پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

بازیگران مشهوری که خیانت جنسی کردند +عکس 

بله درست شنیدید، سلبریتی ها و بازیگران خیانت کار حتماً یک سری شان قهرمان دوران کودکی مان باشد و یا نقش هایي بازی کرده باشند که باعث شده باشند خیلی ها ازآن کاراکتر ها الگو بگیرند، اما خیانت و بعضا تجاوز فقط در دنیای خلاف کار ها نیست بلکه در دنیای ثروت و شهرت و محبوبیت هم وجوددارد و بعضی وقت ها هم با شدت بیشتری وجو دارد. کدام یک از ستارگان بیشتر از یک‌بار بطرف مقابل خود خیانت کرده است؟ خودتان ببینید.

 

آرنولد شوارتزنگر

اوایل سال 2011 آرنولد شوارتزنگر بعنوان ترمیناتور، فرماندار سابق کالیفرنیا و یک مرد همه ی فن رقیب که خودرا وقف همسرش ماریا شریور و چهار فرزند زیبایشان کرده است شناخته شده بود. با این حال در ماه مه همان سال بطور کل وجهه اش تغییر کرد و برای چیز دیگری شهرت یافت. بر اساس گزارشی که روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت او با مستخدمش، میلدرد بائنا وارد رابطه عاطفی شده و از او فرزندی داشت.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

رابطه با مستخدمش تنها خطای او نبوده است. او همچنین با بریگیته نیلسن، همبازی خود در فیلم “سونیای سرخ” محصول سال 1985وارد رابطه شد. شوارتزنگر همان طور که در کتاب خاطرات خود با نام “یادآوری: داستان باورنکردنی و واقعی من” می‌نویسد، رابطه گرم و عاطفی خودرا با نیلسن می پذیرد.

 

ادی سیبریان

ادی سیبریان نه تنها به همسر سابقش رندی گلانویل که پیش از این مدل بوده خیانت کرده و رابطه اي رابا لي ان رایمز، خواننده سبک کانتری آغاز کرده است، در حال حاضر نیز رایمز همسر سیبریان است. سیبریان پیش از این نیز به گلانویل خیانت کرده بودو با شینا ماری شی، ستاره سریال «قوانین وندرپامپ» وارد رابطه شده بود. شی درسال 2013 جزئیات این رابطه را در مجله آس ویکلی «US Weekly» بازگومی کند:

 

«هفت سال پیش با ادی آشنا شدم، شش یا هشت ماه پیش بود که متوجه شدم ادی قبلا ازدواج کرده، وقتی رو در رو باهم صحبت کردیم انکار می‌کرد ولی در انتها همه ی چیز را پذیرفت. بعد از این اتفاق دیگر با او صحبت نکرده ام.»

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

به گفته شی درسال 2009 سیبریان بار دیگر به سراغ او می‌آید در حالی‌که هنوز متأهل بوده و بطور هم زمان با رایمز همبازی خود در فیلم “شفق قطبی” رابطه داشته است. در مدت زمان کوتاهی رابطه او و رایمز عمومی شده و گلانویل از سیبریان طلاق می‌گیرد. در آوریل 2011 او با رایمز ازدواج می‌کند.

 

جسی جیمز

“چندش” بهترین واژه برای توصیف این موجود خیانتکار است. این موتورسوار به تمام همسران خود از جمله ساندرا بولاک بازیگر مشهور و برنده جایزه اسکار و کت وون دی ستاره برنامه “ال اي اینک” ««L.A.Ink خیانت کرده است.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

در مراسم اسکار سال 2010 بولاک که برنده بهترین بازیگر زن برای فیلم« نقطه کور» شده بود با شوق فراوان برای عشق بی شائبه همسرش نسبت به وی سپاسگزاری کرد. تنها چند روز پس از مراسم اسکار بولاک و همه ی دنیا از جاییکه فکرش را هم نمی‌کردند غافلگیر شدند. گزارش ها نشان می داد در حالی‌که بولاک مشغول بازی برای فیلمش بوده همسر دوست داشتنی وی چندین رابطه نامشروع داشته است.

