پارس ناز پورتال

بوی سیگار در خانه را اینگونه از بین ببرید

بوی سیگار در خانه را اینگونه از بین ببرید

بوی سیگار در خانه را اینگونه از بین ببرید 

بوی دود سیگار معمولا در خانه می‌ماند و هرکسی با ورود به خانه این را متوجه خواهد شد، اگر در خانه شما سیگار کشیده شد اینگونه بوی آن را از بین ببرید. هر بار که مهمان به خانه ما می‌آید به علت این که همسرم سیگار می‌کشد، آن ها را آزار میدهد. روش از بین بردن بوی بد سیگار در خانه چیست؟روشن کردن شمع در فضای خانه باعث خنثی شدن بوی سیگار و از بین رفتن بوی آن می‌شود

 

گذشته از هر اقدامی برای رفع بوی بد خانه پنجره ها را باز بگذارید و هود را روشن کنید تا دود از بین برود. گذشته از آمدن مهمان ها اگر حس میکنید فضای خانه بوی سیگار می‌دهد، یک حوله را درون ترکیب آب گرم و سرکه فرو کرده و پس از آغشته شدن، آن را بچلانید و آن را در بالای سر خود و در ارتفاع بالاتر فضای خانه بچرخانید تا بوی دود سیگار را جذب کند و از بین ببرد.

 

•  به گزارش پارس ناز روشن کردن شمع در فضای خانه باعث خنثی شدن بوی سیگار و از بین رفتن بوی آن میشود.

 

• بهره گیری از سرکه سفید می‌تواند بوی دود و سیگار را از بین برود. مقداری سرکه را درون کاسه اي بریزید و آن را روی اپن آشپزخانه قرار دهید تا بوی سیگار را جذب کند.

 

• روش دیگری نیز برای از بین بردن بوی بد سیگار در خانه وجود دارد و آن روشن کردن زغال هست. چند زغال گداخته و روشن را در ظرف فلزی و در قسمتی از فضای خانه قرار دهید که دیده نشود، ولی در عین حال در نزدیکی منبع سیگار باشد.