پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند 

بعضی ستاره های مشهور هستند که باعث شده اند رويدادها ناگواری در زندگی مردم عادی روی دهد و این نتیجه دوست داشتن یک فرد مشهور بوده است. برای تعداد زیادی از افراد مواجه شدن با یکی از مشاهیر تجربه هیجان انگیزی است. این روبرویی شانسی است برای گرفتن امضاء، گرفتن یک سلفی،

 

و یا یک گپ کوتاه تا سال هاي پیاپی در مهمانی هاي خود درمورد اش قپی بیایید. اما برای بعضی از افراد شانس دیدن یکی از ستارگان نتیجه اي جز تلخی و از دست دادن چیزی نداشته ودر مواردی با یک عمر پشیمانی همراه بوده است. در حالیکه مشاهیر و ستارگان در موارد این چنینی از پنهان شدن

 

در پشت سپر شهرت و محبوبیت خود بهره می‌برند، افراد معمولی در زیر سایه ي مشاهیر پایمال میشوند. دراین لیست افرادی هستند که آرزو میکنند که کاش هیچوقت از صد فرسنگی ستارگان هالیوود هم رد نمی شدند.

 

اشلی گرین

درسال 2013 زمانی که آپارتمان بازیگر فیلم «گرگ و میش» واقع در قسمت غربی هالیوود دچار حریق شد، تیتر تعداد زیادی از جراید به مرگ مارلو، سگ خانگی اشلی گرین اختصاص داده شد، در حالی‌که این موضوع قطعاً بسیار غم انگیز است با این حال زاویه اي دیگر از این ماجرا که اثرات این آتش سوزی

 

بر روی همسایه هاي گرین بود کمتر زیر پوشش خبری قرار گرفت. گزارش شده که آدرین مایورگا، سرایدار ساختمان و تعدادی از مستأجران ساکن در آپارتمان به علت خسارات مالی و صدمات جسمانی که بر اثر این آتش سوزی به انها تحمیل شده بود از گرین شکایت کرده اند. براساس گزارش TMZ این آتش سوزی با شعله یک شمعی که به حال خود رها شده بود آغاز شده است.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

بنظر می‌رسد مشکلات گرین با همسایه ها به قبل از واقعه آتش سوزی برمی گردد. بر اساس TMZ ساکنان آپارتمان ادعا می‌کنند که گرین همیشه با راه انداختن مهمانی هاي پر سر و صدا برایشان ایجاد مزاحمت کرده است. مهم تر از همه ی ساکنین ساختمان بی توجهی گرین برای دلجویی

 

از ضرر دیدگان حادثه و عدم قبول مسئولیت آتش سوزی رابه دل گرفته اند، با همه ی این احوال صاحب منزل گرین گفته که او می‌تواند به آپارتمانش بازگردد. به گزارش TMZ درسال 2016 گرین با پرداخت مبلغی که فاش نشد با سرایدار به توافق رسید.

 

رومن پولانسکی

درسال 1977 رومن پولانسکی کارگردانی که برنده جایزه نیز بوده است، دریک مهمانی در منزل جک نیکلسون به دختر 13 ساله اي به اسم سامانتا گیلی شامپاین و متاکوالون «نوعی داروی خواب آور» می خوراند و طبق اتهاماتی که بر وی وارد شده اقدام به اعمال شنیعی می‌کند که کوچک‌ ترین

 

انها تجاوز به این نوجوان 13 ساله است. پولانسکی قبل از این که در دادگاه محاکمه شود به پاریس، سوئیس و پس ازآن به لهستان می گریزد و از استردادهای ایالتی اجتناب میکند، در حالی‌که گیلی که با اسم سامانتا گیمر شناخته شده در محل زندگی اش برای سال‌ها با مشکلاتی که از جمله آن ها قرار گرفتن در مرکز دقت است می جنگید

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

اگر چه بسیاری پولانسکی را احضار کردند تا به کشور برگردد و به پشت میله هاي زندان برود، گیمر گفت که سال‌ها زیادی از این رخداد گذشته و معتقد است کسیکه به او تجاوز کرده به اندازه کافی متنبه شده است. “در حقایق من هیچ احساس بدی به او ندارم، حس همدردی هم ندارم.” وی درسال 2008 در روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت: “او برای من یک غریبه است.”

