پارس ناز پورتال

راه اندازی سایت ساده تر از آن چیزی که فکرش را می کنید

راه اندازی سایت ساده تر از آن چیزی که فکرش را می کنید

با توجه به شرایط فعلی و پیش روی فضای کسب و کار، الزام به فعالیت در محیط اینترنت و ارائه سرویس و خدمات به افراد فعال در آن بیش از پیش احساس می شود. در واقع میل کاربران به سمت استفاده از خدمات الکترونیکی سوق پیدا می کند و ما نیز بهتر است هر چه سریع تر به فکر فعالیت جدی در فضای کسب و کارهای اینترنتی باشیم.

 

از آنجایی که وبسایت، رسمی ترین حالت فعالیت در اینترنت است از اینرو بسیار مهم است که حتما وبسایت را به عنوان مرجع اصلی فعالیت در نظر گرفته و سایر موارد نظیر شبکه های اجتماعی و … را به عنوان موارد تکمیلی در نظر داشته باشیم.

 

وب سایت تحت مالکیت قطعی شماست

مشکلی که شبکه های اجتماعی و موارد مشابه دارند این است که شما امنیت بقای نزدیک به مطلق را ندارید! به این معنی که ممکن است صفحه، کانال و … شما به هر دلیلی مسدود شده و از دسترس شما خارج شود. در صورتی که وبسایت چنین نیست و مدیریت آن در اختیار کامل شماست و می توانید با خیالی آسوده به فکر توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی خود باشید.

 

راه اندازی سایت و مشکلات آن – مساله این است

در حالت عادی اگر شما بخواهید یک سایت را راه اندازی کنید می بایست به چهارچوب فنی آن تسلط داشته باشید اما ما یک راهکار بسیار عالی برای شما داریم که بتوانید با ثبت یک سفارش ساده، یک سایت آماده به کار را تحویل بگیرید! این طرح توسط میزبان فا ارائه شده است که با هدف فراهم کردن مسیر ورود افراد و کسب و کارهای مستعد به فضای اینترنت ایجاد شده است!

 

پس برای داشتن یک سایت، تنها کافیست یک سفارش ساده در میزبان فا ثبت کنید اما قبل از آن بهتر است با مفاهیم اولیه آشنا شوید تا در ادامه کار با تسلط بیشتری فعالیت کنید.

راه اندازی سایت ساده تر از آن چیزی که فکرش را می کنید

ملزومات راه اندازی سایت

برای راه اندازی اولیه یک سایت به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه یعنی آدرس اینترنتی سایت، هاست یعنی فضای مورد نیاز برای نگهداری اطلاعات سایت و سایت ساز نیز نرم افزار تحت وب برای مدیریت سایت و صفحات آن. به همین سادگی!

 

برای اینکه ما بتوانیم سایت داشته باشیم باید یک دامنه (آدرس اینترنتی) داشته باشیم که بازدیدکنندگان به آن مراجعه کنند. محتوای سایت مانند متون، تصاویر و … نیز بر روی فضای هاست قرار گرفته و توسط سایت ساز مدیریت می شوند.

 

نحوه ثبت سفارش در میزبان فا

برای اینکه بتوانید از طرح ویژه میزبان فا برخوردار شوید حتما می بایست سفارش را با دوره پرداخت سالانه انجام دهید. با اینکار دامنه و قالب رایگان برای شما فعال می شود که موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. برای ثبت سفارش کافیست به لینک زیر رفته و یکی از پلن ویژه Pro یا پلن های بعد از آن را سفارش دهید.

 

* سفارش هاست ایران به همراه دامنه و قالب رایگان

پس از ثبت سفارش، کافیست منتظر بمانید تا از سمت پشتیبانی میزبان فا با شما تماس گرفته شود. در حین تماس می بایست اعلام کنید که می خواهید راه اندازی رایگان سایت برای شما انجام شود. پس از اینکار، بلافاصله تیم فنی میزبان فا وارد عمل شده و سایت را طبق خواسته شما آماده می کنند.

 

پس از آماده شدن سایت، اطلاعات آن از طریق ناحیه کاربری به شما داده می شود و می توانید با سایت خود کار کنید.همچنین در صورت تمایل به مشاهده سایر سرویس های میزبانی شرکت میزبان فا می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید:

 

* سرویس های میزبانی وب میزبان فا

لازم به ذکر است عوامل فروش و پشتیبانی میزبان فا بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند و در هر لحظه که نیاز به کمک داشتید می توانید از همکاران ما در میزبان فا یاری بگیرید.