پارس ناز پورتال

وسایل شخصی بازیگران با قیمت های نجومی

مجموعه : اخبار سینما
وسایل شخصی بازیگران با قیمت های نجومی

وسایل شخصی بازیگران با قیمت های نجومی 

حراج وسایل بازیگران با قیمت های نجومی و بسیار زیاد امری رایج در جوامع غربی است که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. قرار است در یک حراج هنری که در آن شماری از متعلقات بازیگران درجه یک عرضه میشود لباس‌ ها و وسایلی که زمانی متعلق به چهره‌ هایی چون هیث لجر و استیو مک کویین بودند چوب حراج بخورند.

 

در حراجی هنری یک پیراهن مردانه که هیث لجر بازیگر فقید استرالیایی در فیلم کوهستان بروک‌ بک ساخته آنگ لی پوشیده بود عرضه میشود که قیمت 20 هزار دلار به عنوان قیمت پایه برای آن تعیین شده است.این پیراهن سبک وسترن که با خون تقلبی آغشته شده مربوط به سکانسی است که در آن شخصیت هیث با جیک جیلنهال همبازی‌ اش در این فیلم درگیر میشود. این فیلم برنده جایزه اسکار 2005 شد.

 

این پیراهن از مجموعه لباس‌ های مربوط به فیلم «کوهستان بروک بک» پیش از این یک بار دیگر زیر چکش حراج رفته بود. در این فیلم دو کابوی در مرکز داستان قرار دارند. هیث لجر سال ۲۰۰۸ و در حالی که ۲۸ سال داشت، بر اثر مصرف اشتباه داروهای پزشکی دچار مسمومیت شد و درگذشت.

 

در این حراجی کت و شلوار سفیدی که دانیل کریگ در نقش جیمز باند پوشیده بود نیز برای فروش عرضه می شود. این کت و شلوار را جیمز باند در یک مهمانی شام در فیلم اسپکتر پوشیده بود. طراحی این لباس را تام فورد طراح معروف لباس و کارگردان فیلم «جانوران شبانه» انجام داده بود. قیمتی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار برای این کت و شلوار پیش‌بینی شده است.

 

 به گزارش پارس ناز موتورسیکلت متعلق به استیو مک کویین نیز از دیگر اقلامی است که در این حراجی عرضه می‌شود. این موتورسیکلت هوندا مدل ۱۹۷۲ از وسایل شخصی بازیگر محبوب و فقید هالیوودی است و رقمی بین ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار برای آن پیش بینی شده است.

 

کلاه‌گیس بلوند مریلین مونرو که در فیلم ناجورها به کارگردانی جان هیوستون در سال ۱۹۶۱ بر سرداشت نیز از دیگر اقلام این حراجی است. قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار برای این کلاه‌گیس پیش بینی شده است.