پارس ناز پورتال

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید 

سوار شدن روی برخی از ترن هاي هوایی کار هرکسی نیست و اوح هیجان احتمالا به قلب برخی از افراد فشار بیاورد. با این ترن ها آشنا می‌شویم. شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تفریحاتی هستید که آدرنالین بدن‌تان را تا بی نهایت بالا ببرد؟ در سال 2017, برخی از شهربازی هاي بزرگ جهان سواری هایي ساختند

 

که فریاد شما را واقعا بلند میکند. این سواری ها مناسب هر سلیقه اي می‌تواند باشند, چه طرفدار منزل هاي تسخیر شده و پر از زامبی باشید, یا این که علاقمندید مشاهده نمایید که واقعیت مجازی چطور بازی ترن هاي هوایی را تغییر میدهد.

 

1. نگهبانان کهکشان, مأموریت; فرار «Guardians of the Galaxy – Mission; Breakout»

دیزنی لند, کالیفرنیا, ایالات امریکا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

تازه ترین سواری دیزنی لند «که در ابتدای تابستان افتتاح شد» با پیشباز بی نظیری از جانب علاقمندان به هیجان مواجه شده هست. این یک سواری سقوط هست که پیچشی نیز در آن وجود دارد. جلوه هاي ویژه و موسیقی کرکننده, سوارشوندگان را قادر می سازد که به شش شیوه گوناگون آن را تجربه کنند.

 

سرگرمی از همان ابتدا در هنگام تشکیل صف شروع می‌شود. مسافران از کنار شخصیت هاي مارول «Marvel» که تعدادشان در مجموع 2200 آیتم هست «از جمله سلاح هایي از فیلمهای مشهور» عبور میکنند و حکایت پیش اساس سواری با کمک «Taneleer Tivan و Rocket Raccoon» دو شخصیت پرطرفدار طرفداران توضیح داده می‌شود.

 

2. سرسره آبی کراکاتاو «Krakatau Aqua Coaster»

پارک آبی وُلکانو بِي, اورلاندو, کشور آمریکا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

نخستین پارک آبی کمپانی «Universal» در اورلاندو تابستان سال جاری افتتاح شد و بیشترین هیجان را این ترن آبی هیجان انگیز ایجاد کرده, که در آن سوارشوندگان به لطف فواره هاي قوی آب که قایق هاي بادی را در طول سرسره هل میدهد, هم به بالا و هم به پایین پرتاب می‌شوند. این ترن آبی

 

به دلیل تکنولوژی هاي‌تک بهره گیری شده در آن کاملاً منحصر به فرد هست. شرکت یونیورسال همان تکنولوژی معمول در پرطرفدار ترین جاذبه هاي شهر بازی هاي خود را به کار برده, ولی این بار در یک سرسره آبی و نه ترن هوایی. با وجود پیچ هاي تند, سقوط هاي ناگهانی, سرعت بالا و سربالایی هاي شیب دار, این سرسره آبی از همۀ نظر کامل هست, ولی خصوصیت دیدنی تر آن آتشفشان بخاری هست که قسمت مرکزی پارک آبی را شکل می‌دهد.

 

3. چرخش تندر ثور «Thor Thunder Spin»

شهربازی IMG Worlds of Adventure, دوبی

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

شهربازی بزرگ دوبی تفریحات خود را به رخ دیزنی میکشد. این شهربازی تنها چند ماه پیش افتتاح شد, ولی هم حالا بعنوان یکی از برترین شهربازی هاي جهان از آن یاد میشود. یکی از تفریحات پر طرفدار آن «چرخش تندر ثور» هست. این تفریح, سواری چرخشی و سرعت بالایی هست که در ارتفاعی بالا صورت می‌گیرد,

 

پس افرادی که ترس از بلندی دارند احتمالاً پیش از سوار شدن بهتر باشد در مورد تصمیم خود کمی اکثر کنند. به طور خلاصه, این سواری تجربه اي ایده آل برای کسانی هست که همۀ وقت} از خود می پرسیدند داخل خودرو لباسشویی بودن و گیر کردن در سیکلی چرخشی چه حسی دارد. مسلماً تجربه آن برای همه ي مناسب نیست, ولی افرادی که دوست دارند آدرنالین خود را بالا ببرند و عاشق سرعت میباشند مأیوس نخواهند شد.

 

4. قطار شبح درن براون; طلوع شیطان «Derren Brown’s Ghost Train; Rise of the Demon»

تورپ پارک, انگلیس

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

این جاذبه خلاقانه اثباتی بر این موضوع هست که هیجان لازم نیست حتما سریع و خشن باشد تا مردم را به شکلی ناگهانی بترساند. نسخه دوم قطار شبح درن براون اوایل سال جاری رونمایی شد, و واقعاً وحشتناک هست. عامل ترس با بهره گیری از واقعیت مجازی و فعل و انفعالات اضافی مانند بازیگرانی که لباس زامبی ها را پوشیده اند, ایجاد شده هست.

 

حکایت این بازی درون واگن قطاری آمریکایی در دهه 1870 رخ می‌دهد. همانگونه که انتظار میرود, این سفر با سفرهای معمول شما با قطار یک جهان فاصله دارد و همۀ چیز خیلی زود در مسیر اشتباهی پیش میرود; به زامبی هاي گوشتخوار, گازهای سمی و فاجعه آخرالزمانی فکر کنید.

