پارس ناز پورتال

ماجرای خیانت دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا + عکس

ماجرای خیانت دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا + عکس

ماجرای خیانت دیوید بکهام به همسرش 

در این مطلب، به بررسی ماجرای خیانت دیوید بکهام به همسرش خواهیم پرداخت. ویکتوریا بکهام رنجش و مبارزات عمیق خود را، در دوره پرآشوبی که همسرش دیوید بکهام به خیانت متهم شد، فاش کرد. دیوید و ویکتوریا بکهام سرانجام به شایعات پیرامون رابطه ادعایی ستاره فوتبال با ربکا لوس در سال 2004 پرداختند. ما در ادامه توضیحاتی بیشتری را به اشتراک گذاشته ایم.

 

در یک مستند چهار قسمتی نتفلیکس با عنوان بکهام، همسر او درباره خیانت همسرش که گفته می‌شود زمانی که برای رئال مادرید بازی می‌کرده است صحبت می‌کند. ویکتوریا با فکر کردن درباره در دوره سختی که رابطه ادعایی ستاره سابق فوتبال با دستیار شخصی او، ربکا لوس، فاش شد، گفت که از همسرش در مستندهای نتفلیکس که بر اساس زندگی دیوید با عنوان بکهام ساخته شده بود، «کینه» داشت.

 

پیامدهای این اتهامات باعث شد که خانواده، از جمله فرزندانشان بروکلین و رومئو، از بریتانیا به اسپانیا نقل مکان کنند تا به دیوید نزدیک‌تر شوند و در دوران سختی از او حمایت کنند. ویکتوریا با یادآوری دوران سخت سریال های مستند، اعتراف کرد: آیا از دیوید رنجیده بودم؟ اگر کاملاً صادق باشم، بله، از او دلخور بودم.

 

بیشتر بخوانید: خیانت زن شوهردار و دوست پسرش زیر تختخواب

 

خیانت دیوید بکهام به ویکتوریا بکهام

مستندی که منتشر شد، نقل مکان خانواده به اسپانیا را نشان داده و بکهام را تحت نظارت شدید قرار داد. رسانه‌های اسپانیایی در تعقیب این زوج بودند. همچنین، طرفداران شان هم به زندگی شخصی آنها نفوذ کردند. سپس این سریال تصاویری از این زوج را نشان داد که در حال رانندگی در اسپانیا بودند. در حالی که پسرشان بروکلین به طرز مشهودی مضطرب بود.

ماجرای خیانت دیوید بکهام به همسرش 

زیرا هواداران به شیشه های ماشین آنها فشار می آوردند. ویکتوریا با صراحت گفت: «اگر صادق باشم، احتمالاً این ناخشنودترین بدبختی است که در تمام عمرم داشته‌ام.» او افزود: “من تصمیم گرفتم بسیاری از آن اتفاق را درون خودم پنهان کنم. زیرا همیشه به تمرکز مورد نیاز او توجه داشتم.”

 

اظهارات همسر دیوید بکهام درمورد خیانت او

در اپیزود چهارم و آخر، ویکتوریا در مورد درد و رنجی که پس از ادعاهای رابطه نامشروع همسرش که تقریباً 20 سال پیش اتفاق افتاد، صحبت کرد. این خواننده سابق که حالا به طراح مد تبدیل شده است، گفت که ماه های پس از این رابطه ادعایی “سخت ترین” دوره زندگی او بوده است. و در آن دوره، او دیگر همان سطح ارتباط عشقی سابق را با دیوید احساس نمی کرد.

 

او توضیح می دهد: احساس می‌کردیم که دنیا علیه ما است. اگر کاملا صادق باشم، ما علیه هم بودیم. تا رسیدن به مادرید، گاهی اوقات احساس می‌کردیم که ما در برابر هم هستیم. اما با هم بودیم، به هم متصل بودیم. و ما همدیگر را داشتیم. اما زمانی که ما در اسپانیا بودیم، واقعاً این احساس را نداشتیم که همدیگر را دوست داریم. و این غم انگیز است. من حتی نمی توانم به شما بگویم چقدر روی من تأثیر گذاشت.

 

بیشتر بخوانید: خانواده دیوید بکهام خوش تیپ های شماره یک جهان

 

تاثیر خیانت دیوید بکهام در زندگی ویکتوریا

در آن زمان تصور می‌شد که ویکتوریا تمایلی به رفتن به اسپانیا ندارد. گزارش‌های روزنامه‌ها ادعا می‌کردند که وی از غذای آنجا خوشش نمی‌آید. همچنین او با مدرسه‌ای که فرزندانشان درس می‌خوانند هم دعوا داشت. با این حال، پس از اینکه لوس در روزنامه منقرض شده News of the World ادعا کرد که او و دیوید رابطه سه ماهه داشتند، اوضاع بدتر شد.

