پارس ناز پورتال

فروش رنگ ترموود

فروش رنگ ترموود

رنگ چوب ترموود یکی دیگز از موضوعاتی است که ما قصد داریم تا در این مقاله به آن بپردازیم. رنگ ترمووود کیم یکی از استاندارد ترین رنگ های ترموود موجود در دنیا می باشد که تا به حال توانسته است از گواهینامه های معتبر و همچنین استاندارد های لازم برخوردار شود.

 

برای افرادی که با رنگ چوب ترمو و یا اهمیتی که برای چوب های ترموو دارند آشنا نیستند ، باید بگوییم که رنگ ترموود یکی از محصولات به شدت مهم برای چوب ترموود محسوب می شود زیرا که این محصول با کاربرد هایی که برای چوب ترموود دارد می تواند تاثیرات مثبت زیادی برای ترموود داشته باشد.

 

و در بین تمام رنگ های ترموود ، محصولات کیم KEIM می درخشد به عنوان یک برندی که چندین سال است در زمینه رنگ های ساختمانی به صورت حرفه ای فعالیت می کند.اما جدا از مواردی که ذکر شد ، خوب است اطلاعات مفیدی در مورد رنگ های ترموود داشته باشید تا قبل از خرید با اطلاعات کامل تصمیم بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ چوب ترموود ، قیمت روز محصولات با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. رنگ چوب ترموود رنگ چوب ترموود می تواند در یکی از مهم ترین محصولات مرتبط با چوب های ترمو باشد زیرا تاثیرات آن بر روی چوب ترموود به قدری فوق العاده است که با استفاده از رنگ چوب ترمو می توانید چوب ترموود تان را در محیط های مختلفی استفاده کنید.

فروش رنگ ترموود

در شرایط آب و هوایی مختلف که عوامل آسیب رسان به چوب ترموود زیاد می باشد و یا در نقاط مختلف یک پروژه که ممکن است از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار باشند مانند کف – نما – محیط داخلی و … که تمامی این محیط ها لازمه این هستند که چوب های ترموود به همراه محصولات مرتبطی که دارند مانند رنگ ترموود ، با بالاترین دقت ممکن اجرا شوند.

 

رنگ چوب ترمووود این امکان را به شما میدهد تا با خیالی آسوده از چوب های ترموود استفاده کنید. رنگ ترموود کیم با داشتن استاندارد های لازمی که دارد ، می تواند به خوبی پاسخگوی انواع پروژه های ترموود باشد.

 

پروژه های ترموود که در نقاط مختلفی اجرا می شوند ، یکی از نگرانی هایی که افراد دارند موضوع ماندگاری رنگ ترموود بر روی چوب های ترموود می باشد به طوری که محصولات کیم از لحاظ ماندگاری حرف های زیادی برای گفتن دارد و محصولات ما دارای  گارانتی می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ چوب ترموود ، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فروش رنگ ترموود

طیف رنگی

طیف رنگی گسترده ای که محصولات ما دارد ، می تواند به شما این تضمین را بدهد که هر کد رنگی که مد نظرتان باشد ، می توانید در پروژه تان اجرا کنید بدون هیچ نگرانی و تمامی کد های رنگی ما بدون محدودیت در موجودی رنگ ، در دسترس شما می باشد.

 

شما هر کد رنگی که مد نظر دارید را می توانید انتخاب کنید و با طی کردن پروسه خریدی آسان آن رنگ را تهیه کنید. اما یکی از مزیت های طیف رنگی گسترده رنگ ترموود ، این است که می توان چوب های ترموود را متناسب با پروژه ای که در آن اجرا شده اند دیزاین کرد.