 

گیمر گفت که بدترین مسئولین در همه ی موقعیت ها مأموران دادگاه، مردم و رسانه ها بودند که از پرونده وی به سود خود استفاده کردند. درسال 2013 گیمر تصمیم گرفت تا داستانش را پس بگیرد بنابراین کتابی با عنوان «آن دختر: زندگی در زیر سایه رومن پولانسکی» را منتشر کرد.

 

او در چکیده کتاب می‌نویسد: “دستگیری او به معنایی دستگیری من بود چرا که من آن دختر 13 ساله بودم. از خودتان این سؤال را بپرسید: آیا دوست دارید بدترین اتفاقی که تا حالا در زمان نوجوانی برای شما رخداد افتاده از تلویزیون پخش شود و بارها و بارها مورد بحث و بررسی قرار گیرد؟ خب، فکر نمیکنم دوست داشته باشید.”

 

متیو برودریک

درسال 1987 اتومبیلی که متیو برودریک در ایرلند رانندگی آنرا بر عهده داشت به همراه دو سرنشین دیگر با خودرو دیگری برخورد کرد. این حادثه باعث مرگ سرنشینان ماشین متیو برودریک شد. آنا گالاگر که در زمان حادثه سی سال داشت و مادرش مارگارت دوروتی که 63 ساله بود جان خودرا از دست دادند.

 

طبق گزارش لس آنجلس تایمز برودریک برای صدمات زیادی که دیده بود حدود یک ماه در بیمارستان بستری شد، ولی در انتها با پای خودش از بیمارستان خارج شد و فقط 175 دلار جریمه پرداخت کرد. اتهام اولیه رانندگی پرخطر به بی دقتی در رانندگی تغییر یافت. در هنگام صادر شدن حکم همسر گالاگر از حکم دادگاه با عنوان “افتضاح عدالت” اسم برد.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

پانزده سال پس ازآن تصادف نیویورک پست گزارش داد که برودریک نیت دارد با اعضای خانواده قربانیان حادثه رانندگی که بنظر میرسد برای بخشیدن وی آمادگی لازم را یافته اند ملاقاتی داشته باشد. مارتین به پست گفته است: “او عمداً مادر و خواهر من را نکشته است.

 

در آن برهه زمانی احساسات ما شدید بود. اما پس ازآن من او را بخشیده ام و خشمی نسبت به او ندارم. سخنگوی برودریک نیز اضافه کرده: “متیو علاقمند است که با آن ها دیدار داشته باشد. از ناراحتی و عصبانیت خبری نیست. اعضای خانواده به دنبال خاتمه دادن به این ماجرا هستند.”

 

لَنس آرمسترانگ

مایک اندرسون سال هاي پی در پی بعنوان دستیار شخصی آرمسترانگ برای او کار کرده است. اندرسون مکانیک دوچرخه و پادوی او بوده و طبق قراردادی می بایست پس از پايان رقابت هاي آرمسترانگ با شراکت این قهرمان دوچرخه سواری فروشگاه دوچرخه سواری را راه اندازی میکرد، اما با اخراج شدن اندرسون توسط آرمسترانگ رویاهای وی به کابوسی در بیداری بدل شد.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

اندرسون که حکايت خود رابه مجله اوتساید «Outside Magazine» تعریف میکند می‌گوید که بعد از این که وی از بستن قرارداد عدم افشا خودداري می‌کند آرمسترانگ نیز از بستن قرارداد راه اندازی فروشگاه دوچرخه فروشی سرباز می‌زند. قرارداد عدم افشا اندرسون را مجاب خواهد کرد که درصورت ذکر این مطلب که وی تا بحال برای آرمسترانگ کار می کرده، مسئولیت مالی بخش اعظمی از قرارداد را بر عهده داشته باشد.

 

اندرسون ادعا میکند که اسطوره دوچرخه سواری به تعرضات اهانت آمیز خویش ادامه داده و حمله اي رسانه اي راکه در عین حال ادعا می‌شود قانونی ست بر علیه اندسون راه انداخته تا وجهه او را خراب کند. وضعیت از این شرم آورتر هم میشود. او میگوید که وادار شده فرار کند

 

و برای آغاز دوباره زندگی به نیوزیلند مهاجرت کند. بله درست خواندید. این مرد وادار شده با خانواده اش به گوشه دیگر جهان مهاجرت کند تا از بوی گند و تعفن همنشینی با آرمسترانگ رها شود.

