پارس ناز پورتال

ترس بازیگر زن زیبای بالیوود از مردان + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ترس بازیگر زن زیبای بالیوود از مردان + عکس
بعد از جدایی از نس وادیا وعلی رغم داشتن روابطی صمیمانه و دوستانه با بازیکنان کریکت ،پریتی زنیتا از صحبت کردن با مردان می ترسد ! پریتی در مصاحبه ای اعلام داشت : در حال حاضر سعی می کنم زندگی ام را به حالت عادی برگردانم.به گزارش پارس ناز سعی می کنم با دیگران زیاد صحبت نکنم چون می ترسم رابطه عاطفی بین ما به وجود بیاید .در حال حاضر زیاد با مردها صحبت نمی کنم و از شما می خواهم به مردها بگویید از من دور شوند. پریتی و نس وادیا که بعد از چهارسال زندگی مشترک در سال 2009 از یکدیگر جدا شدند در حال حاضر تنها به عنوان دو همکار در باشگاه کریکت "کینگز پنجاب با یکدیگر ارتباط دارند.
 

هر از چندگاهی درباره ارتباط و دوستی این بازیگر36 ساله بالیوود با افراد بسیاری همچون  برت لی، بازیکن اسبق استرالیایی کینگز پنجاب، یووراج نسیگ کریکت باز هندی و هتل دار نیویورکی ، ویکرام چاتوال به گوش می رسد.پریتی در رابطه با این شایعات اظهار داشت: بیچاره برت او به مدت سه سال در تیم ما بازی کرد و بعد از جدا شدن او از تیم ناگهان مطبوعات درباره رابطه ما با یکدیگر و دیده شدن ما در کنار هم در یک رستوران نوشتند.
 
من و برت هیچگاه با یکدیگر بیرون نرفته بودیم ، من و یکی از دوستانم به رستوران رفته بودیم و برت نیز به طور تصادفی به همان رستوران آمده بود . برت بعد ا ز دیدن من برای سلام کردن به نزد من آمد و من هم به رسم ادب او را به شام دعوت کردم.