پارس ناز پورتال

گله و شکایت شنیده نشده از پیمان قاسم خانی

مجموعه : اخبار سینما
گله و شکایت شنیده نشده از پیمان قاسم خانی
 شب گذشته سلطنت سریال پژمان بر تلویزیون تمام شد. سریالی که خیلی ها را پای تلویزیون نشاند اما ظاهرا این مجموعه بیشتر بردی یکطرفه برای تلویزیون داشته چرا که عوامل آن رضایت چندانی از صدا و سیما ندارند. اینها را از حرف هایی که در آخرین نشست عوامل این مجموعه با خبرنگاران برگزار شد، می توان فهمید حال به بقیه داستان می پردازیم.

در این نشست محسن چگینی، سروش صحت، محراب قاسم خانی، پژمان جمشیدی، شقایق دهقان و رضا کریمی حضور داشتند اما پیمان قاسم خانی در آن شرکت نکرد. پیمان قاسم خانی از معداد افرادی است که توانسته در چند سال اخیر مردم را با تلویزیون آشتی دهد و معمولا سریال هایی که او فیلمنامه شان را نوشته پربیننده ترین سریال روز بوده است اما به نظر می رسد صدا و سیما علاقه ای به حفظ این سرمایه ندارد!
 

 


محسن چگینی تهیه کننده «پژمان» که خود او هم برای اولین بار بود در نشستی حضور پیدا می کرد درباره نیامدن پیمان قاسم خانی گفت: «پیمان به من گفت به نشست برو، گفتم تو چرا نمی آیی گفت چند وقت پیش به برنامه سین مثل سریال دعوت شدم اما همان روز که برنامه به روی آنتن می رفت با من تماس گرفتند که دعوتشان را پس گرفتند! چطور با این رفتار به سازمان بیایم؟»

محراب قاسم خانی هم دل پری از تلویزیون داشت. قاسم خانی که ظاهرا از دست ممیزی ها خسته شده بود گفت: «سر سریال دزد و پلیس اتفاقاتی افتاد که تصمیم گرفتم دیگر در هیچ فیلمنامه ای حتی یک پلیس در آن نباشد.»

 
گله و شکایت شنیده نشده از پیمان قاسم خانی