 

که به عبارت دیگر شما پروژه ای دارید که رنگ های مشکی بیشتر در آن کار شده است و چوب ترموود نیز دارای رنگی مایل  به نارنجی و قهوه ای دارند که کد رنگی نزدیک به رنگ فضای دیزاین داخلی پروژه در طیف رنگی محصولات کیم موجود می باشد و می توانید با اجرای آن بر  روی چوب ترموود ، دیزاینی یک دست و خاص داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ چوب ترموود ، قیمت روز محصولات و مشاوره خرید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

کاربرد

رنگ های ترموود کیم کاربرد های زیادی نیز دارند به این صورت که همین کاربرد های آن ها است که موجب شده است تا به یکی از با اهمیت ترین و مهم ترین محصولات چوب ترموود تبدیل بشوند. برای افرادی که در مورد کاربرد های این محصولات نمی دانند

 

می توان ذکر کرد که خاصیت آنتی باکتری : رنگ ترموود کیم با ایجاد یک لایه مقاوم و ضخیم بر روی چوب های ترموود باعث میشوند تا تمامی منفذ های چوب بسته و راه ورود تمامی جانوران و موجودات ذره بینی به داخل چوب بسته شود که همین موضوع سبب می شود تا خاصیت ضد باکتری نیز چوب های ترموود داشته باشند.

 

خاصیت یووی ( UV ) : یکی دیگر از کاربرد های رنگ ترموود کیم این است که می تواند با ایجاد لایه مقاوم بر روی چوب ترموود باعث شوند تا اشعه یووی و نور و گرمای زیاد به چوب های ترموود آسیب نرساند و همین موضوع سبب افزایش طول عمر چوب ها می شود.

 

خاصیت صد آبی : رنگ ترموود کیم با ایجاد لایه ای مقاوم و ضد نفوذ بر روی چوب های ترموود ، راه ورود رطوبت به داخل چوب را می بندد و این گونه دیگر رطوبتی با چوب برخورد نخواهد کرد و چوب ها از عمر بیشتری بخوردار  خواهند شد.

 

خاصیت ضد اکسایش : خاصیت صد اکسایشی رنگ ترموود کیم نیز برای چوب های ترموود که در پروژه های حساسی مانند کف هستند ، کاربرد دارد و کمک میکند تا چوب های کف در برابر اکسایش مقاوم باشند و این موضوع نیز به افزایش میزان عمر چوب ها می افزاید.

 

افزایش مقاومت چوب : چوب های ترموود می تواند در شرایط آب و هوایی مختلفی به کار برود و در شرایط آب و هوایی مانند زمستان یا تابستان که چوب های ترموود در معرض سرما و گرمای شدید قرار میگیرد ، باید چوب های ترموود مقاوت بالایی داشته باشند.

 

افزایش فوق العاده زیبایی چوب : زیبایی چوب های ترموود قابل ذکر است اما زمانی که رنگ ترموود بر روی چوب ها اجرا میشود ، زیبایی چوب ها چندین برابر می شود به قدری که ممکن است نتوانید چوب ترموود اولیه را از چوبی که تبدیل شده است ، بشناسید.

 

اهمیت

رنگ های ترموود از اهمیت زیادی برخوردار هستند و برای چوب های ترموود به عنوان یک مکمل هستند که می توانند پروژه ترموود را کامل کنند. چوب ترموود خود به تنهایی زیبایی و مقاومت بالایی دارد اما زمانی که چوب ترمو را در محیطی مانند فضای باز یا پروژه های حساس استفاده میکنید ،

 

متوجه اهمیت آن خواهید شد و این موضوع در تمام پروژه های مهم ترموود وجود دارد. رنگ های ترموود محصولی جدا نشدی از چوب های ترموود می باشد و اگر در پروژه ترموود استفاده نشود چوب ها در زمان کمتری دچار آسیب خواهند شد.

 

خدمات

مجموعه کیا وود تمامی خدمات فروش رنگ ترموود کیم در طیف رنگی گسترده را برای سراسر کشور در کمترین زمان ارائه میدهید و اگر قصد سفارش محصولی از ما را دارید ، می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و پروسه خریدی آسان را تجربه کنید. راه های ارتباطی با ما :

 

09122074352

021-26857360