پارس ناز پورتال

درخواست تخفیف زن دیوید بکهام از یک سوپر مارکت

مجموعه : مجله خبری روز
درخواست تخفیف زن دیوید بکهام از یک سوپر مارکت

ویکتوریا بکهام که برای خرید به یک سوپر مارکت رفته بود از فروشنده تقاضا کرد که یک کارت تخفیف ۲۵ درصدی به او بدهد.

 

به گزارش پارس ناز این طراح مد معروف که همسر دیوید بکهام ،ستاره مشهور فوتبال است و ۳۲۰ میلیون دلار دارایی دارد در تعطیلات آخرهفته گذشته برای خرید کالاهای مورد نیاز منزلش به فروشگاه رالف واقع در شهر لس آنجلس رفت اما قبل از اینکه پول بپردازد از بادی گارد خود خواهش کرد که مشخصاتش را به فروشنده فروشگاه بدهد و یک کارت تخفیف بگیرد تا آنها بتوانند از تخفیف ویژه این فروشگاه استفاده کنند و مبلغ کمتری پول بپردازند .

ویکتوریا که دختر ۴ ماهه خود با نام هارپر را نیز همراه خود آورده بود حدود ۲۰ دقیقه در این فروشگاه بود و کالاهایی مثل دستمال کاغذی ، چوب شور و یک کارت هدیه خرید . ویکتوریا آنقدر متواضع و خوش برخورد بود که همه پرسنل فروشگاه تحت تاثیر رفتار خوب او قرار گرفتند.

یکی از پرسنل فروشگاه گفت:” خیلی خوشحال بودیم که ویکتوریا به فروشگاه ما آمده و از ما خرید می کند . وقتی که او فروشگاه را ترک کرد همه پرسنل هیجانزده بودند. او واقعا” مهربان ، خوش رفتار و متواضع بود .وقتی که او یک کارت تخفیف ۲۵ درصدی درخواست کرد همه ما تعجب کردیم اما خیلی خوب و خوشایند است که یک فرد مشهور مانند او اینقدر متواضع است و مثل مردم عادی رفتار می کند .”

البته این ستاره ۳۷ ساله که سه فرزند پسر با نامهای بروکلین ۱۲ ساله ، رومئو ۶ ساله و کروز ۶ساله دارد در هنگام خرید برای فرزندانش اینقدر صرفه جو و مقتصد نیست .

اخیرا ستاره سابق گروه اسپایس گرلز به همراه دخترش هارپر به یک فروشگاه اسباب بازی فروشی مشهور در شهر نیو یورک رفت و پول بسیار زیادی برای خرید اسباب بازی هدر داد.