پارس ناز پورتال

کرم پودر را اینگونه استفاده کنید

کرم پودر را اینگونه استفاده کنید

کرم پودر  جزء  اساسی در آرایش زیبا و ماندگار است، قبلا در مطلبی با عنوان "چگونه کرم پودر مناسب انتخاب کنیم ؟ " در این رابطه صحبت کردیم ، اما گام دوم نحوه استفاده  کرم پودر و فونداسیون  است…

 بالاخره کرم پودر مناسبی برای رنگ پوستتان انتخاب کرده اید، اما در مورد نحوه استفاده از آن چه می دانید؟ ندانستن این که از کجا شروع کنید و چگونه آن را با آرایش خود هماهنگ کنید می تواند بدتر از انتخاب رنگی نامناسب باشد!

اگر اهل آرایش کردن هستید،ضروری است کرم پودر ها را با هم ترکیب کنید تا به زیبایی طبیعی صورتتان بیفزایید. ما با چهره پرداز معروف آندرو سوتومویر در مورد اینکه چگونه چهره ای بی نقص به وجود آوریم صحبت کرده ایم. آندرو می گوید:" بیشترین  اشتباهی که خانم ها می کنند این است که صورتشان را فقط با یک تن رنگ آرایش می کنند."

مهم است که دو یا سه رنگ برای ترکیب کردن داشته باشید تا بتوانید چهره ای بی نقص و طبیعی ایجاد کنید.برای شروع باید کانسیلر را زیر چشم هایتان بمالید. آندرو می گوید:" کانسیلر باید دو درجه از پوست شما روشن تر باشد. کانسیلرهای زرد در مقایسه با رنگ بژ برای پوست های تیره مناسب تر است که روی پوست خانم ها به رنگ آبی خاکستری گرایش پیدا می کند."

سپس در مرکز صورتتان از کرم پودر روشن تری استفاده کنید، روی گونه ها ، وسط پیشانی،بینی و چانه.برای ایجاد لایه ای یکنواخت از اسفنج استفاده کنید.(نواحی شماره 2) یا اگر از برس کرم پودر استفاده می کنید به حالت جارو کشیدن آن را به کار بگیرید تا پودر را پخش کند و سطح خوش ترکیبی به جا بگذارد.

در ناحیه چانه و پیشانی و گونه ها ، رنگ تیره تری استفاده کنید که شبیه به رنگ پوست در این ناحیه ها باشد. آندرو می گوید:" برای جلوگیری از داشتن ظاهری خاکستری رنگ در پیشانی یا چانه، رنگ تیره تر کرم پودر را ازقسمتی که مو می رویید تا زیر گونه ها و در امتداد چانه به کار ببرید."  (نواحی شماره 1)

 خطوط بین رنگها را به آرامی محو کنید و مطمئن شوید که خط مشخصی بین دور نگ وجود نداشته باشد

 اما برای ایجاد درخشش طبیعی پوست چه می کنید؟ آندرو می گوید:" برای داشتن چهره ای درخشان، زیر استخوان گونه روشن کننده با پودر اکلیلی ملایم بمالید. خانم ها باید از هایلات های نقره ای دوری کنند چون رنگ های متالیک طبیعی به نظر نمی رسند . برای پوست های معمولی رنگ های طلایی یا مسی استفاده کنید و برای پوست های تیره تر رنگ های طلایی و برنزه استفاده کنید. همچنین می توانید اندکی روشن کننده به پیشانی،برآمدگی بینی و چانه خود بزنید."