پارس ناز پورتال

لیست بهترین سازمان‌های فعال در قزوین و فرصت‌های شغلی آن‌ها

لیست بهترین سازمان‌های فعال در قزوین و فرصت‌های شغلی آن‌ها

استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع، گردشگری و کشاورزی دارد. در سال 1400 و با بازگشت 24 واحد تولیدی غیرفعال به چرخه اقتصادی استان، نرخ بیکاری قزوین کاهش داشته و از 11.4 درصد در سال 1399 به 7.5 درصد در این سال رسید.

 

در حال حاضر فعالیت بیش از 800 شرکت صنعتی در استان قزوین آن را به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی ایران تبدیل کرده است. در این مقاله لیستی از بهترین شرکت های قزوین و کارخانجات فعال در این استان را به همراه فرصت‌های شغلی آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

 

لیست بهترین شرکت‌های استان قزوین برای استخدام

 

در ادامه تعدادی از برترین موارد در لیست شرکت های قزوین و کارخانجات این استان را به همراه فرصت‌های شغلی آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برای مشاهده تمام فرصت‌های شغلی در واحدهای تولیدی، کارخانجات، شرکتها و سازمان‌های خصوصی و دولتی استان قزوین به صفحه استخدام امروز قزوین مراجعه کنید.

 

نستله ایران

صنایع غذایی نستله یکی از شرکت های خارجی فعال در قزوین است که در بیش از 86 کشور دنیا شعبه دارد. عمده تولیدات غذایی این شرکت شامل آب، قهوه، پودر شکلات، غذای حیوانات و غذای کمکی کودک می‌شود.

 

تامین آموزش مناسب برای کارکنان در مورد پایایی زیست محیطی، ایجاد ارزش‌های مشترک (مسئولیت اجتماعی) و ارتقاء آگاهی در زمینه تغذیه، سلامتی و تندرستی، کمک به کاهش خطرات سوء تغذیه از طریق تامین مواد مغذی و چربی‌ها، کاهش چربی‌های اشباع‌شده و حذف چربی‌های ترانس بالا از محصولات،

 

ارتقای سبک زندگی، منابع ایمنی و سلامت استخدام جوانان و توجه به توازن جنسیتی، آموزش و تحصیل، بخشی از ارزش‌ها و تعهدات این شرکت بین‌المللی هستند. شرکت نستله یکی از بهترین شرکت های قزوین برای استخدام است که در حال حاضر در فرصت‌های شغلی زیر جذب نیرو دارد:

 

* سرپرست تولید

* مهندس خط تولید

* سرپرست تضمین کیفیت

*  سرپرست امور عمومی و ایجاد ارزش مشتری

 

یونیلیور ایران

شرکت یونیلیور یکی دیگر از برترین شرکت های خارجی فعال در قزوین است. این هلدینگ تولید کننده برترین برندهای محصولات غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران و 190 کشور جهان است و کارخانه آن در قزوین واقع شده است. زیرمجموعه‌های این برند به بیش از 400 نام تجاری مختلف رسیده و تنها در ایران برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی داشته است. در حال حاضر این شرکت در موقعیت‌های شغلی زیر جذب نیرو دارد:

 

* Procurement Specialist

* Procurement Assistant

* IT Help Desk

* Process Engineer

* Sales Accountant

* Fleet Management Specialist

 

صنایع غذایی نیک پارس (یامی)

شرکت نیک پارس یکی از بهترین شرکت های قزوین و از بزرگترین تولید کنندگان اسنک و چیپس در ایران است که محصولات خود را تحت نام تجاری «یامی» عرضه می‌کند. این شرکت از سال 1384 شروع به فعالیت کرده و از شرکت های خصوصی قزوین به شمار می‌آید. کارخانه این شرکت در استان قزوین واقع شده است و در حال حاضر در موقعیت‌های شغلی زیر جذب نیرو دارد:

 

* کارشناس خزانه داری

* کارشناس ارشد اداری

* سرپرست اداری و کارشناس منابع انسانی

* کارشناس حسابداری فروش زنجیره‌ای

* کارمند اداری و پشتیبانی فروش

* سرپرست فروش نمایندگی شهرستان

 

گروه بهداشتی فیروز

گروه بهداشتی فیروز یکی از بهترین شرکت های قزوین و ایران است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع محصولات بهداشتی کودک فعالیت دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرد و با در نظر داشتن اشتغالزایی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارزش‌های سازمانی، فرصت‌های کاری برابر و متعددی را برای افراد دارای معلولیت و زنان و مردان متقاضی کار ایجاد کرده است. این شرکت در حال حاضر دو موقعیت شغلی فعال جهت استخدام «کارشناس تامین (گروه چاپ و بسته‌بندی)» و «ادمین شبکه» دارد.  

