پارس ناز پورتال

حکم اعدام برای مردان هوس باز متجاوز به عروس کرجی

حکم اعدام برای مردان هوس باز متجاوز به عروس کرجی

حکم اعدام برای مردان هوس باز متجاوز به عروس کرجی 

مردانی که به عروس کرجی تجاوز کرده بودند باید منتظر باشند تا حکم اعدام آنها اجرایی شود تا به سزای کار خود برسند. 

 

دو مرد شرور که با همدستی راننده‌اي، نوعروسی را ربوده و مورد اذيت و اذیت قرار داده بودند با تأیید حکم اعدامشان دریک‌ قدمی چوبه دار قرار گرفتند. سه متهم پرونده در مجموع به 75 سال زندان محکوم شدند.

 

اوایل دی سال گذشته زنی جوان با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی، سرقت و اذيت و اذیت شکایت کرد.شاکی به بازپرس ایوب ابراهیمیان گفت دو ماه است ازدواج کرده‌ام. بعد از ظهر روز حادثه در یکی از میادین کرج منتظر تاکسی بودم که خودرویی مقابلم توقف کرد.

 

مردی بعنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بودو من خواستم جلو بنشینم که راننده مدعی شد صندلی جلو خراب است. همان موقع زنی هم بعنوان مسافر سوار همان اتومبیل شد و بعد از طی مسافتی پیاده شد. دقایقی پس از پیاده شدن او، مرد مسافر به سمتم حمله کرد. با او درگیر شدم تا از ماشین پیاده شوم اما نشد.

 

وی ادامه داد: او سرم رابه زیر صندلی برد. در میانه راه صدای مرد مسافر را شنیدم که تلفنی با فردی حرف می‌زد و نشانی محلی در اطراف شهر رابه او می‌داد و می خواست به آنجا بیاید. با گریه و التماس از آنها خواستم رهایم کنند، اما بی‌فایده بود. پس از رسیدن به مقصد، آنها مرا به زور از اتومبیل پیاده کردند.

 

راننده به کمک مسافر قلابی، گردنبند، انگشتر، کارت بانکی و پول‌هایم را برداشت. مردی دیگر هم در آنجا به آنها اضافه شد. آنها کتکم زدند و دو نفرشان مرا بی‌رحمانه مورد اذيت و اذیت قرار دادند، بعد رهایم کردند و رفتند. در آن وضعیت کیفم را گشتم و گوشی‌ ام را پیدا کردم‌. با خانواده‌ ام تماس گرفتم و به کمک راننده عبوری به خانه رفتم و بعد به اداره پلیس و دادسرا آمدم.

 

ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز، با چهره‌ نگاری از سه متهم پرونده مشخصات اتومبیل و عکس‌هاي آنها را در اختیار گشت‌ هاي انتظامی قرار دادند و تیم‌ هاي عملیاتی در جست‌ و جوی متهمان بودند.سرانجام چند روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی مطلع شدند مقداری پول از کارت بانکی شاکی برداشت شده است.

 

با بررسی موضوع معلوم شد این تراکنش بانکی مربوط به یک جایگاه سوخت بوده است. ماموران با حضور در آنجا و بررسی دوربین‌ها، توانستند چهره متهمان و خودروی آنها را شناسایی کنند. در ادامه راننده 45 ساله اتومبیل شناسایی و دستگیر شد.متهم میانسال در بازجویی به افسر تحقیق گفت دوستم نقشه این آدم‌ربایی را طراحی کرد.

 

فقط میخواستیم پول و طلاهای زن مسافر را سرقت کنیم و قرار نبود بلایی سرش بیاید. طراح این آدم‌ربایی همراه دوست دیگرش زن جوان را مورد اذيت و اذیت قراردادند و من کاری به شاکی نداشتم. اموال سرقتی را هم میان یک دیگر تقسیم کردیم.

 

هم زمان با اعتراف متهم میانسال، دو هم دست فراری‌اش که هردو دارای سوابق کیفری بودند هم بازداشت شدند. یکی از آنها به آدم‌ ربایی، سرقت و اذيت و اذیت شاکی و دیگری به سرقت و اذيت و اذیت زن جوان اعتراف کرد.

 

هر سه متهم روانه زندان شدند و چندی پیش پرونده آنها به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و متهمان از زندان به دادگاه منتقل و محاکمه شدند. آنها در جریان تحقیقات قضایی به جرایم سیاهشان اعتراف کردند.با تجدید قرار قانونی، متهمان به زندان بازگشتند و قضات دادگاه وارد شور شدند.

 

متهم ردیف اول و سومبه خاطر اذيت و اذیت نوعروس به اعدام در ملاعام و هم دست دیگر آنها به خاطر معاونت در زنای به عنف به تحمل 25 سال حبس محکوم شد.متهمان ردیف اول و دوم همچنین بابت مشارکت در آدم‌ ربایی هر‌کدام به تحمل 15 سال حبس و به خاطر مشارکت در سرقت مقرون به اذيت هر کدام به تحمل 10 سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

 

با اعتراض متهمان پرونده آنها به دیوان‌عالی کشور ارسال شد که قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور چند روز پیش اعتراض این سه مرد شرور را رد کرده و مجازاتشان را تائید کردند.پرونده آنها برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری استانِ البرز ارسال و شمارش مرگ برای دو شرور آزارگر آغاز شد.

 

مطالب مرتبط :

تجاوز جنسی به دختر جذاب و زیبای مدل در کرج

تجاوز جنسی همزمان 2 پسر به دختر 18 ساله در شهرری

گروه تلگرامی تجاوز جنسی به الهام و دوستش

درآوردن لباس های دختر دانشجو داخل خودرو رانا

3 مرد مرا در خودرو تیبا لخت کردند و از تجاوز فیلم گرفتند

تجاوز نادر به دختر 19 ساله باکره در خانه شخصی