پارس ناز پورتال

بهترین توصیه ها برای از بین بردن لکه های صورت

بهترین توصیه ها برای از بین بردن لکه های صورت

بهترین توصیه ها برای از بین بردن لکه های صورت 

اگر می‌خواهید لکه های روی صورت را از بین ببرید و آن را صاف و یک دست کنید ما برای شما پیشنهاد هاي سلامت و زیبایی پوست داریم. تعداد زیادی از مردم با مشکل لکه‌هاي کبدی یا اصطلاحا لکه‌هاي پیری بر روی پوستشان مواجه میباشند که موجب کاهش جذابیت و اعتماد به نفسشان می شود.

 

بدن برای محافظت پوست از اشعه ماورای بنفش نور خورشید، رنگدانه ملانین را ساخت میکند. یکی از عوارض نور خورشید ایجاد رنگدانه «ملانین» اضافی در پوست هست که با گذشت زمان این رنگدانه‌ها چندان شده و لکه‌هاي کبدی را ایجاد میکند. این لکه ها در پشت دست، ساعد، صورت، پا و شانه‌ها ظاهر می شوند و تعدادشان کم کم چندان میشود.

 

تاکنون انواع لوسیون‌ها و کرم‌ها برای از بین بردن این لکه‌هاي قهوه‌اي رنگ به بازار عرضه شده‌اند اما علیرغم هزینه‌بر بودن، عوارض شیمیایی بعضا خطرناکی را نیز به دنبال دارند. از سوی دیگر ترکیبی کارآمد، ایمن و طبیعی وجود دارد که میتواند مشکل را حل کند.

 

ترکیب پیشنهادی یک متخصص پوست که ادعا می کند بر روی صدها نفر از بیمارانش جواب داده را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. برای این ترکیب به دو مورد نیاز دارید: سرکه سیب و آب پیاز. تنها کاری که باید انجام دهید این هست که پیازها را در مخلوط‌کن ریخته تا آبشان را بگیرید. سپس سرکه سیب را نیز به آن اضافه کنید. در آخر نیز ترکیب به دست آمده را به کمک یک دستمال تمیز مستقیما بر روی لکه‌هاي قهوه‌اي قرار دهید.

 

 به گزارش پارس ناز آب پیاز تازه به خاطر دارا بودن آنتی اکسیدان ضمن برطرف کردن انواع مشکلات پوستی، از آسیب مشاهده پوست نیز جلو می کند. سرکه سیب نیز حاوی مقادیر فراوان اسید هیدروکسی هست که سلول‌هاي مرده پوست را نابود و سلامت پوست را تضمین میکند.

 

اینکار را به مدت یک ماه تکرار کنید تا برترین نتایج را کسب کنید. آثار این ترکیب طبیعی شما را شگفت زده خواهد کرد و لکه‌هاي کبدی «پیری» پس از هفت روز به تدریج ناپدید می شوند.