پارس ناز پورتال

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

مجموعه : اخبار سینما
با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید 

امروز بشما پرطرفدارترین فیلم هاي تاریخ سینمای جهان را معرفی می‌کنیم که از همه ی بازدید انها بیشتر بوده است. مشاهده کردن فیلم یکی از بهترین و لذت بخش ترین راه ها برای رفع خستگی و آرامش یافتن پس از یک روز یا هفته سخت کاری است. همچنین بسیاری دیدن یک فیلم در خانه یا سالن سینما را بهترین فرصت برای درکنار هم بودن انتخاب میکنند.

 

از این رو میتوان فیلم را بخشی از وجود و زندگی روزمره انسانها نامید. فیلم ها هم نقش سرگرم کننده دارند و هم چیزهای زیادی را از انها یاد خواهیم گرفت. از زمانی که انسان بازی کردن را شروع کرد همواره تماشاگران از دیدن نمایش و بازیگری لذت برده اند. بهمین دلیل است که صنعت فیلم سازی در جهان یک صنعت پیشگام و چند صد میلیارد دلاری است.

 

روی هم رفته تماشاگران فیلم هایي که پایان خوشی دارند را دوست دارند، فیلم هایي که در نهایت قهرمان داستان بر شخصیت شرور پیروز می‌شود. در ادامه این مطلب میخواهیم شما رابا فیلم هایي که در طول تاریخ بیش از هر فیلم دیگری دیده شده و بیننده داشته اند آشنا میکنیم.

 

10- هری پاتر و سنگ جادو

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» «Harry Potter and the Philosopher’s Stone» درسال 2001 ساخته شد و داستان پسربچه اي را روایت می‌کرد که برای نخستین بار عضو مدرسه جادوگری میشود. او خیلی زود در می‌یابد که استعداد ویژه و اعجاب انگيز اي در جادوگری دارد و بدین ترتیب به یادگیری بیشتر دراین حوزه میپردازد.

 

با ادامه داستان در قسمت هاي بعدی این فیلم، شخصیت اصلی داستان با نام هری پاتر بیش از پیش با گذشته خود و شیوه دستیابی به قدرت جادوگری آشنا می‌شود.این فیلم باعث شد که تماشاگران زیادی دسته دسته به سمت سینماها هجوم ببرند. گرچه تا کنون قسمت هاي زیادی از این فیلم ساخته شده و چند سالی است دنباله اي دیگر ازآن ساخته نشده اما همان‌ گونه بعنوان یکی از پربیننده ترین فیلمهای سینمایی تمام دوران شناخته می‌شود.

 

9- پدر خوانده

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «پدر خوانده» «The God Father» همواره بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین فیلمهای تمام دوران سینما شناخته میشود. این فیلم یک درام جنایی مافیایی است که به بررسی حاکمیت یک خانواده مافیایی ایتالیایی آمریکایی بر شهر های ایالات امریکا می‌پردازد که در ادامه با خشونت ها و خیانت هاي متعددی همراه میشود. موسسه فیلم سازی ایالات متحده این فیلم را بعنوان دومین فیلم برتر تمام دوران انتخاب کرده است.

 

8- تنها در خانه

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «تنها در خانه» «Home Alone» یک فیلم کمدی مربوط به دوران کریسمس است که نخستین قسمت آن درسال 1990 ساخته شده و داستان یک پسربچه هشت ساله را روایت میکند که ناگهان در هنگام سفر خانواده اش برای تعطیلات کریسمس به پاریس در خانه جا می‌ماند و بدین ترتیب تنها

 

و عاجز باید از خانه خانوادگی اش در مقابل دو دزد شرور که قصد سرقت از خانه را دارند محافظت کند. این فیلم ازآن دسته فیلم هایي است که در پایان حس خوبی به تماشاگر منتقل میکند زیرا قهرمان داستان بر شخصیت هاي شرور پیروز می‌شود. در پایان داستان، این پسربچه باهوش موفق میشود دزدان را زمینگیر کرده و به زندان بفرستد.

 

7- ارباب حلقه ها

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

سه گانه «ارباب حلقه ها» «Lord of the Rings» ازآن دسته فیلمهای دنباله دار است که توسط پیتر جکسون ساخته شد. داستان این فیلم فانتزی و ماجراجویانه در دنیایی خیالی رخ میدهد که شخصیت هاي مثبت داستان قصد دارند با بدست آوردن یک حلقه و نابود کردن

 

آن صاحبش که خدای تاریکی است و جهان را تهدید می‌کند را از بین ببرند. این فیلم داستانی پیچیده اما مهیج و سرگرم کننده دارد بهمین دلیل در طول سال‌ها یکی از بهترین و پربیننده ترین فرانچایزهای تلویزیونی بودو در گیشه نیز موفقیت قابل توجهی بدست آورد.