 

جیمز پس از جدایی از بولاک رابطه ناپایداری رابا وون دی شروع می‌کند. انها در ژانویه 2011 باهم نامزد می‌کنند ولی این نامزدی در سپتامبر 2011 به هم میخورد، بر اساس گزارشات جیمز در مدت نامزدی اش با وون دی با 19 زن دیگر رابطه نامشروع داشته است. وون دی در نوامبر 2011 در صفحه فیسبوک خود اینچنین می می‌نویسد:

 

«امروز با نوزدهمین دختر آشنا شدم. دختری که باید به فهرست دخترانی که جیمز در طول یکسال گذشته با انها رابطه داشته اضافه کنم. می دونم که لایق بدترین ها هستم. بشما هم گفتم، به همه ی شما، دلم میخواست که وادار نباشم این حرف رو بزنم، همه ی شما بیشتر از اون چیزی که بدونید درست می گفتین.»

 

کلیر دینز

واینونا رایدر دوست دینز درسال 1997 او را با بن لي آشنا کرد. دینز و لي تا سال 2003 باهم زندگی کردند تا این که شایعاتی درباره رابطه بین دینز و بیلی کروداپ، همبازی وی در فیلم «استیج بیوتی» بر سرزبان ها افتاد.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

در آن زمان کروداپ با مری-لوئیز پارکر، ستاره سریال “علف ها” «Weeds» که درسال هاي 2005 تا 2012 پخش می شد در رابطه بودو از قرار معلوم پارکر از کروداپ هفت ماهه باردار بود. سه سال بعد دینز به کروداپ خیانت کرد ودر سال 2009 با هیو دنسی، همبازی خود در فیلم “عصر” «2007» ازدواج کرد.

 

تایگر وودز

آه، تایگر وودز! درسال 2009 خبر خیانت ستاره گلف به همسرش الین نوردگرن که یک مدل سوئدی است در همه ی جا پیچید. مشخص شد که وودز با 120 زن رابطه داشته است. طبق گزارشات نوردگرن که در حال حاضر همسر سابق وودز است هنگامی که از خیانت همسرش خبردار شد او رابا یک چوب گلف دنبال کرد. می‌توانید او را مقصر بدانید؟

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

بنظر میرسید که وودز بعد از این خرابکاری از داشتن رابطه کناره گرفته است تا این که وی با لیندزی وان، اسکی باز و قهرمان المپیک اسکی وارد رابطه شد. این دو پس از مدتی از هم جدا شدند، بر طبق شایعات دلیل جدایی انها خیانت وودز به وان بوده است. او با آماندا بوید همسر سابق جیسون دافنر که یک بازیکن گلف است وارد رابطه شده بود. وودز این شایعات رابه شدت تکذیب کرد و وان علت جدایی شان را وجود مشکلات در زندگی شخصی شان دانست.

 

دین مک ‌درموت

ظاهرا دین مک درموت ستاره برنامه هاي واقع نما هنوز نیاموخته که خیانتکاران هیچگاه برنده نمی‌شوند. در ژوئن 2005 او یک مرد متأهل و همسر هنرپیشه کانادایی ماری جو استیس بود. آن ها درسال 1993 ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. در جولای 2005 مک درموت کار بر روی فیلم “ذهنی فرای قتل” «Mind Over Murder» را برای شبکه تلویزیونی با توری اسپلینگ برای لایف تایم آغاز کرد.

 

اسپلینگ نیز در هنگام ساخت این فیلم متأهل بود. ظاهرا زمانی که اسپلینگ و مک درموت هم دیگر را ملاقات می‌کنند آتش عشق بینشان شعله می‌کشد. هر دوی انها در طول کار بر روی فیلم اقدامات قانونی لازم را برای طلاق از شریک زندگی خود آغاز کردند ودر مای می 2006 طی مراسمی باهم ازدواج کردند.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

با داشتن چندین برنامه تلوزیونی مشترک و چهار فرزند، همبستگی خانوادگی آن ها در آتش خیانت مک درموت به اسپلینگ در حالی‌که برای کار به کانادا رفته بود به خاکستر بدل شد. زمانی که خبر خیانت مک درموت علنی شد وی دوره درمان خودرا برای ترک عادات جنسی آغاز کرد.