 

بیل کازبی

بیش از 50 زن بیل کازبی رابه دادن داروهای خواب آور و داشتن رابطه جنسی نامشروع متهم کرده اند. یکی از مدعیان، آندریا کان استند که درسال 2006 از کازبی غرامت دریافت کرد نخستین کسی بود که پس از سرباز زدن مسئولین از متهم کردن کازبی در دادگاه مدنی از وی که به “پدر ایالات امریکا” شهرت دارد شکایت کرد. مسئولین

 

عدم وجود مدارک کافی را علت رد شکایت اعلام کرده بودند. دادخواست در خارج از دادگاه و به دور از چشم عموم حل و فصل شد. اما با همه تلاش هاي انجام شده برای پنهان نگاه داشتن این پرونده، مورد کان استند راه گشای دیگران شد. زنان بیشتری که در دوره هاي مختلف با حکايت هاي نظیر مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند برای گرفتن حق خود اقدام کردند. دادخواست هاي بیشتر و بیشتری مورد پیگیری قانونی قرار گرفت.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

کازبی انجام هرگونه اعمال خلاف عفت را رد کرد. به گزارش نیویورک تایمز او گفته: “تمام روابط با رضایت افراد بوده است. او در پاسخ 7 زنی که در دادگاه فدرال ماساچوست از وی دادخواهی کرده بودند به جرم انگ ناروا شکایت کرد. او همینطور از کان استند، مادر و وکلای وی دادخواهی کرد

 

و خواستار بازپرداخت غرامتی شد که درسال 2006 پرداخت کرده بود شد. او میگوید که انها قرارداد را نقض کرده اند علاوه بر این به صورت داوطلبانه با دادستان شهرستان مونتگومری همکاری کرده اند.

 

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در حرفه خود کارهای عجیب‌وغریب زیادی انجام داده است اما زمانی که دوست زمان دبیرستان خود، جیسون الکساندر، را سوار جت شخصی خود کرده ودر حالیکه به سوی لاس وگاس پرواز میکردند از وی درخواست ازدواج کرد هواداران خودرا شوکه کرد. الکساندر به اي بی سی نیوز گفت: ” چیزی که او به من گفت

 

این بود که بیا باهم ازدواج کنیم و چیزی که من گفتم: حتماً، بیا این کارو انجام بدیم.” بر اساس گفته اي بی سی نیوز پیوند زناشویی انها درست پس از 55 ساعت از زمانی که آن ها بله گفتند لغو شد. اسپیرز به اي بی سی نیوز گفت: “او«جیسون» هیچ درکی از رفتارهای وی ندارد تا جاییکه وی قادر به قبول این ازدواج نیست.” الکساندر این حرف هارا چرند خواند.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

چرند باشد یا نباشد واضح است که در حق الکساندر که ادعا می‌کرد عاشق اسپیرز است بی انصافی شد. نه تنها تیتر خبری برای عجیب ترین ازدواج ها شد بلکه وادار شد با اتوبوس وی آی پی به لوئیزیانا برگردد.

 

نیک هوگان

درسال 2007 پس از این که کشتی گیر مشهور و پسر هالک هوگان، نیک هوگان «با اسم واقعی نیک بوله آ» در شهر فلوریدا و تحت تأثیر استفاده از مواد مخدر تویوتا سوپرای خود رابه درختی کوبید جان گرازیانو، کهنه سرباز جنگ عراق که سرنشین ماشین وی بود دچار صدمات دائمی در ناحیه مغز شد.

 

بر اساس گزارش تمپا بی تایمز این تصادف موجب شد سطح هوشیاری گرازیانو به پایین ترین حد خود برسد. هوگان 166 روز را در حبس گذراند در حالی‌که گرازیانو تا پایان عمر نیاز به مراقبت هاي 24 ساعته خواهد داشت.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

درسال 2010 نیک و هالک هوگان به یک توافق مالی محرمانه با وکیل گرازیانو رسیدند. کیمبرلی کوهن خاطرنشان کرد که نیک تمام مراقبت هاي مناسب را تا پایان عمر برای موکل وی فراهم خواهد کرد.

