پارس ناز پورتال

نجات شکارچی گنج توسط گروه امداد و نجات (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
نجات شکارچی گنج توسط گروه امداد و نجات (عکس)
یک زن امریکایی که در جستجوی یک گنج 2 میلیون دلاری دفن شده توسط یک میلیونر سرطانی در بیابانهای نیومکزیکو آواره شده بود توسط گروه امداد نجات پیدا کرد.گروههای امداد و نجات یک زن 34 ساله را که برای یافتن گنجی مدفون به شمال نیومکزیکو سفر کرده بود از مرگ نجات دادند. این زن درحالی پیدا شد که در بیابان راه را گم کرده و آب و مواد غذایی او رو به اتمام بود و یک شب سرد را در این بیابان سپری کرده بود.
 

آقای فن یک میلیونر گمنام 42 پوند شمش طلا و سکه های کمیاب و جواهرات را در یک جعبه قرار داد و بعد از اینکه متوجه شد دچار سرطان شده است آن را در یک نقطه نامعلوم مدفون کرد. او تنها سر نخ پیدا کردن این گنج را در یک شعر رمز آلود پنهان کرد و اظهار داشت هرکس بتواند این شعر را رمز گشایی کند صاحب این گنج خواهد بود.
 

به نظر میرسد این زن بعد از اینکه برنامه ای در این رابطه از رسانه های امریکا پخش شد تحت تاثیر قرار گرفته و برای یافتن گنج به این منطقه سفر کرد. نامزد او که متوجه غیبت طولانی مدت او شده بود با گروه امداد تماس گرفت و به این ترتیب این زن از مرگ در بیابان نجات پیدا کرد.نکته جالب اینجاست که صاحب اصلی این گنج بعد از دو سال از مرگ نجات پیدا کرده است اما هیچ علاقه ای به بازیافتن گنج خود ندارد و اعلام کرده است هرکس آن را بیابد صاحب آن خواهد بود.
 
 
 
 
پرداد