پارس ناز پورتال

نکات کلیدی اوکی اکسچنج برای کاهش ریسک خرید و فروش ارز دیجیتال

نکات کلیدی اوکی اکسچنج برای کاهش ریسک خرید و فروش ارز دیجیتال

شرایط اقتصادی درحال حاضر آنچنان تعریفی ندارد و سبب شده تا افراد بسیار بیشتر از قبل به فکر یک سرمایه­گذاری سودآور باشند. افزایش قیمت صعودی بیت کوین حسابی سروصدا به­پا کرده و باعث شده تا توجه همگان به سوی ارزهای دیجتیال جلب شود.

 

اما پیش از هرگونه اقدامی باید بدانید که در بازارهای مالی اگر دانش و تجربه کافی نداشته باشید برایتان خطرناک خواهند بود. شما باید از پیچیدگی­های آن آگاه باشید و ریسک نکنید. به این منظور بهتر است اطلاعات کافی را کسب نمایید و سپس پا در عرصه اقدام بگذارید.

 

چه ارزی را بخریم تا سود کنیم؟

برای کسب سود عجله نکنید. در این بازار بزرگ دیجیتال ارزهای بسیار متنوعی وجود دارد. شما باید هریک از آن­ها را به صورت مجزا بررسی و تحلیل کنید تا کامل بشناسید و سپس انتخاب کنید. اما برای راحتی کار شما،  توصیه می‌کنیم از بین تمامی ارزهای دیجیتال به سراغ بیت کوین و تتر بروید.

 

احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چرا تتر و بیت کوین؟ هردو آن­ها یک انتخاب سودآور در سال 2022 هستند. آنها از رشد باز نمانده­اند و جای رشد بسیاری هم دارند و به همین خاطر تیم اوکی اکسچنج با تحلیل­های حرفه­ای آینده­ای درخشان را برای آن­ها می­بیند.

 

علاوه بر این دو، دیگر گزینه­ها نیز پیش روی شما خواهد بود که می­توانید انتخاب کنید. به خاطر بسپارید که تصمیم­گیرنده نهایی شما هستید و همه چیز به تصمیم شما بستگی خواهد داشت. عواقب آن نیز برعهده خودتان خواهد بود.

 

با بیت کوین شگفت زده شوید

به جرات می­توان گفت بیت کوین یکی از مشهورترین ارزها در سراسر جهان است تا جایی که بسیاری از اشخاص به جز آن ارز دیجیتال دیگری را نمی­شناسند. احتمالا می­دانید که هیچ اطلاعاتی از هویت سازنده آن وجود ندارد اما به لطف آن می­توان تمامی واسطه­های مالی را از جمله بانک­ها و دیگر موسسه­ها و… حذف نمود.

 

با خرید و فروش بیت کوین دیگر دغدغه بلوکه شدن سرمایه خود را نخواهید داشت. نقد شوندگی بسیار بالایی دارد و تراکنش­های آن بدون واسطه انجام می­شود. البته باید دقت کنید که کلاهبرداری در آن زیاد است و دستخوش نوسانات شدید قیمت می­باشد که باید نمودار تحلیل آن را به صورت کامل بررسی کنید و این نکته را هم بدانید که بعد از انجام تراکنش دیگر نمی­توانید آن را برگردانید یا تغییر دهید.

نکات کلیدی اوکی اکسچنج برای کاهش ریسک خرید و فروش ارز دیجیتال

با تتر به ثروت برسید

دومین ارز معرفی شده جهت سرمایه­گذاری، تتر می­باشد. تتر هم اکنون با سرمایه 60 میلیارد دلاری خود در رده سوم بازارهای ارزدیجیتال جا خوش کرده است. مهم­ترین ویژگی که این ارز دارد ثبات قیمت آن است.

 

به همین دلیل برای افرادی که تازه می­خواهند وارد این حرفه شوند و نگرانی­های زیادی دارند، مناسب خواهد بود، چراکه از همان ابتدا اطمینان خاطر را برای کاربران خود فراهم می­کند. تتر به ارز فیات متصل  است و این یعنی شما برای خرید و فروش تتر به ارزهای واسطه و سایر سکه ­ها و میم­کوین­ها احتیاجی نخواهید داشت و عملا کارتان ساده­تر خواهد بود. معامله آسانی هم دارد و می­توانید در صرافی­های معتبری همچون اوکی اکسچنج با کارمزد کم به خریدوفروش آن بپردازید.