 

کوبی براینت

گزارشات مختلفی درباره خیانت ستاره تیم بسکتبال لس انجلس لیکرز طی سال هاي متمادی وجوددارد. او درسال 2003 متهم به اذيت جنسی متصدی رزرواسیون 19 ساله¬ي هتل کلرادو شد. درحالی که در نهایت پرونده تجاوز او مختوم اعلام شد وی داشتن رابطه جنسی را پذیرفت.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

ونسا براینت همسر این بازیکن درکنار او ماند. بر طبق گزارش روزنامه آنلاین اینترنشنال بیزینس تایمز ونسا تعداد زنانی راکه کوبی تا سال 2011با انها رابطه داشته 10 رابطه درسال تخمین زده که در طول زندگی مشترک شان در کل شامل 105 رابطه میشود. خانم براینت برگه هاي درخواست طلاق را درسال 2013 پر کرد ولی درخواست خودرا پیگیری نکرد.

 

چارلی شین

قبل از این که شین خون ببر در رگ هایش جریان داشته باشد «طبق اسطوره ها تنها خدایان، فناناپذیران و البته ببرها خون ببر در رگ هایشان جریان دارد. داشتن خون ببر سبب رویین تن شدن است. در گفتگو اي شین ادعا میکند که خون ببر در رگ هاي او جریان دارد و بهمین دلیل است که با مصرف آن همه ی مواد مخدر هیچ بلایی سرش نیامده است» و به ایدز مبتلا شود تلاش میکرد که یک فرد عادی و مرد خانه باشد با این حال وفاداری جزو خصوصیات بارز او نبود.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

درسال 2005 شایعه شد که شین به همسرش دنیس ریچاردز که تنها دو سال از ازدواجشان گذشته خیانت کرده است. خیانت او سبب شد همسرش در حالی دومین فرزند شین را هفت ماهه باردار بود برگه هاي طلاق را پر کند. شین مستقیماً تمام اتهامات مربوط به خیانت را رد کرد. او ازدواج دیگری با بروک مولر داشت که با مشکلات فراوانی روبه‌رو بودو ختم به خیر نشد. درسال 2010 رادار آنلاین و اینتاچ در گزارشاتی رابطه او را با کارگران جنسی تایید کردند.

 

او بارها در مقابل منزل یکی از کارگران جنسی دیده شده در حالیکه سعی داشته با سبیل مصنوعی تغییر چهره بدهد. منبعی به رادار آنلاین گفته: «او همان چارلی سال هاي پیش است و هیچ تغییری نکرده است.» وکیل شین اتهامات خیانتکاری را انکار کرده و به رادار آنلاین گفته:

 

«زنی که در موردش صحبت می‌کنید خواهر یکی از هم کمپی هاي شین است. او 12 بار با شین تماس تلفنی داشته و شین تنها به دوازدهمین تماس او پاسخ داده. از آنجایی که شین می دانسته تحت تعقیب است و رفتن به منزل یک کارگر جنسی صورت خوشی نخواهد داشت از سبیل مصنوعی برای تغییر چهره استفاده کرده است.» او و مولر درسال 2010 با تلخی و نزاع برگه هاي طلاقشان را پر کردند.

 

آزی آزبورن

در ماه مه 2016 شارون بعد از 33 سال زندگی با آزبورن مچ او را در حال خیانت گرفت. طبق گزارشان آزبورن از چهار سال قبل با آریشگر خانوادگی شان، میشل پاگ وارد رابطه شده بود. پاگ در مورد رابطه خود با آزبورن اینگونه می‌گوید: «رابطه ما مثل داستان هاي عاشقانه قدیمی بود، وقتی می‌گویم که او عاشقانه به من عشق می ورزید با تمام وجودم این حرف را می‌زنم… او از ابتدا بطور واضح از من خواست که با هیچ شخص دیگری وارد رابطه نشوم. رابطه ما واقعی بود.»

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

ما برای پاگ متاسفیم چرا که آزی احساس مشابهی دراین مورد ندارد. وکیل او به مردم گفت: «در طول 6 سال گذشته آزی با اعتیاد به رابطه جنسی کنارآمده است. او برای خانم پاگ متأسف است. پاگ این رابطه جنسی را بزرگ نمایی کرده است. آزی تمایل دارد تا از همه ی زنانی که با آن ها رابطه داشته عذرخواهی کند. از زمانی که رابطه او با خانم پاگ علنی شد آزی تحت درمان قرار گرفت.

