پارس ناز پورتال

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

مجموعه : اخبار سینما
زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید 

برخی از زوج های هالیوودی واقعا رابطه پایداری داشته اند که سال ها به طول انجامیده است و می توان گفت سودای عشق های چندروزه را ندارد. تا به حال وقتی فیلمی را نگاه کرده اید به زوج که واقعا عاشق هستند و با هم ایفای نقش می کنند را دیده اید اگر بدانید که بعضی از زوج های این فیلم های هالیوودی عاشقند فیلم براتان جذابتر و رویایی تر می باشد.

 

شاید وقتی بدانید که دو بازیگر در فیلمی عاشق هم شده اند، باعث شود که با دید دیگری آن فیلم و کاراکترهایش را ببینید و از تعاملی که دو بازیگر با هم دارند بیشتر لذت ببرید. این ستاره های روی صحنه فیلمبرداری فیلم های اشاره شده با هم آشنا شده و زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند.

 

وقتی صحبت از زوج های هالیوودی می شود، معمولاً مردم در مورد دو چیز علاقه و کنجکاوی نشان می دهند. اول اینکه دوست دارند زوج های مشهور زندگی با دوامی داشته باشند و ثابت کنند که همه روابط و زندگی های سلبریتی ها به فاجعه ختم نمی شود.

 

آنها دوست دارند تصور کنند که این زوج ها با پشت سر گذاشتن دنیای دیوانه وار هالیوود، همچنان با هم هستند و مثل زوج های دیگر کارشان به رسوایی نمی کشد.دومین چیزی که مردم در زوج های سلبریتی دنبالش هستند درست نقطه مقابل مورد اول است. مردم عاشق شنیدن خبرهای مربوط به زندگی ستاره ها و روابط پر از رسوایی و لغزش و فاجعه آنها هستند.

 

این باعث می شود که حس بهتری نسبت به زندگی خودشان داشته باشند. برای بسیاری از مردم دانستن این چیزها بدان معناست که خودشان در یک چیز از سلبریتی ها بالاتر و بهتر هستند و پیش خودشان فکر می کنند که این ستاره ها حتی قادر نیستند برای یک سال زندگی مشترک شان را پیش ببرند.

 

 به گزارش پارس ناز با آنکه در لیست زیر نیز این گونه روابط وجود دارد، ولی زوج هایی هم هستند که اینطور نیستند. این دسته از ستاره ها نه تنها توانسته اند علیرغم فضای ناسالم هالیوود، مدتی طولانی در کنار هم بمانند، بلکه محل آشنایی شان نیز روی صحنه فیلمبرداری بوده است.

 

شاید وقتی بدانید که دو بازیگر در فیلمی عاشق هم شده اند، باعث شود که با دید دیگری آن فیلم و کاراکترهایش را ببینید و از تعاملی که دو بازیگر با هم دارند بیشتر لذت ببرید. ستاره های زیر روی صحنه فیلمبرداری فیلم های اشاره شده با هم آشنا شده و زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند:

 

دنیل کریگ و ریچل وایس – «خانه رویایی»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

دنیل کریگ و ریچل وایس احتمالاً فقط از صحنه فیلمبرداری فیلم «خانه رویایی» (Dream House) همدیگر را نمی شناسند، ولی قطعاً در این فیلم عاشق هم شده اند. این دو قبلاً با هم دوست بودند، ولی با دیدن نحوه کار یکدیگر طی فیلمبرداری و تکنیک بازی هم، ظاهراً از هم خوششان آمده است.

 

پس از این فیلم آنها رابطه شان را ادامه دادند و خیلی زود ازدواج کردند. حالا شش است که از ازدواج آنها می گذرد و این زوج زندگی خصوصی شان را از دید کنجکاو رسانه ها به دور نگه داشته اند.

 

میا گوث و شایا لابوف – «نیمفومانیاک»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

حتی پس از انتشار ویدئوی صحبت های شایا لابوف درباره قصدش برای کشتن نامزدش، میا گوث، این دو هنوز با هم هستند و عاشق یکدیگرند. حداقل این چیزی است که به رسانه ها گفته اند. لابوف که ظاهراً آن زمان در حال طبیعی نبوده، مثل همیشه یک سری چرند پرند می گفته، بنابراین نمی توان به او خرده گرفت.

 

این زوج سر صحنه فیلم «نیمفومانیاک» (Nymphomaniac) ساخته لارس وون تریر عاشق هم شدند و یکی از عجیب و غریب ترین زوج ها تا به امروز شده اند.هنوز هم صحبت هایی راجع به رسمی شدن رابطه آنها و ازدواج‌شان شنیده می شود که به احتمال زیاد عملی نخواهد شد.