نکات کلیدی اوکی اکسچنج برای کاهش ریسک خرید و فروش ارز دیجیتال

در هنگام خرید و فروش احتیاط کنید

نباید در رویا سیر کنید و چشم بسته به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. شما باید همواره قیمت­های لحظه­ای را رصد کنید و روند صعودی یا نزولی بودن را مورد بررسی قرار دهید. البته این برای تتر صدق نمی­کند چرا که قیمت ثابتی دارد اما برای بیت کوین نباید از آن غافل شوید. همه جوانب را بسنجید و سپس عمل کنید.

 

مواظب کلاهبرداران باشید

متاسفانه هستند اشخاص سودجویی که در این بازار با داشتن بازاریابی قدرتمند سعی دارند خود را به عنوان برترین­های بازار نشان دهند. شما باید ارزشمندی ارز دیجیتال مد نظر خود را بشناسید. اگر اطلاعات کافی در رابطه با یکی از ارزها را ندارید آن را معامله نکنید. شما باید از سرعت نیز اطمینان حاصل کنید، چراکه اکثر چنین ارزهایی سرعت پایینی دارند و بیشتر مشغول خودنمایی و ادعا هستند.

 

وایت­پیپر را فراموش نکنید

وایت­پیپر مقاله جامعی است که در نقشه مشخص و واضحی از هر ارز را به نمایش می­گذارد و می­توانید با مطالعه آن اطلاعات سودمندی را بدست آورید. هر ارزی باید بتواند تمامی ادعاهای وایت­پیپر خود را به واقعیت تبدیل کند و اگر حتی کوچکترین تنقاض یا ناهماهنگی با آن داشت بهتر است نزدیک آن نشوید و به سراغ ارزهای دیگر بروید.

 

ریسک­ها را مدیریت کنید

اگر توانایی تحمل استرس را ندارید بهتر است وارد این کار نشوید. استرس بازارهای دیجیتال بسیار زیاد است و جز پرریسک­ترین­ها هم به شمار می­آید. اما شما باید بتوانید با این ریسک­ها بجنگید و آن­ها را به زانو دربیاورید. به همین خاطر باید دانش لازم جهت مدیریت و کنترل آن را بدست آورید و با تسلط کامل پیش بروید. دامنه نوسان ارزهای دیجیتال به نسبت بورس بسیار کم است اما بازهم این احتمال وجود دارد که سرمایه خود را در بازه زمانی کوتاهی از دست بدهید. پس حواستان را جمع کنید.

 

هدف خود را مشخص کنید

می­خواهید تجربه بدست آورید یا پولدار شوید؟ سرمایه­گذاری طولانی مدت می­خواهید یا کوتاه مدت؟ به چه مقدار سودی راضی خواهید شد؟ و… همه و همه سوالاتی است که باید از خود بپرسید و یک جواب محکم برای آن داشته باشید تا بتوانید انتخابی اصولی و هدفمند برای خودتان برگزینید و به صورت برنامه­ریزی شده پیش روید. اگر فکر می­کنید در این راه نیاز به مشاوره از افراد متحصص و باتجربه دارید می­توانید به اوکی اکسچنج مراجعه کنید و با مشاورین آن تماس حاصل نمایید.

 

صرافی معتبر، دوستی دلسوز برای شما

در مسیر سرمایه­گذاری، هیچ چیزی به اندازه حضور یک صرافی معتبر و مطمئن در کنار شما نمی­تواند باعث پیشرفت و کسب ثروت برایتان شود. البته به این نکته توجه کنید که بسیاری از صرافی­های خارجی در کشور ما به دلیل تحریم­ها غیر قابل استفاده هستند و کاربران ایرانی نمی­توانند از آن­ها استفاده کنند.

 

باید یک صرافی ایرانی انتخاب کنید. صرافی که خدمات گسترده­ای را ارائه می­دهد و از تمام ارزها یا حداقل تعداد وسیعی را نحن پوش قرار می­دهند. اوکی اکسچنج با سال­ها تجربه در این حوزه همراه همیشگی شما خواهد بود.