پارس ناز پورتال

آقایان لطفا در این موارد به همسرتان توجه کنید

آقایان لطفا در این موارد به همسرتان توجه کنید

آقایان لطفا در این موارد به همسرتان توجه کنید 

دقت به همسر در برخی از لحظات زندگی باید توسط آقایان مورد دقت قرار گیرد, برخی اوقات هست که آقایان دقت خود را به همسر از دست میدهند. شما انتخاب کرده اید با همسرتان ازدواج کنید چون او, دختر مورد علاقه‌تان بوده هست. یعنی باید بقیه‌ي عمرتان با او بعنوان دوست داشتنی‌ترین فرد زندگی‌تان رفتار کنید. شما گزینه کرده اید که از این به بعد با همسرتان زندگی کنید و با او پیمان محبت و فاداری بسته‌اید.

 

این عهد و پیمان نه تنها محترم و مقدس هست بلکه, پایبندی به این قول, کلید ایجاد روابطی محکم و پابرجاست. پس اگر دوست دارید روابط شما, مادام العمر باشد, باید همسرتان را به این شش نفر در زندگی‌تان ترجیح دهید;

 

۱. فرزندان‌تان

گرچه شب‌هایي خواهند بود که فرزند کوچولوی‌تان بین شما و همسرتان وول بخورد اما به طور کلی, اگر وقت گذاشتن برای فرزندتان به معنی صرف وقت کمتری برای همسرتان هست, پس وقت آن رسیده که تجدید نظر کنید و همسرتان را در اولویت قرار دهید. خیلی مهم هست که بعنوان یک پدر, به طور جدی مسئولیت پذیر باشید اما ایمکه اجازه بدهید نقش پدری‌تان, به قیمت کمرنگ شدن مسئولیت‌هاي‌تان بعنوان یک شوهر تمام شود, ارزشش را ندارد.

 

اگر در شرایطی قرار گرفتید که مجبور شدید بین پشتیبانی از فرزندتان و پشتیبانی از همسرتان یکی را گزینه کنید, همسرتان را برگزینید.

 

۲. زنان مجازی

بهره گیری از پورنوگرافی بعنوان جایگزین روابط خودمانی واقعی با همسرتان, این قدرت را دارد که به روابط شما به شیوه‌هاي مختلفی صدمه بزند؛ میتواند رضایت شما از ظاهر همسرتان را کم کند, مغزتان را جوری تنظیم کند که فقط با پورنوگرافی برانگیخته شوید و سایر جنبه‌هاي مهم ارتباط با همسرتان را بی‌ارزش تلقی کنید و نادیده بگیرید. اجازه ندهید عکس هاي روی اسکرین, چنین آسیبی به ارتباط‌ي شما و همسرتان بزنند.

 

۳. یک زن دیگر

گرچه نیازی به گفتن ندارد اما بسیارند افرادی که این نکته‌ي ظاهراً ساده را فراموش میکنند, پس ارزش تذکر کردن را دارد. هیچ زن دیگری را نباید به همسرتان ترجیح دهید. یعنی به برترین دوست دختر دوران بچگی‌تان چیزهایی را نگویید که به همسرتان نمی گویید! مراقب زمان‌هایي با یک زن دیگر می‌گذرانید باشید, چون حتی روابط ساده و به دور از گناه با زنان دیگر, گاهی میتواند بدون این که بفهمید از بازرسی ‌تان خارج شود.

 

۴. مادرتان

هیچ کدام از اعضای خانواده‌تان نباید, نسبت به همسرتان در الویت باشند. بعنوان یک شوهر, این وظیفه‌ي شماست که طرف ِ همسرتان باشید, و فرقی هم نمیکند چه کسی در برابر او قرار گرفته هست «حتی مادرتان». این رویکرد نیاز به تلاش دارد و احتمالا لازم باشد توافقاتی را با خود تمرین کنید تا عمیقا به این درک و یقین برسید که با همسرتان در یک تیم باشید.

 

۵. رفقا

 به گزارش پارس ناز شما نباید بعد از ازدواج, ارتباط با رفقا خود را قطع کنید, اما باید بدانید که هیچ ارتباط‌اي «هر چقدر قدیمی و خودمانی» نباید ارزشی اکثر از ارتباط‌ي شما با همسرتان داشته باشد.

 

۶. رفقا مجازی

زمان‌هاي طولانی موبایل به دست نشستن و چت کردن, کار ساده‌اي هست. حتی اگر همسرتان هم در همین اتاق باشد و شما مشغول موبایل‌تان و بالا و پایین کردن صفحات و کامنت گذاشتن برای رفقا و آشنایان باشید که حتی خیلی از آن ها را دیدار هم نکرده‌اید, زمان ارزشمندی راکه می توانید در کنار همسرتان بگذرانید از دست میدهید.

 

مطمئنا سپری کردن لحظات در کنار همسرتان بسیار مهم‌تر و زیباتر از وقت گذاشتن برای آنهایی هست که حتی نقش کوچکی هم در زندگی‌تان ندارند. مراقب باشید, رفقا مجازی‌تان, دقت و انرژی‌تان را جذب نکنند!