پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)

عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)

عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال «286»

عکس هاي جالب بازیگران و ستاره هاي معروف ایرانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

شروع می‌کنیم مقاله امروز را با این سلفی از خوشگل بروفه، ستاره سال هاي نه عمده دور سینما و تلویزیون که امروزه بسیار کم کار و کم اثر شده هست، در کنار همسر و همراه دیرینه اش پیام صابری، در حال گشت و گذار در دامان طبیعت.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)خاطره بازی شبنم قلیخانی با عکسی مربوط به پشت صحنه سریال “نردبام آسمان” سریال جالب محمدحسین لطیفی که درمورد زندگی غیاث الدین جمشید کاشانی منجم و دانشمند بزرگ ایرانی بود. سریالی که در زمان اکران طرفداران بسیاری پیدا کرده بود. با هنرنمایی وحید جلیلوند، شبنم قلخانی، ماهچهره خلیلی، رحیم نوروزی و خیلی هاي دیگر.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)ما که نمی خواهیم باور کنیم سردار آزمون هواپیمای شخصی دارد. امیدواریم این تصویر فقط یک شو آف باشد!
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)لیلا بلوکات با این تصویر از شروع یک پروژه هنری به کارگردانی بهرام بهرامیان خبر داد. پروژه اي به نام “از یادها رفته” که احتمالاً یک سریال تاریخی هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)طراح این چیزی که امیر پوشیده در ابتدا قصد طراحی یک مانتو را داشته که در میانه راه منصرف شده و کت شلوار طراحی کرده هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)خودشیفتگی؛ اپیدمی خطرناک و مرض لاعلاج دنیای مدرن سلبریتی ها.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)پیرو پست قبلی.

پ.ن: طلوع سبیل هایت را تبریک می‌گوییم ارسلان جان.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)“هر کی دختر داره، جاش وسط بهشته” به روایت سینا سرلک و دختر عزیزش.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)شهرام محمودی و پسرش آقا ارسام با عینک هاي ست کرده ي خود، در حال شمالگردی،
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)سلفی یک عدد صالحی با دو عدد جعفریِ با عشق. راستی از آن یکی صالحی چه خبر؟! به نتیجه نرسیدید؟!
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)دیبا خانم زاهدی میباشند، بازیگر جوان سینما و تئاتر که با فیلم “پنج ستاره”ي مهشید افشارزاده مطرح شد و با “بادیگارد” و “آزاد به قید شرط” خودش را بعنوان یک ستاره به جامعه سینمایی ایران معرفی کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)ایشان هم آقا مهران رجبی میباشند. یکی از تیپیکال ترین بازیگران سینما و تلویزیون، در مسیر بازگشت از مشهد مقدس. همانگونه که می دانید هر شخصی یک زاویه و نقطه طلایی از صورتش را میشناسد که از آن زاویه تصویر می گیرد. مهران رجبی از آن دسته افرادی هست که صورتش زاویه طلایی ندارد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)زانیار جان در این گرما سگ پوستش را می‌کند که عرق نکند بعد شما پوتین پایت کرده اي؟!
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)خوشگل زیستن را از شما یاد می گریم سحر و نیمای عزیز.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)عبارت “چشمات آلبالو گیلاس میچینه” در دنیای حقیقی. ممنون از یاحا کاشانی به دلیل خدمت بزرگی که به ادبیات کشور کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)قدم زدن عبدالله اسکندری در کوچه پس کوچه هاي خاطراتِ سینمایی اش، در یادگار ماندگار زنده یاد علی حاتمی که بزرگ ترین لطف را به سینمای کشور ایران کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)اخبار موثقی از شرایط عمومی بهنام صفوی پس از عمل جراحی مخابره نشده هست، موضعی که در کنار پست هاي متعدد التماس دعا برای بهنام، کمی نگران کننده به نظر می رسد. ما نیز ملتماسه خواهان دعا برای سلامتی و بهبود بهنام صفوی هستیم. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)سلفی هادی طباطبایی در طبیعت زیبای زادگاه مادری اش، گیلان.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)هستی مهدوی در حال بازدید از یک نمایشگاه هنری به نام “بهمن کوچیک”. عنون نمایشگاه خود به خوبی از دُز بالای “روشنفکرانه” بودن گالری خبر می دهد، نیازی به مشاهده آثار نیست.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)مجید اخشابی از کافه اش هفته اي مبارک و دلپذیر برای ما آرزو کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)علی اوسیوند و همسرش حمیرا ریاضی در حال بازدید از یک فروشگاه بودند که این تصویر از انها گرفته شد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)سلفی پویا امینی، اخیر ترین مارکوپولوی دنیای هنرمندان، در کنار بناهای باشکوه تخت جمشید.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)رضا قوچان نژاد با این پست از برادر ناتنی اش یاد کرد و برایش قلب فرستاد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)رضا گلزار و یکتا ناصر با گریم هاي متفاوت در نمایی از فیلم سینمایی “آینه بغل” ساخته اخیر منوچهر هادی.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)شبنم مقدمی و غزل شاکری که این روز ها برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان حضور دارند، عکسی از اصفهان گردی خود به اشتراک گذاشته اند که شاهد آن هستید.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)“خاص بودن” مالیخولیایی هست که فرد خود خاص پندار را به هر کاری وا میدارد. حتی انداختن تور ماهیگیری به دور گردن.

عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)

پایتختی ها در روزهای سخت فیلم برداری این سریال. در پنجمین فصلِ آن که فیلم برداری آن اکثر از فصل هاي قبلی طول کشیده هست و ما بیصبرانه منتظر فرارسیدن موعد اکران آن هستیم.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)آناهیتا همتی در حال بازدید از گالری تصاویر زنده یاد عباس کیارستمی چند روزی پس از نخستین سالگرد نبودن اش. نبودنی که در پِي رفتنی نابهنگام رخ داد. رفتنی که هنوز زمانش نرسیده بود و امان از سه حرف “خ، ط و الف”.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)شیرین ترین جشن تولدی که محمد اصفهانی در این مدت داشته هست!
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)نام نازنین بیاتی را هم به فهرست “رد دادگان” اضافه می کنیم.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)سلفی حامد بهداد و پردیس احمدیه درون اتومبیل، در روزی نامشخص به سمت مقصد نامعلوم.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)جشن تولد ایمان خان معلم در کنار رفقا، برادرش امید و علی اوجی، در نخستین سال بدون حضور پدرش علی معلم. روح تهیه کننده و منتقد بزرگ سینما همۀ وقت} خوشحال باشد.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)خاطره بازی هاي پیش از این تصویرِ زهره حمیدی، همگی سوتفاهم بود! عکسی بینظیر از دهه پنجاه.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)آزاده صمدی، احسان کرمی و بهاره کیان افشار در مراسم افتتاحیه یک آتلیه عکاسی. انتظار می رود به زودی شاهد عکس هاي عزیزان در این آتلیه باشیم.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)احسان حاج صفی چند روزی پس از جشن عروسی اش راهی یونان و باشگاه جدیدش پانیونیوس شده هست تا در کنار کاپیتان مسعود شجاعی به فوتبال خود ادامه دهد. برای احسان عزیز آرزوی موفقیت داریم.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)تصویر یادگاری مائده طهماسبی در کنار استاد علی نصیریان پس از تماشای نمایش “اعتراف” به کارگردانی شهاب حسینی، پست آخر مقاله امروز ماست. ممنون از همراهی ارزشمندتان. تا فردا، یا حق.
عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال (286)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس «285»

عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی «284»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها «283»

عکسهای بازیگران و هنرمندان مشهور «282»

عکس های بازیگران «281»