پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

طالع بینی و فال عاشقانه شما را برای هفت روز آتی داریم تا بدانید که در این مدت از نظر احساسی برای شما چه پیش خواهد آمد. این هفته نیز با طالع بینی هفتگی عشق بدونیم از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه شما دارند مطلع شوید و هر انچه زندگی تان در روزهای آینده در پیش رو دارد را از طریق ستاره ها مشاهده نمایید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

فروردین

احساس مي کنید باید احساس درونی تان را از همسرتان پنهان کنید. شاید به این علت که با خودتان فکر مي کنید اگر رویاهای تان را به او بگویید هیچکدام را تایید نمی‌کند. از طرف دیگر هر دو باورهای کاملا متفاوتی دارید. همسرتان سعی دارد این باورها را درک کند اما درک آنها را غیرممکن مي داند. شاید اینکار کمی سخت باشد اما در ارتباط‌ باید لزوما انجام شود.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

اردیبهشت

متوجه شده اید که همسرتان نمی‌خواهد از نظر مالی آرزوها و رویاهای تان را فراهم سازی کند. شما با این موضوع مشکلی ندارید اما چیزیکه اکثر از عدم حمایت مالی شما را اذیت مي کند باور اوست که تصور مي کند شما هرگز به هدفتان نخواهید رسید. با او درمورد هدفتان صحبت کنید. اگر از او نظرخواهی نکنید ممکن هست دچار پشیمانی شوید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

خرداد

این هفته انرژی خیلی زیادی دارید. روز جمعه برای نخستین بار بعد از ۲ سال مریخ وارد نشانه طالع شما مي شود در نتیجه احساس شادابی بیشتری همۀ وقت} خواهید داشت. یکی دیگر از عواقبی که سیاره مریخ در نشانه شما دارد برقراری ارتباط با فردی هست که جذب او شده اید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

تیر

احساس مي کنید تمامی جذابیت هاي تان را از دست داده اید بنابراین اکثر سعی مي کنید نقاط قوت درونی تان را تقویت کرده و بدانید که چه چیزهایی انگیزه بیشتری در شما ایجاد مي کنند. اگر متاهل هستید یا در ارتباط‌ اي به سر مي برید باید ارتباط‌ روحانی عمیق تری را با او برقرار کنید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

مرداد

سخت در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی هستید. شاید یک ریسک بزرگ باعث شده دارایی مشترکتان را از دست بدهید یا بیش از حد ولخرجی کرده اید. اما اکنون زمانش رسیده که محتاطانه تر عمل کنید و به فکر راه حلی برای رفع مشکلات مالی باشید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

شهریور

مشکلات مالی روی زندگی عاشقانه تان تاثیر گذاشته هست. گاهی اوقات باید دقت بیشتری به برخی وظایف داشته باشیم. مانند آر، خانواده یا مسائل عاشقانه. اکنون تحت تاثیر بار مسئولیت هاي خانوادگی قرار گرفته اید بنابراین وقت زیادی برای مسائل رمانتیک ندارید و این موضوع برای محبوب تان قابل درک هست.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک هامهر

عطارد در بخش روابط عاشقانه شما در حرکت هست و تا اواسط هفته آینده که به حرکت مستقیم خود ادامه دهد دچار سوءتفاهم هاي زیادی خواهید شد. سعی کنید ارتباط‌ شفافی داشته باشید و همه ي چیز را برای هم شفاف سازی کنید. هیچوقت تعیین نکنید که یکی از شما تصمیم گیرنده نهایی باشد زیرا همین باعث مي شود نتوانید مشکلات را با هم حل کنید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

آبان

در مسائل رمانتیک کمی گیج و سردرگم شده اید. درست هست که سیاره ونوس چرخش مستقیمی داشته اما سایش او به زحل باعث شده احساس کنید در زندگی تان هیچ تغییری رخ نخواهد داد. اگر در زندگی عاشقانه تان اعتماد به نفس ندارید یا احساس مي کنید همسرتان شما را تحسین نمی‌کند باید بگویم این حالت ها کاملا موقتی میباشند. پیشرفت هاي غیرمنتظره اي در راه میباشند و به زودی شاهد تغییرات بزرگی در زندگی خواهید بود.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

آذر

وقتی مریخ سیاره انرژی بعد از دو سال برای نخستین بار وارد بخش روابط عاشقانه شما مي شود احساس مي کنید باید تغییرات زیادی در روابط تان ایجاد کنید. این سیاره تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی مي ماند و زندگی عاشقانه تان را زیر و زبر مي کند. در نتیجه سعی مي کنید تمام مشکلات را به نحوی حل کنید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

دی

این هفته سوءتفاهم هاي زیادی بین شما و محبوب ایجاد مي شود و این باعث مي شود برای جلوگیري از بحث و جدل خیلی چیزها را از او پنهان کنید. اما اینکار هیچ مشکلی را رفع نخواهد کرد. هر چه اکثر از او دور شوید دیرتر به تفاهم مي رسید. پس همه ي چیز را با او در بین بگذارید تا بتوانید به راه حل هاي بهتری برسید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

بهمن

سیاره مریخ بعد از دو سال برای نخستین بار وارد بخش عشق حقیقی نشانه شما شده هست و تا اواسط ماه آینده همانجا باقی مي ماند. مدت ها بود که شور و اشتیاق و هیجان در ارتباط‌ نداشتید اما این روزها دوباره آن را به دست آورده اید و هیجان را وارد ارتباط‌ تان کرده اید. در طی چندین هفته آینده اشتیاق و سرگرمی در ارتباط‌ را در اولویت قرار مي دهید.

طالع بینی عاشقانه مخصوص رمانتیک ها

اسفند

بحث و درگیری هاي زیادی بین شما و همسرتان در ارتباط‌ با مسائل خانوادگی و مسائل شغلی وجود دارد. احساس مي کنید تنها هستید و هیچکس حمایت تان نمی‌کند. بین خانواده و کار در دوراهی قرار گرفته اید. از طرفی کارهای زیادی به شما در محیط کار محول شده و از طرف دیگر خانواده خواستار حضور اکثر شماست.