 

او. جی. سیمپسون

اگر چه او. جی. سیمپسون در دادگاه جنایی از جرم قتل همسر سابق، نیکول براوون سیمپسون و دوست همسرش رونالد گولدمن تبرئه شد با این حال در دادگاه مدنی به دادخواهی خانواده گولدمن باخت، باختی که او را 33.5 میلیون دلار به خانواده گلدمن بدهکار کرد. بیست سال پس از محاکمه دادگاه،

 

کیم خواهر گولدمن در گفت و گویی که سی ان بی سی داشت اذعان داشت که نتیجه دادگاه مدنی و متهم شناخته شدن سیمپسون برای قتل هاي انجام شده توسط هیئت منصفه یک پیروزی به حساب می آمد، اما جنگ خانواده برای پس گرفتن بخشی از غرامت بیش از ده سال به طول انجامید. با درنظر گرفتن بهره غرامت مبلغ آن درسال 2014 به 40 میلیون دلار رسید. کیم گفت: “ما کمتر از یک درصد این مبلغ را دریافت کردیم.”

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

دادگاه حق امتیاز کتابی راکه با عنوان “اگر انجامش داده بودم: اعترافات یک قاتل” به خانواده گولدمن داد، چاپ این کتاب که در مورد قتل هاي رخداد افتاده بوده و بدون قید اسم نویسنده منتشر شد باعث شد تا خانواده گولدمن پیروز شوند تا بخشی از غرامت خودرا زنده کنند.

 

به گزارش نیویورک تایمز درسال 2007 در حالی‌که سیمپسون ادعا کرده بود که در نوشتن کتاب هیچ دخالتی نداشته است یک نسخه از کتاب را خریداری کرد و جلسه¬ي معارفه اي را برگزار نموده ودر مورد روایت احتمالی قتل تفاسیری را بیان کرد.بنابراین برای یک جمع بندی کلی باید بگوییم که یک خانواده پسر خودرا دریک قتل ترسناک

 

از دست می‌دهد و تنها بخش ناچیزی راکه عدالت برای انها تعیین کرده از طریق سود فروش کتابی دریافت میکنند که توسط شخصی نوشته شده که ادعا می‌کند مرتکب هیچ جرمی نشده ولی تصورات خودرا در مورد این که اگر مرتکب این قتل ها می شد چه اتفاقی می افتاد دراین کتاب به اشتراک گذاشته است. این قضیه غیرقابل انکار است. پرونده این مورد بسته شده است.

 

جنی جونز

درسال 1995 مردی به اسم جانان اشمیتز در شوی تلویزیونی جنی جونز شرکت کرد تا با فردی که به شکل مخفیانه او را تحسین می کرده رو در رو دیدار کند. تحسین کننده اشمیتز مردی به اسم اسکات آمدیور است، این موضوع او را شوکه کرد. چیزی که باعث تعجب دیگران بود این بود که سه روز پس از ضبط برنامه اي

 

که هیچوقت نمایش داده نشد اشمیتز به ضرب گلوله آمدیور رابه قتل رساند. بر اساس گزارش سی ان ان اشمیتز که در ارتباط تلفنی خود با 911 برنامه تلویزیونی جنی جونز را متهم اصلی رفتار خود دانسته به 25 تا 50 سال زندان و قتل درجه دو محکوم شد.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

بر اساس گزارش سی ان ان خانواده آمدیور بر علیه برنامه جنی جونز اعلام دادخواهی کردند ودر سال 1999 مبلغ 25 میلیون دلار غرامت دریافت کردند. درسال 2003 خانواده وی در دادگاه تجدید نظر درخواست تجدید نظر در حکم صادره کردند، بر اساس مجله پیپل درخواست آن ها درسال 2004 رد شد.

