پارس ناز پورتال

نوجوان 16 ساله در تالار عروسی ربوده شد + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
نوجوان 16 ساله در تالار عروسی ربوده شد + عکس

در پی این تماس، یك تیم ویژه از ماموران در مرحله بعدی از تحقیقات متوجه شدند آدم‌رباها با همدستی فردی كه از بستگان نوجوان ربوده شده است و او را در خروج از تالار عروسی همراهی كرده، نقشه این آدم‌ربایی را طراحی كرده‌اند.
جام جم: 7 عضو یك باند آدم‌ربایی كه با ربودن نوجوان 16 ساله‌ای قصد اخاذی 600 میلیون تومانی از والدینش را داشتند، در یك عملیات ویژه در 4 استان كشور دستگیر شدند.

نوجوان 16 ساله در تالار عروسی ربوده شد + عکس

یكی از بستگان نوجوان با طراحی یك نقشه، او را از مراسم جشن عروسی ربود و سپس به استان یزد منتقل كرد. به گزارش «جام‌جم»، شامگاه یكی از روزهای پایانی شهریور ماه، والدین نوجوان 16 ساله‌ای در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110 از گم شدن فرزندشان در یك تالار عروسی در حوالی پارك چیتگر تهران خبر دادند.

در پی این تماس و با حضور ماموران مشخص شد هنگام برگزاری جشن، یكی از بستگان آنها به بهانه تعویض جای پارك خودرو، فرزند آنها به نام امید را از سالن عروسی خارج كرده و سپس این دو نفر به طرز مرموزی مفقود شده‌اند. در پی این اظهارات، پرونده‌ای تشكیل شد و با دستور دادیار موسوی در دادسرای جنایی، پرونده برای پیگیری و تحقیقات در دستور كار ماموران شعبه 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با شروع تحقیقات معلوم شد هنگامی كه نوجوان 16 ساله تالار عروسی را ترك كرده،‌چند نفر كه لباس بلوچی به تن داشته‌اند،‌او را سوار یك خودروی پژو كرده و از محل رفته‌اند.

در حالی كه تحقیق در این زمینه ادامه داشت، فردی در تماس با والدین نوجوان عنوان كرد فرزند او و یكی از بستگانش را ربوده و باید برای آزادی آنها 600 میلیون تومان پرداخت شود. در پی این تماس، یك تیم ویژه از ماموران در مرحله بعدی از تحقیقات متوجه شدند آدم‌رباها با همدستی فردی كه از بستگان نوجوان ربوده شده است و او را در خروج از تالار عروسی همراهی كرده، نقشه این آدم‌ربایی را طراحی كرده‌اند.

با به دست آمدن این سرنخ معلوم شد آدم‌رباها ابتدا نوجوان ربوده شده را به یزد و سپس به كرمان انتقال داده و اكنون نیز در زاهدان مخفی شده‌اند. با جمع‌بندی این اطلاعات و آموزش به خانواده نوجوان ربوده شده، آدم‌رباها توافق كردند با دریافت یكصد میلیون تومان گروگان را رها كنند و تهدید كردند در صورتی كه پلیس از ماجرا اطلاع پیدا كند، گروگان را به كشور افغانستان منتقل كرده و او را خواهند كشت.

با آخرین تهدید از سوی آدم‌رباها ماموران در مرحله بعدی مخفیگاه آدم‌رباها را در زاهدان شناسایی و با دستور نیابت قضایی با ورود به این محل 4 نفر از متهمان را دستگیر كردند كه آنها در تحقیقات عنوان كردند، ساعتی پیش نوجوان 16 ساله و فردی كه از بستگان آنها بوده ، محل را به مقصد كرمان ترك كرده‌اند.

با اعتراف متهمان، ماموران پلیس آگاهی تهران موضوع را به پلیس‌راه زاهدان ـ كرمان گزارش كردند و با توقف اتوبوس در یكی از پاسگاه‌ها نوجوان ربوده شده به همراه عامل آدم‌ربایی‌ شناسایی شدند و با دستگیری آدم‌رباها نوجوان 16 ساله نجات پیدا كرد.

سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: علاوه بر دستگیری و اعتراف متهم كه نقش اصلی را در خارج كردن نوجوان 16 ساله از تالار عروسی به عهده داشت و سعی می‌كرد چنین وانمود كند كه او نیز ربوده شده است، 2 همدست دیگر وی نیز دستگیر شده اند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و دستور قضایی از سوی دادیار موسوی تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

پدری که بخاطر فقر کودکان خود را می فروشد +تصویر
جراحی موفق آمیز پسر بچه ای با 8 دست و پا
استفاده از لنز در جلسه خواستگاری حرام اعلام شد!
عکس ماشین جدید کریستیانو رونالدو
آزیتا شوهرم مرا وادار به تن فروشی می‌كرد!