 

5. نیروی سرخ «Red Force»

شهربازی فِراری لند, تاراگونا, اسپانیا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

هر شخصی که جنون سرعت داشته باشد عاشق این سواری خواهد شد, که با افتتاح در تابستان سال جاری تبدیل به سریع ترین ترن هوایی اروپا شد. مفهوم آن ساده هست, و به شکلی طراحی شده که به سوارشوندگان حس بودن در خودرو فرمول یک را بدهد. سوارشوندگان کمربند خود را درون وسیله نقلیه می بندند

 

و در عرض پنج ثانیه از صفر به سرعت 180 کیلومتر در ساعت میرسند. انتظار چشم اندازهایی جذاب در طول خط ساحلی اسپانیا و همین طور نیروی گرانش بسیار بالایی را داشته باشید. دشوار؟ نرخ عجله به حدی سریع هست که سوارشوندگان مجبورند عینک هاي ایمنی نه عمده جذابی را به چشم بزنند, تا در صورت برخورد با پرندگان «که گرچه احتمالش کم هست» به آنها آسیبی نرسد.

 

6. موج شکن; ترن نجات «Wave Breaker; The Rescue Coaster»

پارک دنیای آبی سن آنتونیو, کشور آمریکا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

این ترن هوایی برای افرادی که فیلم اخیر گارد ساحلی «Baywatch» را دیده باشند فوق العاده هست و باعث میشود شغلی بعنوان نجات غریق را تجربه کنند, بدون این که مجبور باشند لباس شنای تنگی بپوشند. این سواری اخیر ترنی دونفره هست, و جنبه منحصر به فرد آن اتومبیل هاي شبیه جت اسکی هست.

 

این سواری ملایم و آرامی هست, و تنها محدودیت آن کمربندی هست که مسافران باید روی پای خود ببندند. بخش اعظم این ترن از دریاچه پارک عبور می‌کند, و مسافران می‌توانند از مناظر خیره کننده لذت ببرند. این سواری نشان دهنده این موضوع هست که شهربازی Seaworld قصد دارد نمایش هاي وال و دلفین خود را تدریجی کنار بگذارد و در عوض, پارک را با هیجان پر کند.

 

7. پگاسوس اکسپرس «Pegase Express»

شهربازی پارک آستریکس, فرانسه

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

پارک آستریکس, یکی از برترین شهربازی هاي اروپا اخیراً از تازه ترین جاذبه خود رونمایی کرده هست; ترنی هوایی که از اسب هاي سفید و بال دار اسطوره هاي یونانی الهام گرفته شده هست. سورپرایزهای بسیاری انتظار مسافران این تفریح هیجان انگیز را می‌کشد. مسافران پگاسوس اکسپرس باید انتظار معبدهای باستانی و برخی از زیباترین جلوه هاي ویژه که تا به حال در شهربازی ها دیده شده را داشته باشند.

 

8. مسابقه بزرگ لگو «The Great LEGO Race»

لگولند کشور آلمان

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

این تفریح هیجان انگیز که تاریخ افتتاح آن قرار هست اواخر 2017 یا اوایل 2018 باشد, اثباتی دیگر بر این قضیه هست که لگو فقط برای کودکان نیست. این سواری هاي‌تک مطمئناً سوارشوندگان از تمام سنین را خوشنود خواهد کرد. این ترن هوایی که بعنوان هیجان انگیزترین تفریح لگولند از آن یاد می‌شود,

 

با کمک واقعیت مجازی هیجان بیشتری نیز ارائه خواهد داد. سوارشوندگان با شخصیت هاي لگوی مورد علاقه خود رقابت خواهند کرد, و در دنیایی جذاب کاملاً ساخته شده از آجرهای رنگین کمانی پرواز خواهند کرد.

 

9. مارماهی برقی «Electric Eel»

پارک دنیای آبی سن دیگو, ایالات امریکا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

مارماهی برقی اوایل سال 2018 گشایش خواهد یافت, و کارشناسان پیش بینی میکنند که وحشتناک ترین سواری این پارک باشد. حلقه, پیچ, و صعودی 45 متری در کار خواهد بود. این ترن هوایی بلند ترین و سریع ترین ترن پارک خواهد بود. مسافران قرار هست از چشم اندازهای تماشایی در طول این شهربازی ساحلی لذت ببرند, هر چند احتمالاً خیلی از آنها ترجیح خواهند داد که چشمان خود را محکم ببندند.

 

10. زمان آویزان «HangTime»

شهربازی ناتز بری فم, کالیفرنیا

هولناک ترین ترن های هوایی جهان را بشناسید

نام این سواری به سادگی توضیح میدهد که قرار هست چه باشد. به طور خلاصه, مسافرانی که دلیری سوار شدن به این ترن هوایی که قرار هست اوایل سال آینده میلادی افتتاح شود را دارند, باید انتظار مقدار قابل توجهی زمان از بالا به پایین آویزان بودن در هوا را داشته باشند. این ترن از نیروی گرانش منفی برای ایجاد حس سقوط آزاد بهره گیری خواهد کرد, و شیب دارترین سرپایینی را بین تمام ترن هاي هوایی در کالیفرنیا خواهد داشت.