پارس ناز پورتال

معرفی نقاط داغ و جنسی بدن خانم ها برای تحریک زناشویی

مجموعه : حذف شده است
معرفی نقاط داغ و جنسی بدن خانم ها برای تحریک زناشویی

معرفی نقاط داغ و جنسی بدن خانم ها برای تحریک زناشویی 

برای این‌که یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید باید در ابتدا همسر خودرا تحریک کنید که در زیر آموزش آنرا برایتان قرار داده ایم. 

 

تحریک زن یک هنر است که به روشهای گوناگون صورت می گیرد و اگر خلاقیت داشته باشید از شیوه هاي جدیدی استفاده خواهید کرد.حرکات تحریک کننده گوش و ماساژ ران ها از جمله مناطق حساس جنسی میباشند با این حال بعضی از نواحی بدن بیش از سایرین قابلیت تحریک دارند.

 

دراین مقاله 5 قسمت از حساس ترین اعضای بدن را در بانوان مورد اشاره قرار می‌دهیم که بی شک برای این‌که همسر شما از رابطه جنسی لذت ببرد باید آن ها را مورد دقت قرار دهید.غالباً مردان امیدوار به درک رمز و راز همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر در تلاش اند. برای این‌که همسر شما از زندگی جنسی خود لذت ببرد باید اعضای بدن راکه در تحریک او نقش دارند شناسایی کنید.

 

گوش

گوش از اعصاب فراوان پوشیده شده است و قسمتی ازبدن است که کمترین میزان ارتباط فیزیکی در روز را خواهد داشت.اما چگونه باید اینکار را انجام داد؟ بی شک کار هوشمندانه اي است پس قبل از آغاز به نوازش گوش با دست انها رابا لب و زبان خود لمس کنید.به آرامی این حرکات را انجام دهید

 

و آن رابا ورود به گوش به وسیله زبان ترکیب کنید تا شریک جنسی شما احساس خوشایندی را تجربه کند.زمزمه کردن و آرام سخن گفتن درکنار گوش شیوه اي دیگر در برانگیختن زنان بشمار می‌آید.

 

بوسه

بوسیدن صرفا یک قرارداد عاشقانه برای زوجین بشمار نمی‌آید بلکه تحریک اعصاب موجود بر روی لب را به‌ دنبال خواهد داشت. این ترشحات بر روی کل بدن تاثیر می‌گذارد و بشما احساس خوبی خواهد داد. استفاده از زبان ، دندان و دست در حین بوسیدن و ترکیب این ها با یک دیگر میتواند در برانگیختگی همسر شما نقش داشته باشد.

 

تحریک نوک سینه

نوک سینه خانمها یکی از اعضای حساس بدن خانمها است که اگر خلاق باشید می‌توانید چگونه به تحریک این نقطه بپردازید.به طور مثال در دست گرفتن سینه ، لمس کردن و لیس زدن نقاط اطراف نوک سینه و سپس نوک سینه بی شک باعث تحریک فرد خواهد شد.

 

پس از این عمل خودرا بر نوک سینه متمرکز کنید بدین معنا که نوک سینه رابا لب خود نگه دارید و با زبان خود آنرا مالش دهید. بی شک واکنش شریک جنسی شما بسیار خوب خواهد بود.

 

کلیتوریس

اگر تا به حال در اهمیت لذت جنسی شک داشته اید اجازه دهید تا توصیه هایي را در رابطه با کلیتوریس – کوچک‌ترین عضو جنسی در بدن بانوان – بشما عرضه دهیم.کوچک‌ترین لمس این قسمت مهم است و باید بدانید که تا چقدر لمس باعث تحریک جنسی همسرتان می‌شود.

 

به آرامی به سوی کلیتوریس حرکت کنید و آن رابا دو انگشت یا دهان خود حرکت دهید و دقت کنید که تا چقدر باعث لذت شریک جنسی خود میشوید. مهمترین مضمون حرکت ملایم است که نباید فراموش شود ودر صورت نیاز می‌توانید از کرم و یا روغن نیز استفاده کنید.

 

تحریک نواحی داخلی ران

نواحی داخلی ران نیز یکی از حساس ترین نقاط در بدن زن بشمار می‌آید.این نقاط نسبت به لمس بسیار حساس هستند و به برترین وجه به آرامی با زبان یا انگشت تحریک جنسی را موجب میشوند.نوازش ران ها باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و بی شک لمس از طریق دهان و زبان برای همسرتان لذت بخش تر خواهد بود.