پارس ناز پورتال

عشق یک دختر اسپانیایی به فوتبالیست مشهور ژاوی +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
عشق یک دختر اسپانیایی به فوتبالیست مشهور ژاوی +عکس
 
به گزارش پارس ناز به نقل از فان روز ،پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی اتوبوس روباز تیم ملی  اسپانیا که در مادرید از میان مردم می گذشت، در گوشهای از حجم عظیم مردم، دختری ٤ ساله با نام "آلکا" که به شدت ژاوی را دوست داشت مدام نام ژاوی را فریاد میزد و زمانی که اتوبوس از مقابل چشمان او گذشت، با گریه از پدرش پرسید پس ژاوی کجاست؟
 
 
پخش این تصاویر از شبکه سوم کاتالونیا کافی بود تا ژاوی از مدیران آن شبکه بخواهد دختر را بیابند و او را با آن دختر روبرو کنند. مدیران این شبکه برنامه ای را ترتیب دادند تا دختر همراه با پدرش به استودیو بروند. ژاوی در آن برنامه، پشت پیراهن شماره ٦ بارسلونا را که نام آلکا روی آن نقش بسته بود امضا کرد و چیزی برای آلکا نوشت و آن را به دختر داد، و پس از بوسیدن الکا از او خواست صورتش را ببوسد و  با خواندن آواز بارسلونا سعی کرد تا دلش را به دست آورده باشد.

اوی در آن روز شلوغی متوجه حضور و فریادهای الکا نشد؛ ولی بابت آن روز در یک برنامه زنده تلویزیونی از او عذرخواهی کرد تا نشان بدهد وظیفه بازیکنان فوتبال، بجز فوتبال بازی کردن، درس دادن به جامعهای است که آنها را الگوی خود قرار داده.