پارس ناز پورتال

ماشین عروس و داماد در آمل دچار حریق شد

ماشین عروس و داماد در آمل دچار حریق شد

ماشین عروس و داماد در آمل دچار حریق شد 

ماشین عروس و داماد آملی ناگهان دچار حریق و آتش سوزی شد تا عروسی این زوج رنگ تلخی به خود بگیرد و سریعا نیروهای آتش نشانی حریق را خاموش کردند. اتفاقی ناگوار کام عروس و داماد بابلی را تلخ کرد .عروس و داماد که با هزار امید و آرزو راهی تالار عروسی بودند روز قبل خودروی عروس در بابل به علت نامعلومی دچار حریق شد.

 

به گزارش پارس ناز بعداز ظهر روز قبل با تماس هاي پر استرس شهروندان به سامانه 125 مبنی بر آتش گرفتن یک سمند، بلافاصله اکیپ‌هاي عملیاتی 201 و 2022 به شهرک شهاب‌نیا حر 17 اعزام شد.

ماشین عروس و داماد در آمل دچار حریق شد

دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل در تشریح این خبر گفت نیروها پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی نخست متوجه شدند خودروی سمندی که با گل تزئین شده از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و با کپسول‌هاي پودر و گاز توسط اهالی اطفا شده هست.

 

وی ادامه داد آتش‌نشانان پس از حصول اطمینان از اطفای حریق و رعایت موارد ایمنی به ایستگاه خود بازگشتند.وی تاکید کرد در این حادثه قسمت‌هایي از اتومبیل اعم از سپر و گلگیر قسمتی از کاپوت جلو، سیم‌کشی داخل موتور فن و رادیاتور دچار سوختگی و خسارت شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در پایان ضمن تشکر از حاضرین به علت مهار به موقع آتش‌سوزی و پیش گیری از گسترش حریق و خسارات بیش‌تر، دلیل نشان کرد: در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید. علت وقوع حادثه در دست بررسی هست