 

او از اثرات رفتار خویش بر روی خانواده اش شرمسار است و خداوند را سپاسگزار است. برای داشتن همسری بی نظیر هم چون شارون که در کنارش ایستاده و از او حمایت میکند.» جالب است که آزی بعدها به مجله تایمز لندن گفته: «من عضو یک گروه راک هستم، مگه نه؟ فکر نمیکنم که من یک معتاد جنسی باشم.»

 

کریس راک

کریس راک و همسرش مَلاک، پس از بیست سال زندگی مشترک درسال 2016 از هم جدا شدند. این کمدین اعتراف کرد که علت اصلی جدایی انها خیانت و بی وفایی او بوده است. او در ماه مه 2017 به مجله رولینگ استون گفت که او به همسرش خیانت کرده و با سه زن دیگر رابطه داشته است، به گفته او یکی از این زنان جزو سلبریتی ها بوده است.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

او گفته : «من یک احمق واقعی بودم. گفته شده که من خیانت کردن رو حق خودم می دونم چون نان آور خانواده من هستم، این حرف ها چرند است. اشتباهات من کاملاً بزرگنمایی شده اند. اگر همسرت واقعا تو را دوست داشته باشد برای تو ارزش بالایی قائل است. ولی تو آن ها را نامید می‌کنی.» مجله پیج سیکس فاش کرد که ستاره اي که با راک رابطه داشته کسی نیست جزء کری واشینگتن.

 

از قضا او و واشینگتن در فیلم “فکر میکنم عاشق همسرم هستم” محصول سال 2007 باهم همبازی بوده اند. دراین فیلم شخصیتی که راک بازی می‌کند به همسرش خیانت می‌کند و با شخصیتی که واشینگتن بازی میکند وارد رابطه میشود. طبق گفته هاي منبعی:

 

«او در هنگام کار بر روی فیلم “فکر میکنم عاشق همسرم هستم” به همسرش خیانت کرد و با کری وارد رابطه شد. این رابطه تقریبا 6 ماه طول کشید تا این که همسر راک از این رابطه آگاه شد.» وکیل مدافعین راک و واشینگتن هیچ اظهار نظری در مورد اتهامات نکردند و معتقدند: «هیچ نقطه تاریکی دراین پرونده وجود ندارد.»

 

کریستن استوارت

در جولای سال 2012 علیرغم این که استوارت با همبازی خود رابرت پتینسون در فیلم “گرگ و میش” «2009» در رابطه بود، عکسی از وی در حالی‌که روپرت ساندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی»، را می بوسید منتشر شد. در آن زمان ساندرز با لیبرتی راس ازدواج کرده و صاحب دو فرزند بود. قسمت ناراحت کننده داستان این است که راس در فیلم “سفید برفی و شکارچی” نقش مادر استوارت را برعهده داشت.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

استوارت متن عذرخواهی از پتینسون را از طریق مجله پیپل منتشر کرد: «من برای آسيب اي که به نزدیکانم زده ام و برای شرمساری که به وجود آورده ام عمیقاً متاسفم. حماقت لحظه اي من مهم‌ترین چیز در زندگی من رابه خطر انداخت. راب کسی است که من عاشقش هستم و بیشتر از همه ی برایم ارجمند است. من راب را دوست دارم. واقعاً متأسفم.» این مسئله که آیا این اتفاق فقط یکبار پیش آمده و یا ادامه دار بوده است جای بحث دارد.

 

آن طور که مجله پیپل گزارش داده رابطه استوارت و ساندرز ماه ها طول کشیده است. به هرحال ساندرز و راس از هم طلاق گرفتند. استوارت و پتینسون به منظور تور معرفی عمومی فیلم “گرگ و میش: سپیده ‌دم قسمت دوم” «2012» برای مدت کوتاهی باهم مصالحه کردند.