 

6- اي تی: فرا زمینی

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «اي تی- فرا زمینی» «ET_ Extra Terrestrial» در مورد یک موجودات فضایی و ارتباط آنها با انسان هاست. این فیلم که درسال 1982 ساخته شد در مورد یک موجود فضایی دوست داشتنی است که در زمین گم می‌شود. این موجود فضایی توسط پسربچه اي به نام الیوت پیدا شده

 

و این دو خیلی زود باهم دوست می‌شوند. او این موجود عجیب‌وغریب رابا خود به خانه برده و به خواهر و برادرش نشان داده و تصمیم میگیرند وی را قایم کنند. این موجود فضایی ناگهان بیمار شده و دولت پس از اطلاع از ماجرا دست بکار میشود. این فیلم یکی از احساسی ترین فیلمهای علمی تخیلی تمام دوران است.

 

5- نابودگر 2: روز داوری

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «نابودگر 2: روز داوری» «Terminator 2: Judgment Day» یکی از پربیننده ترین فیلمهای تمام دوران سینما است که شهرت خودرا مدیون بازیگر نقش اول خود یعنی آرنولد شوارتزنگر می‌باشد. شوارتزنگر به خاطر هیکل درشت و مهارتش در اجرای صحنه هاي اکشن و زد و خورد

 

به بازیگر مورد علاقه طرفداران سینما تبدیل شده و این شهرت به جایی رسید که پس از بازنشستگی از بازیگری بعنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد. دراین فیلم وی نقش یک روبات به نام تی 800 را بازی می‌کند که برای نجات بشریت باید از یک ناجی انسانی به نام جان کانر مزاقبت کند. وی دراین راه باید با ربات دیگری به نام تی 1000 مقابله کند که قصد دارد نسل بشر را از بین برده و ربات ها را پادشاه جهان نماید.

 

4- شیر شاه

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

شاید بتوانیم بگوییم کمتر کسی پیدا می‌شود که انیمیشن دوست داشتنی «شیر شاه» «Lion King» را ندیده است. این انیمیشن داستان یک توله شیر به نام سیمبا را روایت می‌کند که تلاش دارد رهبری قلمرو حیوانات را بعد از این‌که پدرش ناجوانمردانه و با قساوت تمام توسط عموی

 

حسودش به قتل می‌رسد بدست آورد. این فیلم درس هاي زیادی در مورد انسانیت و ارزش هاي انسانی و ثبات قدم و استقامت در برابر سختی و فاجعه به ما می‌دهد. این فیلم ازآن دسته فیلم هایي است که کودکان از تماشای آن لذت برده و بهمین دلیل به یکی از پربیننده ترین فیلمهای تمام دوران تبدیل شده است.

 

3- جنگ ستارگان اپیزود چهارم- امیدی تازه

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

در فیلم خیره کننده و علمی تخیلی «جنگ ستارگان اپیزود چهارم-امیدی تازه» «Star Wars Episode IV – A new Hope» نیروهای تاریکی به رهبری دارث ویدر موفق می‌شوند پرنسس لیا رابه گروگان گرفته تا دشمنان خود رابه زانو درآورده و خود قدرت مطلق کهکشان باشند. در طرف دیگر نیز قهرمانان داستان برای نجات پرنسس لیا و برقرار کردن نظم و عدالت دوباره در کهکشان باید با این نیروی خبیث مقابله کنند.

 

2- آواتار

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

یکیدیگر از فیلمهای علمی تخیلی مربوط به موجودات فرا زمینی رتبه ي دوم پربیننده ترین فیلمهای تمام دوران رابه خود اختصاص داده است. داستان فیلم «آواتار» «Avatar» در دنیایی فضایی و ناشناخته به نام پاندورا رخ میدهد. ساکنان این جهان ناوی نام دارند که در ظاهر بسیار بدوی بنظر میرسند اما در واقع عمیقاً پیشرفته و متمدن هستند.

 

شخصیتی که نیمی انسان و نیمی ناوی است آواتار نامیده می‌شود. در نهایت بین ناوی ها و آواتارها جنگی در می‌گیرد که در آن ناوی ها سعی دارند از دنیای خود در برابر تهدید آواتارها محافظت کنند. این فیلم درسال 2009 اکران شده ودر روزهای اول اکران جمعیت غیر قابل تصوری برای تماشای آن به سینماها هجوم بردند.

 

1-تایتانیک

با پرطرفدارترین فیلم های دیدنی تاریخ سینما آشنا شوید

فیلم «تایتانیک» «Titanic» را باید پربیننده ترین فیلم تمام دوران نامید. دراین فیلم لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت نقش دو جوان عاشق از دو طبقه اجتماعی متفاوت را بازی می‌کنند که دریک سفر دریایی عاشق هم می‌شوند. در واقع فیلم «تایتانیک» یک فیلم عاشقانه است

 

که داستان تلخ آن در کشتی افسانه اي آر ام اس تایتانیک رخ می‌دهد که در طول نخستین سفر خود در برخورد با کوه یخی غرق شده و تعداد زیادی از سرنشینان آن کشته شدند. این فیلم دربخش هاي متعددی نامزد و برنده جایزه اسکار شده و دومین فیلم پرفروش تمام دوران سینما شناخته میشود.