 

والنتين شميركوفسكي

والنتين شميركوفسكي رقصنده برنامه رقص با ستارگان درسال 2016 از طرف دختری 16 ساله که به سندرم داون مبتلا بود مورد پیگرد قانونی قرار گرفت. این دختر مدعی شد که این رقصنده حرفه اي با انتشار و مشهور کردن عکسی مضحک از وی و به سخره گرفتن وزن او باعث خجالت او و خانواده اش شده است،

 

بر اساس گزارش پیپل این تصویر دختری حدوداً 9 یا 10 ساله را در حال نوشیدن سودا با این پیام تبلیغاتی “انفعال در برابر چاقی فرزندان نوعی کودک آزاری است.” نشان می‌دهد. خانواده این دختر گفته اند که انها این تصویر قبیح را زمانی کشف کردند که یکی از فرزندانشان در حال تماشای آن در صفحه فیسبوک شميركوفسكي بود. با این که پس از این ماجرا شميركوفسكي این تصویر را پاک کرد ولی به گفته خانواده دختر او باعث شد که این عکس در همه ی جا منتشر شود.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

به گزارش پیپل این دختر و خانواده اش برای “انگ ناروا، استرس و تجاوز به حریم خصوصی” شکایت کردند. این خانواده خواستار غرامتی برابر با 6 میلیون دلار از شميركوفسكي و سی بی اس و مبلغ 600 هزار دلار از عکاس واقعی که این تصویر را درسال 2008 و بدون اطلاع خانواده دریک مسابقه بیسبال گرفته است شدند.

 

شميركوفسكي از طریق پیپل در پاسخ به حجم عظیمی از انتقادات گفت: “تمایلی به تبعیض گذاری و یا تحقیر افراد ندارم فقط فکر می‌کنم که مردم باید آگاهی بیشتری داشته باشند و مسئولیت بیشتری را در قبال رژیم خوراکی فرزندان خود برعهده بگیرند.” در ژانویه 2016 با پخش شدن

 

خبر شکایت، شميركوفسكي با یک تصویر دیگر در صفحه فیسبوک خود به این موضوع پاسخ داد. در توضیح این تصویر نوشته شده بود: “بجای این که نگران شهرت خود باشید نگران شخصیت خود باشید، شخصیت شما خود واقعی شماست. شهرت شما چیزی است که مردم در مورد شما فکر می‌کنند.” مگر این که مردم فکر کنند تو یک دختر چاق هستی که والدین خوبی نداری چرا که یک فرد مشهور به آن ها این موضوع را گفته باشد.

 

جاستین بیبر

زندگی کردن در همسایگی جاستین بیبر چگونه خواهد بود؟ اگر پاسخ شما ” ترسناک و منزل خراب کن” باشد شما صد در صد درست حدس زده اید. حداقل این چیزی است که دو مورد از همسایه هاي سابق او در دادخواستی که درسال 2015 پر کردند مدعی شده اند. بر اساس گزارش سی ان ان، جفری و سوزان اشوآرتز ادعا کردند که خواننده “نادم” و بادیگارد هایش بطور مکرر باعث اذيت و اذیت خانواده انها شده، با تخم مرغ منزل

 

رابه گند کشیده و با جملات ضد یهود انها را تهدید کرده اند.” پس از این که جفری ادعا کرد که پرنس پاپ، خودرو فراری خودرا با سرعت بیش از حد مجاز از خیابان به سوی دروازه عمارت آن ها در کالاباساس، کالیفرنیا رانده است بیبر در برابر چشمان جفری او را متهم کرد که این رفتار به اندازه کارهای دیگرش زننده بود.

ستاره های مشهور که زندگی مردم را خراب کردند

از شکایتی که خانواده اشوآرتز کرده اند میشود حدس زد که روزهای سختی رابا بیبر سپری کرده اند. به گزارش سی ان ان درسال 2014 بیبر نسبت به اتهام خرابکاری در عمارت خانواده اشوآرتز هیچ عکس العملی نشان نداد. وی محکوم به پرداخت غرامتی به مبلغ 80.900 دلار، دور ماندن از این خانواده تا فاصله 100 یاردی و آزادی به شرط حسن رفتار به مدت دو سال شد.

 

پس از انتشار خبر محکومیت خانواده اشوآرتز مورد اذيت و اذیت مکرر همراهان و طرفداران بیبر و رسانه هاي خبری قرار گرفتندبیبر درسال 2014 عمارت خود رابه یکی از افراد مشهور و همیشه حاضر در صحنه رسانه ها یعنی کلویی کارداشیان، فروخت. با دقت به چیزهایی که در برنامه تلویزیونی «پا به‌ پای خانواده کارداشیان» دیدیم این بدترین چیزی بود که تا حالا برای خانواده اشوآرتز رخداد افتاده است.