 

علیرغم دیوانه بازی های لابوف، بعضی از مردم هنوز امیدوارند که او راهش را پیدا کند و سر و سامان بیابد. وقتی شایا تمرکز خود را روی کاری می گذارد نشان می دهد که بازیگر مستعدی است.

 

ریچل بیلسون و هیدن کریستِنسن – «جهنده»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

در سال 2007 و سر فیلمبرداری یکی از بدترین و بی معناترین فیلم های تاریخ یعنی فیلم «جهنده» (Jumper)، ریچل بیلسون و هیدن کریستنسن از هم خوششان آمد و رابطه ای را آغاز کردند. بیلسون به تازگی از آدام برودی (که در سریال «او. سی.» با او آشنا شده بود) جدا شده بود

 

و کریستنسن نیز نقش آناکین اسکای‌واکر را بازی کرده بود، بنابراین طبیعی بود که این دو سرنوشت شان با هم رقم بخورد. این زوج در همین فیلم هم نقش دو جوان دلداده را بازی کردند.سال بعد نامزد کردند و بعد جدا شدند و دوباره آشتی کردند و صاحب فرزندی شدند و حالا ازدواج کرده اند.

 

کریستنسن این روزها زیاد روی پرده سینما دیده نمی شود و بیشتر وقتش را با خانواده و کسب و کار های دیگر سپری می کند. در حالیکه بیلسون بازیگری را ادامه می دهد.

 

کلیر دینز و هیو دَنسی – «غروب»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

کلیر دینز (ستاره سریال محبوب «هوملند») و هیو دنسی (ستاره سریال «هانیبال») که حالا کاراکترهای سریال های تلویزیونی را جان می بخشند، در سال 2007 و پس از بازی در فیلم «غروب» (Evening) رابطه شان را شروع کردند.

 

آنها که در فیلم نقش دو دوست را بازی می کردند، حرف های رمانتیکی درباره لحظه ای که با هم آشنا شدند می زنند و آن لحظه را با لبخند یاد می کنند. بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم «غروب» رابطه آنها ادامه یافت تا اینکه در سال 2009 نامزد کردند و ازدواج کردند و حالا یک پسر دارند. این زوج یکی از دوست‌ داشتنی ترین زوج های این لیست هستند که رابطه شان با تمام قدرت ادامه دارد.

 

جنیفر آنیستون و جاستین ثیرو – «عشق سفر»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

درست است که جنیفر و جاستین چند سال قبل از فیلم «عشق سفر» (Wanderlust) و سر فیلم سینمایی «تندر استوایی» آشنا شده بودند، ولی در سال 2010 و سر فیلمبرداری «عشق سفر» بیشتر همدیگر را شناختند و عاشق هم شدند.

 

البته اوایل هر دوی آنها وجود هر گونه رابطه ای را تکذیب می کردند و یک سال طول کشید تا بالاخره اعتراف کنند با هم هستند. حتی وضع به گونه ای بود که آنیستون در توصیف ثیرو او را «تاریک» می خواند و می گفت که اوایل فکر می کرده او یک قاتل سریالی است. در نهایت آنیستون و ثیرو در سال 2015 ازدواج کردند.

 

پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم – «ویکی کریستینا بارسلونا»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

با آنکه کروز و باردم درباره رابطه شان هرگز صحبتی در رسانه ها نکرده اند، ولی همه می دانند که آنها پس از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ویکی کریستینا بارسلونا» (Vicky Cristina Barcelona) رابطه شان را شروع کردند. درست است که آنها از سال 1992 طی فیلمبرداری فیلم دیگری با هم آشنا شده بودند و بین این دو فیلم 15 سال فاصله زمانی هس، ولی در واقع در سال 2007 بود که دوباره همدیگر را دیدند.

 

در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» باردم و کروز نقش زوجی را بازی می کنند که از هم جدا شده اند ولی کم کم آشتی می کنند و شاید داستان فیلم بوده که این دو را به همین نزدیک کرده تا جائیکه آنها در سال 2010 بالاخره ازدواج کردند و حالا دو فرزند دارند.

 

چنینگ تیتوم و جنا دوان تیتوم – «استپ آپ»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

یک زوج جالب و دوست داشتنی که زمانی با هم آشنا شدند که در واقع هیچ کدامشان هیچ شهرتی نداشتند و در سال 2006 با فیلمی به شهرت رسیدند که محبوبیت زیادی یافت و دنباله های متعددی برایش ساخته شد. پس از بازی در فیلم «استِپ آپ» (Step Up) چنینگ تبدیل به یکی از بازیگران مرد شماره یک هالیوود شد و کاملاً حرفه جنا را حداقل از لحاظ شهرت و ثروت، تحت سایه خود قرار داد.