تاثیر خیانت دیوید بکهام در زندگی ویکتوریا

باید بگوییم که ادعاهای او هرگز تایید نشد و توسط دیوید در آن زمان به عنوان “یک ادعای مضحک” رد شد. دیوید در این مستند می گوید: این اولین باری بود که من و ویکتوریا در ازدواجمان تحت چنین فشاری قرار گرفتیم. من حتی نمی توانم به شما بگویم چقدر سخت بود. ویکتوریا در مصاحبه‌ای جداگانه درباره این رسوایی حرف می زد نمی توانم بیان کنم که چقدر بر من تأثیر گذاشت.

 

سخت ترین دوره زندگی دیوید بکهام و همسرش

وقتی فیشر استیونز از آنها پرسید که آیا آن دوره، سخت‌ترین دوران ازدواجشان بوده، پاسخ دادند: صد درصد. سخت ترین دوره برای ما بود. زیرا احساس می کردیم دنیا علیه ما است. دیوید می‌گوید: «وقتی برای اولین بار به اسپانیا نقل مکان کردم، سخت بود زیرا من… من در تمام دوران حرفه‌ای خود، از سن 15 سالگی، عضوی از یک باشگاه و یک خانواده بودم.

سخت ترین دوره زندگی دیوید بکهام و همسرش

ولی من یک شبه فروخته شدم، در یک کشور خارجی بودم، و مهمتر از آن خانواده ام را نداشتم. هر بار که از خواب بیدار می شدیم، احساس می کردیم مشکلات دیگری هم وجود دارد. و می دانید که ما احساس کردیم، فکر می کنم هر دو در آن زمان احساس کردیم که همدیگر را از دست نمی دهیم بلکه در حال غرق شدن هستیم.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ویکتوریا بکهام + همه چیز درباره زندگی خصوصی و همسرش

 

توضیحات دیوید بکهام درباره ماجرای خیانت به همسرش

دیوید در حالی که گریان به نظر می رسد می گوید: نمی دانم چگونه با صداقت از آن مشکل عبور کردیم. ویکتوریا برای من همه چیز است. دیدن صدمه دیدن او فوق العاده سخت بود. اما ما مبارزیم و در آن زمان ما نیاز داشتیم برای یکدیگر بجنگیم، ما نیاز داشتیم برای خانواده خود بجنگیم. و آنچه داشتیم ارزش جنگیدن را داشت. اما در نهایت، این زندگی خصوصی ماست.

 

چند روزی بود که از خواب بیدار می شدم و فکر می کردم، چگونه می توانم سر کار بروم، چگونه می توانم به آن زمین تمرین راه بروم، چگونه به نظر می رسم که انگار هیچ چیز اشتباهی نیست؟ هر روز وقتی چشمانم را باز می‌کردم احساس بیماری می‌کردم – چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم؟

 

اظهارات زنی که به دیوید بکهام تهمت خیانت زد

در سال 2004، دیوید از رئال مادرید مرخصی دلسوزانه دریافت کرد تا به ویکتوریا و فرزندانش در سوئیس بپیوندد، جایی که خانواده‌اش در تعطیلات اسکی بودند، پس از اینکه ادعاهای لوس علنی شد. خب، در آن زمان گفته می شد که لوس از طریق مصاحبه ها و نقش های تلویزیونی مربوط به داستان بکهام، 1 میلیون پوند به دست آورده است.

زنی که به دیوید بکهام تهمت خیانت زد

او همچنین در نمایش‌های بریتانیایی مانند جزیره عشق مشهور، سم زدایی از افراد مشهور و… ظاهر شد. خانم لوس پس از ملاقات با همسر فعلی خود که یک پزشک است، در یک برنامه ریالیتی شو، گقت که از آن زمان به نروژ نقل مکان کرده است. آنها حالا دو پسر کوچک به نام های مگنوس و لیام دارند. این زن بعد از به هم زدن زندگی دیوید بکهام می گوید: خیلی خوشحالم و هیچ پشیمانی ندارم.

 

بیشتر بخوانید: آیا بخشش همسر خیانتکار کار درستی است؟

 

از تهمت زدن به دیوید بکهام پشیمان نیستم!

این زن ادامه می دهد: مردم گفتند من دیوانه هستم، اما به همه چیزهایی که الان دارم نگاه کنید. وی افزود: اکنون از زندگی خود بسیار خوشحالم. بسیاری از مردم از تغییر می ترسند. تغییر خوب است، تغییر روشی است که شما یاد می گیرید، مردم فقط باید به دنبال آن باشند. من روشی را که بوسیله آن پول و شهرت به دست آوردم را دوست دارم.

 

اگر معروف نبودم، در برنامه تلویزیونی که در آن با همسرم سون ملاقات کردم و پسران دوست داشتنی ام را داشتم، دعوت نمی شدم. من زندگی ای که الان دارم را نداشتم. او که به رسوایی بکهام هم اشاره کرد، و ادامه داد: تصمیمات اشتباه زیادی گرفتم و در مورد خیلی چیزها صحبت کردم. البته اگر بتوانم به گذشته برگردم ممکن است برخی چیزها را تغییر دهم، اما همچنان پشیمان نیستم.