پارس ناز پورتال

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape 

اسپیکرهای دیواری شیپ با ظاهری جالب می توانند روی دیوار منزل شما جای گیرند و لذت گوش دادن موسیقی را به طوری خاص به ارمغان آورند. بنگ اند اولافسن ساعاتی پیش از اسپیکر دیواری BeoSound Shape ، یک سیستم صوتی دیواری که به کاربران اجازه میدهد آن را با شکل و رنگ دلخواه خود را به دیوار منزل خود نصب کنند رونمایی کرد.

 

این سیستم صوتی در واقع متشکل از کاشی های شش ضلعی دیواری است که برخی از آن‌ها اسپیکر بوده و ماباقی دمپنرهای آکوستیک هستند، اما همگی از طراحی یکسان و شبیه به هم بهره می‌برند. این سیستم ماژولار است، به معنای آن که کاربران می‌توانند بسته به سلیقه‌ خود چینش کاشی‌ها را بر روی دیوار منزل خود بچسبانند. نتیجه‌ی نهایی یک اتاق صوتی جذاب است.

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape

اسپیکر دیواری BeoSound Shape میتواند متشکل از 44 بلندگو منحصر به فرد باشد و در چند اتاق به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرد. کاشیهای به کاررفته برروی دیوار میتوانند شامل بلندگوها دمپنرها، یک هاب ارتباطی به نام “BeoSound Core” و همچنین یک آمپلی فایر باشند. این سیستم صوتی از گزینش‌های استریمینگ متنوع و محبوبی نظیر اسپاتیفای کانکت، ایرپلی اپل و کروم کست همراه با بلوتوث 4.1 نیز بهرهمند است.

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape

 به گزارش پارس ناز به لطف این سیستم مهم نیست شما کجای اتاق نشسته باشید، در هر کجایی که باشید صدا به صورت واضح و خوبی به گوش شما خواهد رسید. شرکت B&O عنوان می‌ کند که این سیستم میتواند احساس و عملکرد یک بند زنده را به نمایش درآورد. در سمتی دیگر کاشی های دمپنر به جای انعکاس صدا به جذب آن می‌انجامند

 

تا به عملکرد سیستم آکوستیک این مجموعه کمک کند. خریداران میتوانند بین یک رنگ مختص را برای ساخت این سیستم ماژولار گزینش کنند و یا چندین رنگ مختلف از این کاشیها را خریداری کنند و این سیستم را با رنگ‌هایی ترکیبی بر روی دیوار منزل خود طراحی کنند. شرکت سازنده رنگ‌هایی نظیر رسی، صورتی، آبی تیره، مشکی، خاکستری کبوتری، سبز چریکی، بنفش، قهوه‌ای، سبز خزه‌ای، آبی شبهای پاریس و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اسپیکرهای دیواری لاکچری BeoSound Shape

قیمت اسپیکر دیواری BeoSound Shape

با تمام این تفاسیر اسپیکر دیواری BeoSound Shape به هیچ عنوان یک سیستم صوتی ارزان قیمت نیست. نسخه پایه آن که شامل هشت کاشی 4 اسپیکر، دو دمپنر، یک آمپلی فایر و هاب BeoSound Core می‌ شود با قیمت 4200 دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که هر آمپلی فایر میتواند تا 44 کاشی اسپیکر را پشتیبانی کند. البته هزینه‌ خرید بلندگوها و آمپلی فایر به صورت جداگانه هنوز مشخص نشده است.