 

بن افلک

بن افلک قبول دارد که در زمان فیلم برداری فیلم “بی باک” «2003» به نامزدش، جنیفر لوپز، خیانت کرده و با جنیفر گارنر وارد رابطه شده است. وی در گفتگو اي با مجله پلی بوی گفت: «آنجا جایی بود که من زن زندگی ام را پیدا کردم. ما در جریان ساخت فیلم “پرل هاربر” باهم آشنا شدیم که مردم از ان متنفر هستند با این حال ما در جریان فیلم برداری “بی باک” عاشق هم شدیم.»

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

در آن زمان گارنر همسر اسکات فولی بودو متأسفانه ضرب المثل «از هر دستی بدی از همون دست هم میگیری» برای گارنر اتفاق افتاد. بعد از این که وی در آوریل 2017 برگه هاي طلاق را پر کرد آشکار شد که افلک در دوران تأهل نیز با لیندزی شوکاس، تهیه کننده برنامه «شب هاي شنبه» رابطه داشته است. بر اساس گزارشات رابطه افلک با شوکاس از سال 2013، بعد از این که او در برنامه زنده «شب هاي شنبه» شرکت می‌کند آغاز میشود.

 

منبعی در رادار آنلاین گزارش داده: «انها در هتل هاي نیویورک و کانادا ملاقات هاي پنهانی داشته اند اما از ترس این که عکسی از آن ها منتشر شود هیچگاه در مکان هاي عمومی ظاهر نشده اند. هرگاه در مکان هاي عمومی هم دیگر رامی دیدند لیندزی به یک سو می رفت و بن درست در طرف مخالف او حرکت می‌کرد. طبق گزارشات رادار آنلاین شوکاس و افلک از طریق یک ایمیل مخفی باهم در ارتباط بودند.

 

علاوه بر این انها در شهر لندن در جریان فیلم برداری فیلم «لیگ عدالت» «2017» درکنار هم بودند. بن متعهد شده بود که بر روی حل مشکلات ازدواجش و کاهش تنش هاي موجود در رابطه ي بین خود و گارنر تمرکز کند. اما با این حال به ملاقات هاي پنهانی خود با لیندزی ادامه داد. نهایتاً لیندزی زنی بود که به همه ی امیدهای موجود برای آشتی بین بن و جن خاتمه داد. طبق گزارش جراید افلک و شوکاس همان‌ گونه در رابطه هستند.

 

دیوید بورناز

دیوید بورناز در طول ده سال اول زندگی مشترکش با جیمی برگمن یک فرشته نبود. در ماه مه 2010 ستاره سریال “استخوان ها” در گفت و گو اي با مجله پیپل پذیرفت که: «ازدواج ما بدلیل خیانت هاي من لکه دار شده است. تصمیم دارم صادق باشم.

 

من فرد متعهدی نبودم.» بورناز ادعا میکند که یکی از معشوقه هاي او که بورناز از ذکر نام او خودداری کرد وکیل متبحری به نام گلوریا الرد رابه خدمت گرفت و او را تهدید کرده که اگر سر کیسه را شل نکند و به او حق السکوت ندهد جزئیات رابطه شان را در جراید فاش خواهد کرد. او در ادامه توضیح میدهد: «من با زنی وارد رابطه شده بودم که از من درخواست پول کرد. احساس کردم که مورد اخاذی قرار گرفته ام.»

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

طبق گزارش رادار آنلاین بورناز اخیراً به یک زن که نامش فاش نشده دو بار حق سکوت داده است. اما زمانی که این زن درخواست مبلغی بالغ بر 100.000 دلار می‌کند وی از پرداخت حق السکوت امتناع می‌کند. بورناز با کدام یک از زنان رابطه داشته است. آن طور که ادعا شده وی با ریچل یوچیتل و کریستینا هیگن رابطه داشته است. هیگن از بورناز بدلیل ارتکاب آزارهای جنسی شکایت کرد.