 

غالباً این موضوع در هالیوود فاجعه بار است و طرفی که به شهرت و ثروت می رسد معمولاً با جذابیت های هالیوود وسوسه می شود و یک سوپرمدل یا بازیگر جذاب را برای سرگرم شدن پیدا می کند.این قضیه چندین و چند بار مانند یک فیلم جلوی چشممان تکرار شده و بارها در میان سلبریتی ها شاهد آن بوده ایم.

 

درست است که جنا بسیار جذاب است، ولی ظاهراً او چیزی فراتر از زیبایی دارد که توانسته این رابطه را همچنان گرم نگه دارد و زندگی ش با چنینگ را به بیش از یک دهه برساند.

 

ایوا مندز و رایان گاسلینگ – «جایی آن سوی کاج ها»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

ایوا مندز و رایان گاسلینگ دو نفر از جذاب ترین بازیگران هالیوودی شاید دل های خیلی ها را شکسته باشند، ولی وقتی در سال 2011 در فیلم سینمایی «جایی آن سوی کاج ها» (The Place Beyond the Pines) روبروی هم بازی کردند، ظاهراً این بار کار به دلشکستگی نکشید.

 

از زمانی که این دو در این فیلم نقش دو عاشق را بازی کردند تابحال از مسیر جادویی عشق خارج نشده اند و حتی حالا دو فرزند دارند. البته هیچ کدام از آنها درباره زندگی خصوصی شان در رسانه ها صحبتی نکرده اند، ولی قطعاً به این زودی ها شاهد جدایی شان نخواهیم بود.

 

بن افلک و جنیفر گارنر – «پرل هاربر» و «بی‌باک»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

اگر یک چیز خوب در مورد فیلم «پرل هاربر» (Pearl Harbor) وجود داشته باشد، این است که این فیلم باعث شد بن افلک و جنیفر گارنر با هم آشنا شوند. البته این فیلم نقطه شروع رابطه آنها نبود و از فیلمبرداری فیلم «بی‌باک» (Daredevil) به بعد بود که آنها رابطه شان را شروع کردند. اگر دوباره فرصت تماشای این فیلم را پیدا کردید، به خوبی می توانید مشاهده کنید که این زوج واقعاً عاشق یکدیگر هستند.

 

آنجلینا جولی و برد پیت – «آقا و خانم اسمیت»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

گاهی اوقات برای آنکه به کسی نشان دهید چقدر دوستش دارید باید سعی کنید او را بکشید. این پیامی است که فیلم «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) القا می کند و شاید با همین پیام بود که جولی و پیت دلباخته هم شدند.

 

سر صحنه فیلمبرداری این فیلم بود که برانجلینا شکل گرفت. البته آن زمان برد پیت هنوز متأهل بود و جنیفر آنیستون همسرش بود، ولی آنها در واقع پروسه طلاق را طی می کردند. از آن به بعد رابطه این دو ادامه یافت و آنها تا جایی پیش رفتند که چند کودک را به فرزندی پذیرفتند و حتی خودشان فرزنددار شدند و سپس ازدواج کردند. ولی همانطور که می دانید زندگی مشترک آنها اخیراً به بن بست رسیده است.

 

بلیک لایولی و رایان رینولدز – «فانوس سبز»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

سر صحنه فیلمبرداری فیلم «فانوس سبز» (Green Lantern) بود که لایولی و رینولدز با هم آشنا شدند. با آنکه این فیلم یکی از بدترین فیلم هایی شد که تابحال ساخته شده است، این دو مرغ عاشق رابطه ای را آغاز کردند که هنوز هم ادامه دارد. ولی یک سال طول کشید تا این دو به اوج عشقشان برسند. حالا این زوج سلبریتی خوشبخت صاحب دو فرزند شده اند.

 

کرت راسل و گُلدی هان – «سوئینگ شیفت»

زوج های هالیوودی عاشق و معشوق را ببینید

اولین بار در سال 1968 در فیلم The One and Only, Genuine, Original Family Band بود که بهترین زوج هالیوودی با هم آشنا شدند. کرت راسل 16 ساله اولین بار گلدی هان 21 ساله را دید و این دو فوراً عاشق هم شدند. هان خود می گوید که به خاطر اختلاف سنی 5 ساله شان،

 

آن زمان این قضیه را دنبال نکرده و در سال 1983 سر فیلمبرداری فیلم سینمایی «سوئینگ شیفت» (Swing Shift) بود که این زوج دوباره با هم روبرو شدند.هان و راسل در این فیلم نقش دو دلداده را بازی کردند و عشق شان در فیلم واقعیت یافت و حالا بعد از 33 سال، هنوز هم با قدرت و حرارت روز اول این عشق ادامه دارد. الیور و کیت هادسون، فرزندان هان از رابطه اولش، هنوز هم کرت راسل را پدر خود می دانند.