پارس ناز پورتال

ویژگی های یک صرافی آنلاین معتبر

ویژگی های یک صرافی آنلاین معتبر

یک صرافی آنلاین معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله بیاموزید!

 

اگر شما هم مثل چندین میلیون سرمایه گذار دیگر در سطح جهان، به فکر خرید ارز دیجیتال هستید، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر را برای فعالیت های خود انتخاب کنید. انتخاب این صرافی به ویژگی هایی بستگی دارد که در این مقاله قصد داریم آن ها را بررسی کنیم. ابتدا به ضرورت خرید ارز دیجیتال و سپس به معرفی یک صرافی آنلاین معتبر و ویژگی هایی که باید داشته باشد می پردازیم.

ویژگی های یک صرافی آنلاین معتبر

چرا خرید ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

ارز دیجیتال قابلیت هایی دارد که خرید آن را برای ما جذاب می کند. قابلیت هایی نظیر بی واسطه بودن، غیرمتمرکز بودن، امکان پرداخت های سریع، امن و کم هزینه در تمامی ساعت شبانه روز و در تمام نقاط جهان، غیر قابل جعل و ضد تورم بودن و امکان سرمایه گذاری با سود بالا، ارز دیجیتال را به یک بازار محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

 

ویژگی های ذکر شده باعث شده تا پروژه های ارز وابسته به ارز دیجیتال رشد زیادی بکنند و سرمایه گذاران بتوانند از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال یک منبع درآمد جانبی برای خود داشته باشند.برای خرید ارز دیجیتال فاکتورهای مهمی وجود دارد که یکی از آن ها انتخاب نوع ارز است. اگر بتوانید ارز خوبی را انتخاب کنید احتمال سود کردن شما بالاتر می رود.

 

بنابراین هر ارز دیجیتالی مناسب سرمایه گذاری نیست و قبل از سرمایه گذاری باید در مورد رمز ارز مورد نظرتان اطلاعات کافی را به دست آورید. پس از تحقیق درباره ارزها، باید یک صرافی آنلاین معتبر را شناسایی کنید تا بتوانید خرید و فروش ارز دیجیتال را در آن انجام دهید. صرافی آنلاین معتبر باید ویژگی هایی داشته باشد که در قسمت بعد آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی های یک صرافی آنلاین معتبر

ویژگی های یک صرافی آنلاین خوب و معتبر

یک صرافی آنلاین خوب و معتبر، باید سریع و امن باشد. اولین رکن در هر صرافی آنلاین، سرعت و امنیت بالا است. این عوامل باعث می شوند که کاربران احساس راحتی بیشتری بکنند و با خیال راحت تری معامله کنند. پس از آن، تنوع ارزی یک نکته مهم برای صرافی آنلاین است. یک صرافی ارز دیجیتال که بتواند تنوع بالایی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ایجاد کند مناسب تر است.

 

کاربران اینگونه می توانند با دست باز تصمیم به انتخاب بگیرند. پشتیبانی آنلاین 24 ساعته برای یک صرافی بسیار واجب است. از آن جایی که بازار ارز دیجیتال تعطیلی ندارد و کاربران در تمام شبانه روز می توانند از آن استفاده کنند، نیروهای پشتیبان هم باید فعال باشند تا در صورت نیاز کاربران را راهنمایی کنند.

 

در واقع این یک امر حیاتی برای هر صرافی آنلاین است و صرافی که این ویژگی ها را نداشته باشد مناسب فعالیت نیست.خدمات جانبی که به فعالان ارائه می شود می تواند در جلب رضایت آن ها تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. پس یک صرافی آنلاین باید بتواند امکاناتی را برای کاربران فراهم کند که رضایت آن ها را به طور کامل جلب کند.

 

این امکانات به صلاحدید مدیران صرافی بستگی دارد و در همه صرافی های ارز دیجیتال یکسان نیست. صرافی آنلاین بیت ایمن، یک صرافی ایرانی است که با فراهم کردن حدود 20 مزیت رضایت بخش، کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. در بخش بعد با این صرافی ارز دیجیتال بیشتر آشنا می شویم. 

ویژگی های یک صرافی آنلاین معتبر

ثبت نام در صرافی آنلاین چگونه است؟

فعالیت در هر صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی نیازمند انجام فرآیند ثبت نام است. صرافی های ایرانی از شما احراز هویت می خواهند تا امنیت حساب شما را تضمین کنند. سرعت انجام روند احراز هویت و تایید آن امری بسیار مهم است. به طور مثال در صرافی بیت ایمن که آن را در بخش قبل معرفی کردیم، این عملیات در چند دقیقه انجام و تایید می شود.

 

این سرعت باعث می شود که کاربر احساس راحتی بکند و نیاز به منتظر ماندن برای مدت طولانی نداشته باشد. برای انجام ثبت نام و احراز هویت ابتدا باید وارد سایت صرافی آنلاین بیت ایمن شوید. در قسمت بالای صفحه دکمه ثبت نام را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.با تکمیل این اطلاعات کدهای تایید به شماره موبایل و ایمیل شما ارسال می شود.

 

پس از وارد کردن این کدها، ثبت نام شما انجام می شود و به مرحله احراز هویت می رسید. برای انجام احراز هویت، وارد حساب خود شوید و گزینه اطلاعات کاربری را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید. اکنون اطلاعات خود را درج کنید تا این مرحله هم به سادگی انجام شود. 

 

صرافی بیت ایمن به دلیل تنوع ارزی بالا، بالاترین میزان سرعت و امنیت، کارمزد کم، تسویه آنی، عدم محدودیت در واریز و برداشت ارزی و ریالی، پشتیبانی 24 ساعته آنلاین، امکان کسب درآمد از دعوت دوستان، فشردگی قیمتی بالا و ارائه بهترین قیمت ها، طراحی کیف پول 3 امضایی با قابلیت اتصال به تمامی کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری و پشتیبانی از شبکه های BSC, TRC-20, ERC-20 و BTC، یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال می باشد.

 

با مراجعه به این صرافی و انجام ثبت نام و احراز هویت در آن، در عرض چند دقیقه به بازار ارز دیجیتال وارد شوید! در این صرافی می توانید خرید بیت کوین، اتریوم، تتر و حدود 40 ارز دیجیتال دیگر را به سادگی انجام دهید.