 

اسکات دیسیک

در طول رابطه نسبتاً طولانی اسکات دیسیک و کورتنی کارداشیان که به ده سال کشید شایعات بی وفایی دیسیک در همه ی جا منتشر شد. در مارچ 2008 کورتنی در سریال تلویزیونی واقع ‌نما “پا به ‌پای خانواده کارداشیان” اسکات رابا پیامکی روبه‌رو میکند که از یک زن دیگر در صندوق پیامک هاي اسکات پیدا کرده است.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

او سعی کرد که اشتباه خودرا جبران کند و دیگر سراغ این کارها نرود، اما در جولای 2015 باز به عادت هاي قدیمی خود بازگشت. عکسی از او درکنار طراح مد، کوله بارتولی، در سواحل موناکو منتشر شده است. پس از انتشار این عکس اسکات و کورتنی از هم جدا شدند.

 

سیه‌ نا میلر

اگر چه ممکن است سیه‌‌نا میلر بیشتر بعنوان دختر ساده و جوانی که جود لاو با رابطه داشتن با پرستار بچه به او خیانت کرده مشهور شده باشد. خود میلر نیز در امر خیانت ید طولایی دارد. میلر در حالی‌که با لاو در رابطه بود با رابطه داشتن با بازیگر انگلیسی، دنیل کریگ به او خیانت میکند. پس از جدایی از لاو با بالتازار گتی که متأهل بود وارد رابطه شد.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

وی در نهایت با تام استاریج ازدواج میکند که حاصل این ازدواج دختری به نام مارلو است. طبق گفته هاي رادار آنلاین که در اکتبر 2015 منتشر شد این احتمال وجوددارد که میلر با برد پیت، تهیه کننده فیلم “شهر گم شده زی” «2017» وارد رابطه شده است چرا که درست در زمان فیلم برداری این فیلم بود که از استاریچ جدا شد.

 

برد پیت

سبک و سیاق خیانت برد پیت به خوبی در شروع رابطه ي بد آوازه اش با آنجلینا جولی قابل روئت است. در اکتبر 2008 جولی در گفتگو اي به مجله نیویورک تایمز گفت که فیلم “خانم و آقای اسمیت” «2005» رابه فرزندانشان نشان خواهد داد زیرا: «کمتر کسی وجوددارد که به تماشای فیلمی بنشیند که پدر و مادرش در آن عاشق شده اند.»

 

در دسامبر 2008 پیت به مجله رولینگ استون گفت که او و جولی در جریان فیلم برداری عاشق هم شدند. به گزارش پارس ناز طبق گزارش آس ویکلی “خانم و آقای اسمیت” در ژانویه 204 فیلم برداری شده است یعنی تقریبا یکسال قبل از زمانی که پیت و همسر سابقش جنیفر انیستون برگه هاي طلاق را پر کردند.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

در اکتبر 2015 پیت تهیه کنندگی “شهر گم شده زی” محصول سال 2017 راکه سیه‌نا میلر در آن ایفای نقش می‌کرد را بر عهده گرفت. طبق گزارشات این پروژه حسادت جولی رابه شدت برانگیخته است. منبعی دراین تاچ «In Touch» گفته: «از آغاز ساخت فیلم در ماه آگوست او «جولی» پیوسته نام سیه‌نا را از زبان پیت شنیده است. سیه‌نا روی اعصاب جولی راه می رفت. برد به جولی گفته که اجازه بدهد کارش را بعنوان یک تهیه کننده انجام دهد و جولی بر سر او فریاد زده و گفته که نمیخواهد او را در نزدیکی سیه‌ نا ببیند.

 

آنجلینا کاملاً نسبت به رفتار پیت و سر و صدایی که وی در مورد سیه‌نا راه انداخته بودو این که بی صبرانه منتظر بود تا دریک فیلم از او بازی بگیرد حساس شده بود. آنجلینا به شدت از احساسی که بین آن دو وجود داشت نگران بود. حسادت او بر او غلبه کرد.» در سپتامبر 2016 برگه هاي درخواست طلاق را پر کرد. در تابستان 2017 پیت با میلر در ارتباط بود اگر چه میلر این شایعات رابا تمسخر رد کرده است.