 

بهمن دیزل

بهمن دیزل یکی از برترین شرکت های ماشین سازی قزوین است که در زمینه تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین، مانند انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و اتوبوس با برندهای مختلف از جمله ISUZU و SHILLER فعالیت دارد. این شرکت از سال 1382 شروع به فعالیت نموده و کارخانه آن در شهر صنعتی البزر قزوین واقع شده است.

 

بهمن دیزل در سال 1393 به عنوان یکی از 15 شرکت تولیدی صنعتی برتر استان قزوین در کنار شرکت‌های مطرحی مانند البرز دارو، تولی پرس و لوازم خانگی پارس انتخاب شد. در حال حاضر کارخانه بهمن دیزل در موقعیت شغلی «کارشناس برنامه ریزی تولید» جذب نیرو دارد.

 

البرز دارو

شرکت البرز دارو یکی از شرکت های شیمیایی قزوین و بزرگترین تولید کننده داروهای قلبی عروقی در ایران است. دفتر این شرکت در تهران و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین واقع شده است.

 

شرکت البرز دارو در سال 1355 با نام اینترنشنال پروداکتس فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت اصلی این شرکت انجام امور تحقیقاتی، تولید و فروش و همچنین وارد و توزیع کردن محصولات دارویی، غذایی، مواد شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، ملزومات و تجهیزات پزشکی،

 

مواد اولیه خام یا نیمه ساخته و لوازم بسته بندی مورد استفاده در محصولات فوق است. در حال حاضر (پاییز 1401)، این شرکت فرصت شغلی فعالی نداشته و در صورت امکان جذب نیرو، فرصت‌های شغلی آن از طریق سایت‌های کاریابی و همچنین جراید رسمی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

سورنا سلولز

کارخانه سورنا سلولز یکی دیگر از بهترین شرکت های قزوین است که در حوزه تولید تیشو و صنایع سلولزی فعالیت دارد. این شرکت در تاکستان قزوین واقع شده است و در زمینه تولید جامبو رول تیشو و سایر محصولات کاغذی با ابعاد، کیفیت و گرماژهای مختلف فعالیت دارد.

 

سورنا سلولز یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی انواع تیشو در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه به شمار می‌آید. کارخانه سورنا سلولز در حال حاضر در موقعیت‌های شغلی زیر جذب نیرو دارد:

 

* کارشناس انبار

* سرپرست فنی

* مدیر پشتیبانی

* سرپرست برق

* کارشناس مکانیک

* کارشناس فرآیند

* سرپرست تحقیق و توسعه

 

تا اینجا تعدادی از برترین موارد در لیست کارخانه های استان قزوین و همچنین شرکت‌ها را به شما معرفی کردیم. در ادامه تعدادی از واحدهای تولیدی و کارخانجات کشمش فعال قزوین به صورت لیست‌وار آورده شده‌اند که می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با راه‌های ارتباطی هرکدام به بانک اطلاعات مشاغل قزوین مراجعه کنید.  

 

لیست واحدهای تولیدی قزوین

 

با تزریق بودجه و فعال شدن مجدد چندین واحد تولیدی غیرفعال استان قزوین در سال 1400، فرصت‌های شغلی بیشتری برای کارجویان در حوزه تولید فراهم شده است. در ادامه لیستی از واحدهای تولیدی فعال قزوین آورده شده است.

 

* آراشیمی پارس

* ايران پارافين

* صنایع بسته بندی البرز

* البرز ژابیز

* ایران پارافین

* آژوان افق پارس

* پرنیان گستر کاسپین

* تولی پرس

* پاکان پلاستکار

* رنگین طیف شیمی

* شگرف پلاستیک

* صنایع بسته بندی کاوشگران پیام آور

 

لیست کارخانه های کشمش قزوین

 

از آنجایی که تاکستان قزوین بزرگترین مرکز تولید کشمش آفتابی ایران است، کارخانجات کشمش نقش مهمی در اشتغالزایی این منطقه داشته‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به بانک اطلاعات شرکت های قزوین، آدرس و شماره تماس شرکت‌های مورد نظرتان را مشاهده کنید. کارخانجات اصلی کشمش استان قزوین شامل موارد زیر می‌شود:

 

* کارخانه کشمش تاکستان

* کارخانه کشمش شال

* مجموعه کشمش آراد

* کارخانه کشمش متین

 

جمع‌بندی

 

در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین شرکت های قزوین و کارخانجات فعال این استان به همراه فرصت‌های شغلی آن‌ها پرداختیم. از برترین شرکت‌ها و کارخانجات استان قزوین می‌توان به یونیلیور ایران، نستله، گروه بهداشتی فیروز، بهمن دیزل، البزر دارو، سورنا سلولز و صنایع غذایی نیک پارس (یامی) اشاره کرد.

 

شما می‌توانید برای مشاهده جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های معرفی شده از جمله استخدام حسابدار، وکیل، انباردار، نظافت چی و… به همراه میزان درآمد آن‌ها، به وبسایت‌های استخدام و کاریابی مراجعه کنید.