پارس ناز پورتال

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند 

برخی از برندها میباشند که چنان راه موفقیت را محکم طی کرده اند و جای خود را مستحکم نموده اند انگار هیچ وقت شکست نخواهند خورد. سالهاست که سبک لباس پوشیدن ها مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار می‌گیرد اما حدود ۳۰ یا ۴۰ سال هست که برخی برندهای با کیفیت به بازار معرفی شده اند.

 

این برندها مسیر مد را به کلی تغییر داده اند و تسلط چند دهه جدید آنها در بازار باعث شده فروشنده ها انها را در فروشگاه هاي خود داشته باشند. در اینجا با این برندها که هیچگاه از رده خارج نمیشوند آشنا شوید.

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

Vans ونس
کمپانی ونس تا اواسط سال ۲۰۰۰ برند مربیان اسکیت سوار و موج سواری با مو هاي بلوند بوده هست. آنها همه ي وقت نسبت به این برند ارادت داشتند تا زمانی که با کمپانی VF Corporation مشارکت کرد و در سال ۲۰۰۴ به کشورهای خارجی هم راه پیدا کرد. حالا محصولات این کمپانی توسط هنرمندان، بازیگران و مدلهای مشهوری بهره گیری می‌شود.

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

Nike نایکی
موسسان این کمپانی اشخاصی به اسم هاي Phil Knight و Bill Bowerman میباشند که آن را در سال ۱۹۶۴ راه اندازی کردند. این کمپانی شعبه هاي دیگری به اسم هاي Nike Airmax، Nike Dunk، Nike Airforce, دارد و با برند Michael Jordan هم مشارکت دارد. این برند در رقابت هایي که با برندهای دیگر داشته مورد تاییید ورزشکاران بزرگی قرار گرفته هست.

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

Herschel هرشل
کوله پشتی هاي کمپانی هرشل را میتوان در بین مدگراها دید و به علاوه هنرمندان مشهور زیادی هم میباشند که از محصولات این برند بهره گیری می‌کنند. مدیریت این کمپانی توسط دو برادر پس از مرگ پدربزرگشان گرفته شد. هرشل به برند کوله پشتی مشهور هست اما محصولات با کیفیت دیگری هم به جز کوله پشتی دارد که در جهان شناخته شده هست.

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

Levi’s لیوایز
لیوایز کارش رو با فرآوری شلوار جین شروع کرد اما امروزه ژاکت هاي این برند هم از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردارند. لیوایز توسط هر قشری و در هر سن و سالی بهره گیری میشود از ستاره هاي موسیقی راک گرفته تا کارآفرینانی چون استیو جابز.

 

Converse کانورس
کانورس هم درست مانند ونس گذشته از اینکه به شهرت جهانی برسد در بین اسکیت بوردرها و موج سوارها رواج داشته هست. تاریخ کوتاه این کمپانی به سال ۱۹۰۸ زمانی که نخستین کفش مشهور خود را ساخت کرد برمی گردد. در سال ۱۹۲۳ نخستین کفش بسکتبال Chuck Taylor Converse را ساخت کرد که در ایالات امریکا به شهرت و محبوبیت بالایی رسید. لوگوی ستاره آبی کانورس اضافه بر کفش ها روی اکثر لباس ها، کیف، جوراب و… نیز بهره گیری میشده.

این برندها هیچ وقت شکست نمی خورند

Adidas آدیداس
Adidas Gazelle که از زیرمجموعه هاي کمپانی آدیداس هست یکی از پرفروش ترین برندهاست. اکثر تمرکز این کمپانی روی لباسهای ورزشی هست اما در اساس فرآوری تیشرت و لباسهای ورزشی نیز فعالیت دارد.