 

کریس براون

کریس براون برای حس حسادتی که داشت قادر نبود دریک زمان به یک زن وفادار باشد. او درسال 2013 در گفت و گو اي در شبکه رادیویی پاور 105.1 اعتراف کرد که او دریک زمان با دو زن رابطه داشته است. ریحانا و کراچی ترین. پس از این که او و ریحانا در بهار 2013 از هم جدا شدند براون بطرف ترین بازگشت. رابطه متزلزل آن ها تا سال 2015 ادامه داشت تا این که ترین مطمئن شد که بهترین کار جدایی است زیرا زمانی که ترین و براون در رابطه بودند مدلی به نام نیا از براون باردار شد.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

حدوداً یکسال پیش براون در صفحه اینستاگرام شخصی خود مطلبی را در مورد عدم وفاداری خود به اشتراک گذاشت. او دراین مطلب نوشته: «ما به شریک خود خیانت می‌کنیم ولی نمیخواهیم که شریک ما به ما خیانت کند، می‌دانید چرا؟ برای این که ما میدانیم خیانت کردن کار اشتباهی است! ما برای داشتن رابطه جنسی خیانت می‌کنیم درحالی که وقتی یک زن خیانت می‌کند از سر عشق و محبت اینکار را انجام می‌دهد.

 

به گزارش پارس ناز زنها با مردی به تو خیانت می‌کنند که احتمال دارد جای شما را بگیرد. تعداد دفعاتی که ما مردها خیانت می‌کنیم بیشمار است با این حال زنها برای بهترین خیانت میکنند. ما خیانت میکنیم ولی تحمل دیدن خیانت را نداریم. اگر به ما خیانت شود حس میکنیم که دنیا به آخر رسیده است. زنها از عشق ورزیدن، متعهد و وفادار بودن نمی‌ترسند اما بعضی وقت ها این ما مردها هستیم که مشکل داریم.»

 

الیزابت تیلور

تعداد روابط خارج از ازدواج الیزابت تیلور از تعداد شوهرانش بیشتر بوده است. ازدواج کردن با 7 مرد کار شاقی است که این خانم انجام داده. بر اساس کتاب “الیزابت تیلور: چیزی شبیه این بانو وجود ندارد” او در حالیکه با ادی فیشر ازدواج کرده بود با ریچارد برتون مردی که بعدها با وی ازدواج کرد وارد رابطه شد.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

در حالیکه با برتون ازدواج کرده بود در دوران ماه عسل با همسر اول خود نیکی هیلتون رابطه داشت. طبق گزارشات وی با تونی کرتیس و رینیه شاهزاده موناکو که سال‌ها بعد با کریس کلی ازدواج می‌کند رابطه داشته است. گفته میشود تیلور در حالی‌که با مایکل ویلدینگ ازدواج کرده بود با فرانک سیناترا رابطه داشته و سیناترا اورا فریب داده است.

 

جک نیکلسون

جک نیکلسون از سال 1973 تا 1990 و به مدت 17 سال با آنجلیکا هیوستون زندگی می‌کرد. او در طول این 17 سال در هر فرصت مناسبی به هیوستون خیانت کرد. هیوستون در کتاب خاطرات خود با نام “مرا تماشا کن” ادعا می‌کند که در یکی از نخستین قرارهای عاشقانه شان این بازیگر برنده جایزه اسکار ظاهر نشد تا بتواند به دیدار معشوقه سابق خود میشل فیلیپس از گروه موسیقی ماماز اند پاپاز برود.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

نیکلسون برای دوچرخه سواری با زنان فرانسوی هیوستون را در خیابان رها کرده، هیوستون بارها یادداشت هاي عاشقانه¬ي دختران مختلف و یادگاری هایشان را در مقابل در خانه اي که با نیکلسون در آن زندگی میکرد پیدا کرده است. نیکلسون سرانجام درسال 1990 سر میز شام به هیوستون می‌گوید که از ربه‌کا بروساد صاحب فرزند شده است.

 

لمار اودم

پس از طلاقش از کلویی کارداشیان که بدلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر و بستری شدنش در بیمارستان به تعویق افتاده بود لمار اودم به بسیاری از روابط نامشروع خود در زمان ازدواجش با کارداشیان اعتراف کرد. اودم در گفت و گو اي با مجله آس ویکلی می‌گوید: «ازدواج من با کارداشیان برای من دروازه اي رابه سوی زنان دیگر گشود که احتمالاً پیش از این به من علاقه اي نداشتند.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

وقتی که من مرد کارداشیان شدم و به تلویزیون راه پیدا کردم درنظر دیگران فریبنده و جذاب شدم. افرادی که حتی چیزی در مورد بسکتبال نمی‌دانستند به سراغ من می آمدند. خیانت و داشتن رابطه با زنان دیگر در دورانی که متأهل بودم تنها کاری است که از انجام آن پشیمان هستم. من کار درستی انجام ندادم. کاش می توانستم جلوی هوس خودم را بگیرم.»

