پارس ناز پورتال

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

فال و طالع بینی به سبک احساسی و عاشقانه که رويدادها احساسی شما در هفت روز آینده را پیشبینی می‌کند و باید آنرا بخوانید. این هفته نیز با طالع بینی هفتگی عشق پارس ناز از اتفاقاتیکه ستارگان در زندگی عاشقانه شما رقم زده اند بخوانید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

فروردین
مهلت خوبی بین شما و محبوب پیش آمده است تا در مورد این‌که چگونه باورهای معنوی و فلسفی تان در گذر دوران تغییر کرده است صحبت کنید. حتی تشخیص می‌دهید دیدگاهی در گذشته داشته اید بسیار متمایز از دیدگاه کنونی تان است. اکنون برترین دوران برای رفتن به گذشته و از مسئله اي که در گذشته برایتان اهمیت بیشتری داشت کمی درس بگیرید. هردو به یک اندازه نسبت به این عشق پایبند هستید و از این رابطه عاشقانه لذت میبرید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

اردیبهشت
اگر ازدواج کرده‌اید و متعهد هستید این هفته برای شما و همسرتان برترین دوران برای صحبت کردن در رابطه با مسائل مالی است. لازم است در رابطه با سرمایه گذاری مشترکی که دارید، پولی که بشما ارث رسیده یا سودی که به دست آورده اید یک تصمیم درست بگیرید. اگر مجرد هستید وقتش رسیده به این فکر کنید که در رابطه هم میتوانید همین آرامش را داشته باشید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

خرداد
این هفته را بعنوان نعمتی برای زندگی عاشقانه تان به حساب بیاورید. بله عطارد هنوز هم دربخش رابطه هاي نشانه شما در حال حرکت است. پس اگر هر مشکل ناب یا تفاوت عقیده دارید امیدوار باشید. عطارد با ونوس سیاره عشق و توازن دریک ردیف قرار می‌گیرد و این یعنی شما و محبوب برای هر مشکل و مسئله اي که درگیرش بودید راه حلی پیدا میکنید. اگر مجرد هستید خودتان را در منزل حبس نکنید وارد اجتماع شوید و با دوستانتان بیرون بروید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

تیر
به همراه محبوبتان روی یک هدف سلامتی مشترک کار میکنید که در گذشته آنرا نادیده گرفته بودید. هرگز نا امید نشوید موفقیت نزدیک است و هردو هم دیگر را دراین مسیر حمایت خواهید کرد. اگر مجرد هستید مدتی است به این موضوع فکر میکنید که آیا با فردی که به او علاقمند شده اید قرار دیدار بگذارید یا نه.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

مرداد
این هفته عشق گذشته دوباره به زندگی شما باز می‌گردد. عطارد سیاره روابط، دربخش عشق واقعی نشانه شما حرکت نزولی دارد و این به تنهایی برای تمایل شما به برقراری دوباره رابطه با او کافی است. اینروزها در شبکه هاي اجتماعی او پرسه میزنید ودر پیام هایي که از او ذخیره کرده‌اید.

 

عطارد به ونوس سیاره عشق و تعادل متصل می‌شود و چنانچه کوچک ترین تمایلی به بازگشتن او نشان دهید دوباره یک رابطه گرم و عاشقانه تری باهم برقرار خواهید کرد.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

شهریور
به خاطر گفتگوی بهبود بخشی که با محبوب داشتید آرامش و تعادل به زندگی شما باز میگردد. زمانی که با یکی از خویشاوندانتان در مشاجره هستید محبوب آرامش را برقرار میکند. او به مخالفت هایي که در رابطه با مسائل خانوادگی باهم داشتید پایان می‌دهد و اعلام آتش بس می‌کند.

 

اگر مجرد هستید یکی از اعضای خانواده سعی می‌کند شما رابا فردی که مناسب شما میبیند آشنا کند. ممکن است او همان فردی باشد که قبلا یکبار وی را رد کرده بودید اما اکنون نظرتان کمی نسبت به او تغییر کرده است.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

مهر
بحث و درگیری بین شما و محبوب کمی از بازرسی خارج شده است اما همین بحث ها ممکن است انرژی بخش هم باشند. فکر نکنید که تمام نیازهای شما و همسرتان باید دریک لحظه تشخیص داده شوند. این دیدگاه رابطه شما رابا شکست روبه‌رو می‌کند . در عوض سعی کنید این هفته انرژی بیشتری داشتید تا فکرها را روی هم گذاشته و نگران جزئیات هم نباشید. از ذهن خلاق هم استفاده ببرید و عشق را در رابطه تقویت کنید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

آبان
اگر شما و محبوب اخیرا نسبت به ارزش هاي یک دیگر باهم هم عقیده نبودید این هفته برترین دوران برای صحبت کردن در رابطه با این موضوع است. درست است که هر شخصی میتواند علایق و سرگرمی هاي خودش را داشته باشد و پولش را برای چیزی که معتقد است ارزشمند هست می‌تواند

 

خرج کند اما این‌ها اخیرا در رابطه شما مشکل ایجاد کرده است. یکی از شما برای چیزهایی هزینه میکنید که دیگری تصور میکند اینکار به تلف کردن پول است. این را بدانید که قرار نیست همیشه برای پول خرج کردن ها باهم موافق باشید اما اگر این پول از بودجه مشترک برداشته می‌شود باید باهم به توافق برسید. اگر همین حالا درمورد آن باهم صحبت کنید به توافق میرسید.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

آذر
مدتی است احساس می‌کنید محبوب شما را درک نمیکند. عطارد هنوز هم در نشانه شما در حرکت است و به ونوس متصل میشود. پس اکنون برترین دوران برای حل مشکلی است که مدت هاست فکرتان را درگیر کرده است. اگر مجرد هستید اکنون برترین دوران برای آشنا شدن با فردی جدید است. زیرا خورشید در برترین زاویه نسبت به اورانوس که الان دربخش عشق نشانه شماست قرار گرفته است و آشنایی با یک شخص ایده آل همه ی چیز را در زندگی شما تغییر میدهد.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

دی
مدتی است با یک روان شناس در رابطه با عشقی قدیمی صحبت میکنید اما اکنون دوران فراموش کردن او و پیدا کردن یک عشق جدید فرا رسیده است. او بشما کمک میکند تمام زخم هاي گذشته را دور بریزید. خبری خوب و غیر منتظره از یکی از اعضای خانواده میشنوید که ارزش جشن گرفتن را دارد.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

بهمن
وقتش رسیده درمورد رابطه رمانتیکی که با یک دوست نزدیک برقرار کرده‌اید کمی بیشتر فکر کنید. آیا این فقط یک رابطه دوستی است یا فراتر ازآن است؟ آیا دراین رابطه یک عشق یک طرفه بوجود آمده و دیگری تمایلی به رسیدن ندارد؟ دراین مسئله تغییری اساسی ایجاد میشود. خوشبختانه هر دوی شما می‌خواهید که این رابطه ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد.

فال عاشقانه ویژه زوج های عاشق

اسفند
در رابطه با اهداف حرفه اي تان خیلی فکر می‌کنید. چیزی هست که میخواهید دوباره به آن بازگردید. حالا این چیز ممکن است یک مسیر کاری باشد یا هدفی که در گذشته داشتید. این هفته احساس میکنید زمانش فرا رسیده است و محبوب شما را دراین مسیر حمایت می‌کند. اگر مجرد هستید فردی آشنا بشما علاقه نشان میدهد که برای شما بسیار جالب است اما باید مراقب باشید.