پارس ناز پورتال

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

یکی از پیشروترین و باارزش‌ترین رمزارزهای پایه، اتریوم معروف و موردعلاقه سرمایه‌گذاران است. دو سال گذشته شاهد افزایش شدید تقاضا برای اتریوم بوده‌ایم و همین امر منجر به افزایش استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی برای حفظ ایمن اتریوم شد.

 

کیف پول دیجیتال یک دستگاه الکترونیکی یا نرم‌افزار آنلاین است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا معاملات امن ارزهای دیجیتال، کالاها و خدمات را انجام دهند. همچنین می‌توان برای کسب سود، ارزهای دیجیتال را از طریق کیف پول دیجیتال فروخت. اگر از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنید حتماً به یک کیف پول نیاز خواهید داشت، با ما همراه باشید.

 

اتریوم چیست؟

 

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

ابتدا بهتر است بیشتر با اتریوم آشنا شویم. اتریوم یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که یک شبکه همتا به همتا ایجاد می‌کند. این پلتفرم به طور ایمن کد برنامه را اجرا و تأیید می‌کند و این عمل قراردادهای هوشمند نامیده می‌شود. قراردادهای هوشمند به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون شخص ثالث با یکدیگر معامله کنند.

 

سوابق تراکنش تغییرناپذیر و قابل تأیید به طور ایمن در سراسر شبکه توزیع می‌شوند و به کاربران مالکیت کامل داده‌های تراکنش را می‌دهند. تراکنش‌ها از حساب‌های اتریوم ایجاد شده توسط کاربر ارسال و دریافت می‌شوند. یک فرستنده باید تراکنش‌ها را امضا کند و اتر، ارز دیجیتال بومی اتریوم را به‌عنوان هزینه پردازش تراکنش‌ها در شبکه خرج کند.

 

اتریوم برای چه اهدافی استفاده می شود؟

 

خریدوفروش ارزهای رمزنگاری شده با اهداف زیر صورت می‌پذیرد:

 

* انجام قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز

* انجام فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز

* مبادله توکن‌های غیر قابل تعویض

* قدرت نرم‌افزار سازمانی مبتنی بر اتریوم به طور مستقل از زنجیره عمومی اتریوم و بازی‌های ویدئویی مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند که در آن کاربران می‌توانند ارز دیجیتال واقعی را از انجام بازی کسب کنند.

 

کیف پول اتریوم چیست؟

 

کیف پول اتریوم یک نرم‌افزار یا سخت‌افزار است که به کاربران اجازه می‌دهد با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشند و حساب‌های خود را در شبکه اتریوم مدیریت کنند. کیف پول‌های اتریوم از طریق یک کلید خصوصی یا «رمز عبور» کنترل می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهد وجوه را در کیف پول جابه‌جا کنند. این کلیدهای خصوصی تنها قرار است فقط در دست سازنده کیف پول باشد زیرا هرکسی که آنها را داشته باشد می‌تواند به وجوه کیف پول دسترسی داشته باشد.

 

چه چیز هایی قبل از ساخت کیف پول اتریوم باید بدانیم؟

 

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

کیف پول‌های اتریوم در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، اما همه آنها ویژگی‌های یکسانی ندارند. برخی از کیف پول‌ها فقط به کاربران اجازه می‌دهند اتر را بین آدرس‌ها ارسال کنند، درحالی‌که برخی دیگر قابلیت‌های بیشتری دارند و حتی به کاربران اجازه می‌دهند قراردادهای هوشمند بسازند که قراردادهایی خود اجرای هستند و با کد نوشته شده‌اند.

 

راه‌اندازی کیف پول اتریوم اغلب شامل دانلود یا نوشتن یک کلید خصوصی یا عبارت است. کلیدهای خصوصی به کاربران این امکان را می‌دهند که ارز خود را ارسال یا خرج کنند و کلمه عبور به آنها امکان دسترسی به کیف پول خود و تمام کلیدهای خصوصی موجود در کیف پول را می‌دهد.

 

کلیدهای خصوصی یا عبارات اولیه برای تأمین وجوه بسیار مهم هستند و کیف پول رمزنگاری به‌عنوان مدیر رمز عبور برای دارایی‌های ارز دیجیتال کاربران عمل می‌کند. تا زمانی که کاربران رمز عبور اصلی خود را بدانند (عبارت اولیه)، می‌توانند به وجوه رمزنگاری خود دسترسی داشته باشند.

 

ضرورت استفاده از کیف پول اتریوم چیست؟

شما می‌توانید اتریم را از صرافی‌ها تهیه کنید همچنین برای خرید و فروش اتریم از صرافی تبدیل به سایتشان مراجعه کنید. صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال مکانی محبوب برای بسیاری از تازه‌واردان برای خرید اولین اتر خود هستند. بااین‌حال، وقتی اتر  را در یک صرافی ارز دیجیتال خریداری می‌کنید، صرافی کنترل اتر شما را در دست دارد.

 

این نه‌تنها شما را در معرض خطر هک شدن یا ورشکستگی صرافی قرار می‌دهد، بلکه به این معنی است که باید مجوز برداشت اتر خود را بخواهید، مدت بیشتری برای برداشت منتظر بمانید و به‌طورکلی هزینه تراکنش‌های بیشتری را برای برداشت بپردازید.

 

صرافی‌های ارزهای دیجیتال بهتر است فقط برای تجارت استفاده شوند نه برای ذخیره یا استفاده از اتریوم شما. پس حتماً لازم است در مورد آموزش ساخت کیف پول اتریوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

 

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

ایجاد کیف پول اتریوم به‌آسانی نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه تلفن همراه یا لپ‌تاپ و دسکتاپ شما است. هنگامی که برنامه را نصب می‌کنید، کیف پول اتریوم شما به طور خودکار ایجاد می‌شود. سپس می‌توانید اتر را فوراً در کیف پول خود دریافت کنید، آن را با خیال راحت ذخیره کنید و هرطور که می‌خواهید از آن استفاده کنید. اما ساخت این کیف پول چگونه است؟

 

تعداد زیادی برنامه کیف پول اتریوم در بازار از فروشندگان مختلف و با ویژگی‌های مختلف برای انتخاب وجود؛ بنابراین، اگر شما تصمیم گرفته‌اید و می‌خواهید اتریوم استخراج کنید، بخرید یا بفروشید باید یکی از این کیف پول‌ها را انتخاب کرده و راه‌اندازی کنید. برای این کار سه‌راه متداول و محبوب را به شما آموزش می‌دهیم.

 

1) ساده‌ترین روش راه‌اندازی توسط کیف پول‌های صرافی ارائه شده در صرافی‌های کریپتو ارائه می‌شود. اول‌ازهمه، باید به وب‌سایت صرافی بروید و حساب خود را فعال کنید. قبل از اینکه بتوانید از کیف پول خود استفاده کنید، باید حساب خود را نیز تأیید کنید. کیف پول اتر شما در قسمت حساب قابل‌مشاهده خواهد بود.

 

اگر می‌خواهید اتریوم خود را دریافت یا ارسال کنید، ابتدا باید آدرس اتر خود را تنظیم کنید که برای تمام انتقال‌های موردنظر از آن استفاده کنید. به همین سادگی. برای این تراکنش­ها از طریق صرافی کارمزدی دریافت می­شود شما می­توانید با مطالعه مقاله کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

۲) کیف پول‌های سخت‌افزاری امن‌ترین گزینه برای حفظ اتریوم شما هستند. ابتدا باید یکی را بخرید و از طریق کابل ارائه شده به رایانه شخصی خود متصل کنید. پس از پیروی از دستورالعمل‌های نصب سازنده، از شما خواسته می‌شود یک کد پین ارائه دهید.

 

این کیف پول‌ها همچنین دارای عبارت بازیابی هستند که گروهی از کلمات است که در صورت دزدیده شدن کیف پول خود یا فراموش‌کردن پین خود از آنها برای بازیابی کیف پول خود استفاده می‌کنید. بهتر است اینها را یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید. پس از نصب برنامه‌های همراه، کیف پول سخت‌افزاری اتر شما آماده استفاده خواهد بود.

 

3) کیف پول‌های نرم‌افزاری یک گزینه میانی برای کسانی است که از کیف پول‌های اتریوم خود انتظار راحتی و امنیت دارند. آنها در انواع دسکتاپ، موبایل و نرم‌افزارهای آنلاین عرضه می‌شوند.

 

اول‌ازهمه، شما باید نرم‌افزار کیف پول مناسبی را دانلود کنید که از ارز اتر پشتیبانی می‌کند. پس از اتمام نصب، گزینه‌ای برای ایجاد و دسترسی به کیف پول خود به شما نمایش داده می‌شود.

 

علاوه بر این، نرم‌افزار از شما می‌خواهد تا با ارائه کلید خصوصی، کیف پول خود را رمزگشایی کنید. درصورتی‌که کیف پول آنلاین را انتخاب کنید، این کار از طریق یک فایل قابل دانلود انجام می‌شود که می‌توانید آن را در USB خود ذخیره کنید.

 

نتیجه

 

کیف پول اتریوم به‌سادگی یک کیف پول الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های اتریوم خود را ذخیره و مدیریت کنید. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا موجودی حساب‌ها را مشاهده کنند و عملکردهایی مانند تراکنش‌ها و غیره را انجام دهند. شما با کسب اطلاعات کافی از متن بالا می‌توانید یکی از انواع کیف پول‌های اتریوم را انتخاب کرده و به‌سادگی آن را راه‌اندازی کنید و معاملات خود را انجام دهید.