پارس ناز پورتال

ستاره های هالیوود و معجزه آرایش بر روی صورتشان

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های هالیوود و معجزه آرایش بر روی صورتشان
همانطور که همه زنان میدانند آرایش کردن باعث میشود که زمان به عقب باز گردد،اما واقعا آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایش در جوان نشان دادن چهره موثر است؟ اکنون محققان دریافته اند اگر آرایش کردن به صورت متناسب و درست به کار برده شود  حتی تا 10 سال باعث جوانتر به نظر رسیدن شخص می شود. طبق بررسی ها اشخاص بدون آرایش هنگامی که از رنگهای آرایشی مثل سایه و ریمل و رژ گونه و رژ لب استفاده میکنند بین 5 تا 9 سال جوانتر دیده میشوند.
 
 
در این بررسی تصاویری از ستاره های مشهور سینمایی به نمایش در آمده است که آنها را با آرایش و بدون آرایش نشان میدهد و از بینندگان خواست تا سن آنها را در عکسهای با و بدون آرایش حدس بزنند.به گزارش پارس ناز  اکثر شرکت کنندگان در این نظر سنجی اعلام کردند که ستاره ها با آرایش جوانتر به نظر میرسند. برای مثال بریتنی اسپیرز حدود 5 سال جوانتر از سنش دیده شده است.
 

"دمی مور" تنها ستاره ای بود که به عقیده بازدیدکنندگان بدون آرایش جوانتر از سن واقعی اش به نظر رسیده است بر طبق این نظر سنجی اگرچه آرایش کردن در افراد بالای 40 سال به پایین تر به نظر رسیدن سنشان کمک میکند اما برای افراد زیر 22 سال این قضیه کاملا برعکس است و استفاده از لوازم آرایش باعث بزرگتر نشان دادن آنها خواهد شد.