 

جاستین تیمبرلیک

در حال حاضر که تیمبرلیک با جسیکا بیل ازدواج کرده و صاحب دو پسر شده است نام و آوازه روشنی دارد اما بیایید نگاهی به روزهایی که گذشته است بیاندازیم زمانی که او به لقب هاي نه چندان خوشایندی شهرت داشت. درسال 2009 در حالی‌که وی با بیل بود شایعاتی در خصوص رابطه پنهان او با ریحانا منتشر شد. منبعی در هالیوود گاسیپ بیان کرد که پس از مراسم جایزه میوزیک ویدئو ام تی وی ریحانا و جاستین به اتاقی دریک هتل رفته اند.

 

طبق گزارش این منبع انها تلاش کردند که این اتفاق رابه شکل یک راز نگاه دارند اما جسیکا چند روزبعد از این ماجرا با خبر شد. پس ازآن ریحانا و جاستین از طریق تلفن باهم در ارتباط بودند. ریحانا پشت تلفن از جاستین می پرسد: «آیا هنوز با جسیکا هستی؟» و او در جواب اشاره می‌کند که رابطه آن ها بهتر شده است.

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

ریحانا تنها زنی نیست که ادعا می‌شود با جاستین رابطه داشته است. آس ویکلی گزارش داده است که در سپتامبر 2010 جاستین سه شبانه روز رابا الیویا مان گذرانده در حالی‌که به او گفته که مجرد است. طبق گفته هاي منبعی: «تیمبرلیک به همه ی اعلام کرده بود که رابطه او و جسیکا به اتمام رسیده است در حالی در حقیقت این کارها را در خفا و دور از چشم جسیکا انجام می داد.» وکیل او تمام این ادعاها را رد کرده است.

 

ریتا اورا

نخستین گزارش خیانت اورا زمانی مطرح شد که او درسال 2012 بتازگی با راب کارداشیان وارد رابطه شده بود با این حال تعریف هر دوی آن ها از رابطه باهم تفاوت داشت. اورا به یک مجله استرالیایی گفته بود:

 

«در حقیقت من هیچوقت فکر نمی‌کردم که این یک رابطه است. صادقانه می‌گویم. من در ذهنم هیچ گاه این دوستی را بودن دریک رابطه تعریف نکردم. زمانی که از او جدا شدم گفتم: به این دلیل که من هیچ گاه حضور نداشتم، نمی‌دانم چطور باید اینکار را بکنم. این تمام چیزی بود که من گفتم و بقیه چیزها خود بخود اتفاق افتاد.»

بازیگران و چهره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند

کارداشیان ماجرا را جور دیگری تصور می‌کرد. «او به من خیانت کرد. در زمانی که ما باهم بودیم او تقریبا با 20 مرد دیگر رابطه داشت.» او در صفحه توئیتر خود نوشت: «برایم جای سوال دارد حالا که ما از هم جدا شده ایم او با چند مرد دیگر رابطه خواهد داشت؟ وقتی زنی با رابطه داشتن با یک مرد به تو خیانت می‌کند این برای من قابل تحمل است. آدم ها اشتباه میکنند. به من اعتماد کن.

 

من بارها بخشیده ام ولی زنی که با رابطه داشتن با بیش از 20 مرد درحالی که با یک مرد وفادار در رابطه است برای شخصیت خود احترامی قائل نیست… در طول مدت یکسال هر بار که او مرتکب اشتباه می شد من او را بخشیدم. مجبورم تا جایی ببخشم که او از من متنفر شود.» اگر چه مورد آن ها بسیار منحصر بفرد بود با این حال طبق گزارشات کارداشیان تنها مردی نبود که به کارهای اورا مشکوک بود.

 

بازیگران و چهره هاي مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند