پارس ناز پورتال

بهترین ایرلاین پرواز دبی

بهترین ایرلاین پرواز دبی

اگر سری به لیست قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی بیاندازید، متوجه می‌شوید که قیمت ایرلاین‌های مختلف همانند قیمت هتل های دبی متفاوت هستند. در حقیقت این تفاوت قیمت پارامتر‌های مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

با کمک این تفاوت قیمتی، شما می‌توانید هزینه سفر خود را تا حد بسیاری مدیریت کنید. در ادامه قصد داریم تا انواع ایرلاین‌های که معمولاً همیشه پرواز تهران دبی را انجام می‌دهند به شما معرفی کنیم و بهترین ایرلاین را معرفی نماییم.

 

معرفی انواع ایرلاین‌هایی که پرواز تهران بی را انجام می‌دهند

وقتی که وارد صفحه خرید بلیط هواپیما تهران به دبی می‌شوید، متوجه خواهید شد که انواع مختلف ایرلاین با خدمات و البته قیمت‌های مختلف، این پرواز را ارائه می‌دهند. در ادامه قصد داریم تا به ترتیب قیمتی از ارزان به گران، ایرلاین‌های مختلف را به شما معرفی کنیم و در نهایت بهترین گزینه را به شما معرفی نماییم تا بتوانید خرید خود را با اطلاعات کامل انجام دهید.

 

فلای دبی

فلای دبی از جمله شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت امارتی است. دفتر اصلی این ایرلاین در فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این ایرلاین 56 هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد و 94 کشور مختلف را پوشش می‌دهد. شرکت فلای دبی در سال 2009 تأسیس شد.

 

این شرکت هواپیمایی را می‌توان ارزان‌ترین ایرلاین خارجی در بین ایرلاین‌های خارجی مختلف دانست که پرواز تهران به دبی را انجام می‌دهند. در ناوگان هواپیمایی این ایرلاین، هواپیمای‌های جوان و تازه‌نفس بسیاری به چشم می‌خورند.

 

از نظر قیمتی شاید تعجب بکنید اگر بدانید که قیمت پرواز تهران دبی همراه با فلای دبی حتی از ایرلاین‌های داخلی نیز کمتر است. معمولاً این پرواز حدود 2 ساعته و به‌صورت مستقیم انجام می‌شود.

 

ایران ایر تور

ایران ایر تور را می‌توان از جمله قدیمی‌ترین ایرلاین‌های داخلی دانست. این ایرلاین پروازهای خارجی بسیاری را انجام می‌دهد و پرواز تهران به دبی از جمله رایج‌ترین پروازهای ایران ایر به حساب می‌آید. ایران ایر معمولاً تأخیر ندارد و البته امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

 

در این ایرلاین نیز پرواز تهران به دبی به‌صورت مستقیم انجام می‌شود زمان پرواز حدود 2 ساعت و نیم خواهد بود. ایران ایر ناوگان پروازی چندان جوانی ندارد؛ اما برای پروازهای خارجی از بهترین هواپیماهای خود استفاده می‌کند.

 

قشم ایرلاین

بهترین ایرلاین پرواز دبی

قشم ایرلاین از جمله ایرلاین‌های محبوب در بین انواع ایرلاین‌هایی است که پرواز تهران به دبی را انجام می‌دهند. قیمت پرواز قشم ایرلاین کمی از ایران تور بیشتر است و از نظر ناوگان هوایی، رقابت نزدیک با ایران ایر دارد. بسیاری از مسافران از خدمات این ایرلاین راضی هستند و لازم به ذکر است که قیمت بلیط این ایرلاین بسیار مناسب و اقتصادی است.

 

ماهان ایرلاین

تقریباً همه ما با هواپیمایی ماهان آشنایی داریم. هواپیمایی ماهان را به جرئت می‌توان بهترین ایرلاین داخلی ایران دانست. این ایرلاین ناوگان بسیار جوانی دارد و تقریباً می‌توان گفت که بهترین ناوگان هوایی ایران در اختیار ماهان ایرلاین است.

 

این هواپیمایی بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و معمولاً به ندرت تأخیر دارد. در بین ایرلاین‌های داخلی، قیمت بلیط هواپیمای ماهان ایرلاین نیز از سایر ایرلاین‌ها بیشتر است؛ اما در عین حال خدماتی بهتر دریافت خواهید کرد.

 

امارات

بعد از ماهان، نوبت به امارات می‌رسد. وقتی که قصد خرید بلیط امارات را داشته باشید، متوجه افزایش قیمت حدود 70 درصدی در مقایسه با ماهان ایرلاین خواهید شد. هواپیمایی امارات جزو لوکس‌ترین ایرلاین‌های دنیا به حساب می‌آید. این ایرلاین پروازهای مستقیم از تهران به مقصد دبی انجام می‌دهد.

 

قیمت این ایرلاین در مقیاسه با ایرلاین‌های داخلی بیشتر و در مقایسه با ایرلاین‌های خارجی که پرواز ترانزیت به دبی انجام می‌دهند کمتر است. پس می‌توان قیمت این هواپیمایی را با قیمت هتل های دبی در بهترین محله‌ها مقایسه کرد در حالی که بهترین خدمات را نیز دریافت می‌کنید. پرواز امارات از تهران تا دبی نیز حدود 2 ساعته انجام می‌شود.

 

قطر

وقتی که قصد خرید بلیط هواپیما تهران به دبی را دارید، باید حتماً به نوع پرواز دقت کنید. پروازهای قطر همگی به‌صورت ترانزیت هستند. معمولاً 1 یا 2 توقف در دوحه و مسقط انجام می‌شود و نهایتاً به دبی خواهید رسید. این نوع پرواز بسیار طولانی است و باید هزینه‌ای حدود دو برابر ماهان ایرلاین را پرداخت کنید. جالب است بدانید که از نظر کیفیتی، امارات خدمات بهتری را در مقایسه با قطر به مسافران ارائه می‌دهد.

 

کویت

هواپیمایی کویت نیز از جمله شرکت‌های هوایی است که پرواز تهران به دبی را انجام می‌دهد. البته این نوع پرواز نیز به‌صورت ترانزیت همراه با یک توقف در کشور کویت انجام می‌شود. به همین خاطر طول پرواز از پروازهای مستقیم بیشتر است و همچنین هزینه‌ای 3 برابری در مقایسه با ایرلاین‌های داخلی باید پرداخت کنید.

 

ترکیش

بهترین ایرلاین پرواز دبی

ترکیش ایرلاین از جمله معروف‌ترین ایرلاین‌های خارجی در بین ایرانیان به حساب می‌آید. همه‌روزه پروازهای بسیاری از تهران به مقصد ترکیه با کمک ترکیش ایرلاین انجام می‌شوند؛ اما پرواز تهران دبی با ترکیش به‌صورت ترانزیت همراه با 1 یا 2 توقف انجام می‌شود. توقف اول معمولاً در استانبول خواهد بود. این نوع پرواز قیمت بسیار گرانی دارد و حدود 3 الی 4 برابر قیمت معمول پرواز ایرلاین‌های داخلی است.

 

عمان

عمان ایرلاین نیز از جمله ایرلاین‌هایی است که پرواز تهران به دبی را انجام می‌شود. قیمت این نوع پرواز حتی از ترکیش ایرلاین نیز گران‌تر است و حدود 5 برابر ایرلاین‌های داخلی قیمت دارد. این قیمت به‌خاطر نوع پرواز ترانزیت است که در عمان توقف دارد. به این ترتیب پروازی طولانی انتظارتان را می‌کشد.

 

لوفتهانزا

لوفتهانزا از جمله معروف‌ترین ایرلاین‌های خارجی در دنیا است. لوفتانزا پرواز تهران به دبی را به‌صورت ترانزیت انجام می‌دهد و در فرانکفورت آلمان توقف دارد. به همین خاطر قیمت این پرواز به‌مراتب از پروازهای داخلی بیشتر است و حدود 10 الی 11 برابر پروازهای ایرلاین‌های داخلی قیمت دارد و همچنین باید انتظار پروازی بسیار طولانی را نیز داشته باشید.

 

سوئیس

ایرلاین سوئیس، گران‌ترین ایرلاین خارجی است که پرواز تهران به دبی را انجام می‌دهد. این پرواز حتی از لوفتهانزا نیز گران‌تر است و حدود 12 برابر ایرلاین‌های داخلی قیمت دارد. این پرواز به‌صورت ترانزیت از تهران تا فرانکفورت همراه با لوفتهانزا انجام می‌شود.

 

سپس از فرانکتورت همراه با ایرلاین سوئیس به روزیخ می‌روید و از آنجا به دبی خواهید رفت. این پرواز بسیار طولانی و گران خواهد بود. اگر بخواهیم این ایرلاین را با قیمت هتل های دبی مقایسه کنیم، باید آن را با اقامت در برج العرب مقایسه نماییم!

 

بهترین ایرلاین پرواز دبی کدام است؟

 

اگر می‌خواهید از ایرلاین‌های داخلی استفاده کنید، بهتر است با پرداخت کمی هزینه بیشتر ( حدود 20 درصد بیشتر از ایرلاین‌های دیگر داخلی) ، از شرکت ماهان ایرلاین بلیط خود را تهیه کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید ایرلاین خارجی را دارید، بهتر است فلای دبی یا امارات را انتخاب کنید. قیمت بلیط امارات از فلای دبی بیشتر است؛ اما خدماتی بهتر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.