پارس ناز پورتال

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

 

گامنو با فیت هایي که با گروه بروبکس داد در ایران حسابی مشهور و محبوب شد و سبک جدیدش مورد علاقه مردم قرار گرفت.هومن گامنو زادۀ خرداد 1368 در تهران، خواننده است. نام اصلی اش سید هومن شاهی است، صدای وی را در آهنگ هاي خندوانه شنیده اید، ویدیو اهنگ سوسن خانوم که مدت ها پیش گل کرده بود

 

با همکاری وی با گروه بروبکس بود، در مورد معنی اسم مستعارش میگوید: گامنو همونطور که از اسمش مشخص یعنی گام نو، یعنی یه قدمی نو و هم گام موسیقی … بک فعالیت وی هیپ هاپ شاد می باشد و سید هست!

 

سه ترم در دانشگاه آزاد کامپیوتر خوانده. بعد به این نتیجه رسیده که هم در حال اتلاف کردن وقت هست و هم پول. چون هر چیزی که از کامپیوتر یادگرفته تلاش خودش بود نه دانشگاه. در نهایت دیگر ادامه نداده..

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

شروع فعالیت از 16 سالگی

من اولین بار تو خونه یه آهنگی بود لوپش کردم. اون لوپه رو گذاشتم روش تکست نوشتم، بعد دیدم باحال شد یکی دیگه درست کردم رفتم استودیو، اولیشم یه آهنگی غمگینی بود بنام سوته دلان که ۱۶ ساله بودم منتشر کردم هومن شاهی شبیه آهنگ‌هایي است که از او شنیده‌اید، شاد و پرانرژی. یکی از ویژگی‌هاي مثبت او سادگی است. اهل تملق نیست و به سئوالات در نهایت صداقت جواب میدهد. تلاش نمی کرد تا تصویری متفاوت از خودش ارائه کند

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

آشنایی با بروبکس

آشنایی هومن گامنو با گروه بروبکس دریک استودیوی آهنگ در کرج شروع شد، پیشنهاد همکاری از گروه بود که اولین همکاری آن ها با آهنگی بنام از حرمسرا تا آمستردام بودو سپس با آهنگ سوسن خانوم به شهرت رسیدند، همکاری وی با گروه با چند آهنگ موفق دیگری نیز همراه بود. بروبکس نام گروه موسیقی است که همه یٔ اعضای آن در ایران زندگی می کنند.

 

انها اولین گروه موسیقی خانگی ایرانی هستند که یک شرکت بین‌ المللی پخش موسیقی «آونگ میوزیک» به انتشار آلبوم‌شان پرداخت. اولین کار این گروه آهنگی با نام «دلم تنگه واسه یه لقمه پیتزا» بود که در دوران دبیرستان اعضای گروه ساخته شد. آهنگ «بورلی هیلز»، با موسیقی آهنگ اسپانیایی لا کامیسا نگرا، از آلبوم ۱۰ آهنگی «وگ» باعث شهرت بیشتر این گروه شد.

 

بروبکس آهنگ «سوسن خانم» و نماهنگ آن راکه با حضور گامنو در کافه پاریس فیلم‌برداری شده بود درسال ۱۳۸۸ عرضه کرد. همچنین این گروه آهنگ «بدو دیره» و نماهنگ آن رابا حضور گامنو درسال ۱۳۹۰ اجرا کردند. همین طور درسال ۱۳۹۱ این گروه آهنگ «قدرت دست خانوماس» و نماهنگ آن رابا حضور گامنو عرضه کرد.همچنین درسال ۱۳۹۵ اهنگ «عین مامان منه»رابا حضور گامنو عرضه کردند.

 

اعضاء گروه :

خشایار، کیوان ، حمید، هومن گامنو. سه عضو اصلی گروه خویشاوند هم هستند، پسرخاله و پسرعموی خشایار هستند.

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

خانواده هومن گامنو

مادرش فرهنگی بازنشسته است او ۳۰ سال معلم دبستان بود پدرش محمود شاهی هم خواننده قدیمی کاباره و دامپزشک می باشد، گامنو اصالتا اهل دزفول می باشد

 

از این حجم شهرت دچار ترس نشدی؟

راستش چون مو هاي بلند ومجعد و خاصی دارم به‌صورت عادی هم در خیابان توی چشم بودم. بعد از پخش کلیپ هم به اسانی در خیابان شناسایی می شدم. ولی راستش هیچوقت پررو نشدم چون خانواده فرهنگی دارم که بسیاری چیزها را ازآن‌ها یاد گرفتم مادرم همیشه به من می گفت باید خودت باشی و تلاش کنی تا این شهرت تو را تبدیل به آدم دیگری نکند.

 

پس خانواده دراین سالها مشوقت بود.

بله. شاید جالب باشد بدانید خانواده‌ام هیچوقت به من نگفتند بجای موسیقی برو درست را بخوان!

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

بازی در تئاتر پیشنهاد چه کسی بود؟

سالها مخاطب تئاتر حرفه‌اي بودم. ضمن این که دوستان تئاتری بسیاری دارم. مدت‌ها بود که به بازیگری فکر می کردم.به دوست تئاتری‌ام میثم نوروزی گفتم دوست دارم بازی در تئاتر را تجربه کنم و اگر نقش خوبی بود حاضرم برایش وقت بگذارم. چند ماه بعد میثم که با سعید زارعی در ارتباط بود باعث معرفی‌ام به سعید زارعی شد. باید اعتراف کنم قبل از این که نمایشنامه را بخوانم تصور نمیکردم متن آن قدر خوب و قوی باشد و نقش سعید اینقدر جای کار داشته باشد.

 

نحوه ورود به مجموعه خندوانه از کجا شکل گرفت؟

کسیکه میان برنامه‌ هاي «خندوانه» را می‌ساخت این پیشنهاد رابه او ارائه کرد و بدلیل دوستی قدیمی که با هم دیگر داشتند، قبول کرد..

 

روند تولید قطعات خندوانه چگونه بود ؟

مثل همه ی کارهایی که همیشه انجام می‌ داده. فقط چون میان‌ برنامه‌ ها تصویر دارند، این کارها را روی تصویر می‌‌ ساختند. عده اي از کارها هم در استودیو پخش و خوانده می‌ شد که انها فرقی با کارهای دیگر خودش ندارد.

 

درآمد خواندن در عروسی

گامنو میگوید مدتی به همراه گروه بروبکس به عنوان خواننده مهمان در عروسی ها خوانندگی میکرد، وی در مورد درآمدش می‌گوید سال ۹۱ برای ۲۰ دقیقه ۷ میلیون می‌گرفتیم اما در حال حاضر عروسی نمی رم !

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

ازدواج

می‌گوید هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی یدونه دارم دوسش دارم !

 

آهنگ هاي هومن گامنو :

* رستم

* اکشن

* تله کابین

* تعطیلاتینه

* زامبی

* سوته دلان

* آمستردام تا تگزاس

* همسایه

* هنوزم هستی

* خندوانه

* جامون بالاست

بیوگرافی هومن شاهی معروف به هومن گامنو | عکس های هومن شاهی

بیوگرافی هومن شاهی مشهور به هومن گامنو | عکسهای هومن شاهی ،بیوگرافی هومن شاهی مشهور به هومن گامنو ،بیوگرافی گامنو،عکسهای هومن گامنو،عکسهای هومن گامنو،هومن گامنو و بروبکس،درباره زندگی هومن گامنو