پارس ناز پورتال

انتقاد جنجالی آنجلینا جولی از دونالد ترامپ

مجموعه : اخبار سینما
انتقاد جنجالی آنجلینا جولی از دونالد ترامپ

انتقاد جنجالی آنجلینا جولی از دونالد ترامپ 

این روزها همه ستاره ها و مسئولین از اقدامات دونالد ترامپ ابراز نگرانی می کنند. آنجلینا جولی هم دلش طاقت نیاورده و جلوی تریبون از ترامپ انتقاد کرد. آنجلینا جولی به سرزنش فرمان ترامپ پرداخت و گفت فرمان ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به مهاجران آسیب پذیر لطمه می‌زند و موجب دامن زدن به افراط گرایی می‌شود

 

 آنجلینا جولی که به عنوان سفیر سازمان ملل و از اعضای کمیسیونری عالی مهاجران فعالیت می‌کند بدون این که به صورت مستقیم از ترامپ نام ببرد، در  متنی که برای نیویورک تایمز نوشته از عقایدش درباره صلح سخن گفت و از چنین کارهایی به عنوان بازی با آتش یاد کرد.

 

این بازیگر برنده اسکار که مادر ۶ فرزند است که همه آنها در سرزمین‌های پناهندگان به دنیا آمده‌اند گفت آنها به این که شهروند آمریکا هستند افتخار می‌کنند و وی باور دارد که نیاز به امنیت ملی برای همه وجود دارد و چنین تصمیم‌گیری‌هایی باید بر مبنای دلیل و حقیقت صورت بگیرد نه بر مبنای ترس.

 

وی افزود: من همچنین می‌خواهم مطمئن باشم همه کودکان مهاجری که برای پناهندگی اقدام می‌کنند شانس این را داشته باشند که بتوانند به آمریکا پناه آورند و باید بتوانیم امنیت آنها را بدون اینکه درنظر بگیریم شهروند کدام کشور هستند، تامین کنیم و این افراد بدون توجه به جغرافیا و مذهب باید بتوانند امنیت داشته باشند.

 

در حالی که فرمان ترامپ شهروندان هفت کشور مسلمان را تا ۹۰ روز از ورود به خاک آمریکا منع کرده، هالیوودی های متعددی با این دیدگاه مخالفت کرده‌اند.جولی ۴۱ ساله که یک اسکار افتخاری برای فعالیت‌های انسان دوستانه‌اش دریافت کرده سال پیش از کمپ مهاجران لبنان و یونان بازدید و با خانواده‌های آنها گفتگو کرد.

 

 به گزارش پارس ناز وی درباره فرمان ترامپ افزود: با این فرمان افراط گرایان خارج از آمریکا تقویت می‌شوند و ما سوخت آنها را برای این کار تامین کرده‌ایم.