پارس ناز پورتال

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا

دونالد ترامپ ها حالا به صورت خانوادگی در امور کشورداری ایالات امریکا مشغول میباشند و هرکدام جزء ثروتمندترین هاي کشور آمریکا نیز می باشند. خانواده ي اول ایالات متحده را باید یک خانواده پیچیده دانست: دونالد ترامپ رییس جمهور برگزیده ایالات متحده سه زن, پنج فرزند, روابط تجاری بسیار مهم و چندین مورد نیز رسوایی اخلاقی.

 

چیزهای بسیار مهم و شنیدنی اما نادیده گرفته شده اي در مورد خاندان سرشناس ترامپ وجود دارد که کمتر کسی از انها باخبر هست ودر ادامه ي متن میخواهیم به انها بپردازیم.

 

نخستین رییس جمهور با پیشینه دو طلاق

قبل از این‌که دونالد ترامپ بعنوان رییس جمهور ایالات متحده برگزیده شود تنها یک رییس جمهور ایالات متحده پیشینه ي طلاق از همسر خودرا داشت آن هم رونالد ریگان بود که درسال 1949 از همسر بازیگرش جین وایمن جدا شده ودر سال 1952 با نانسی دیویس ازدواج کرد. در واقع دونالد ترامپ تنها رییس جمهور این کشور هست که دو بار جدایی از همسر را سنجیدن کرده هست.

 

همسر اول ترامپ ایوانا ترامپ اسم داشت و جدایی این دو از هم به تیتر یک رسانه هاي کشور تبدیل شد زیرا مشخص شد که علت جدایی این دو خیانت ترامپ و داشتن ارتباط با مارلا مپلز بوده هست که در واقع همسر دوم ترامپ شد.

 

با دقت به آشنایی و ازدواج غوغایی این دو جای تعجب نداشت که جدایی شان نیز با رسوایی و سر و صدا همراه باشد. این دو بعد از حدود 4 سال زندگی مشترک در اواسط سال 1997 از هم جدا شدند. بر اساس گزارشات مپلز هنگام جدایی از ترامپ 2 میلیون دلار دریافت کرد که به دنبال جدایی توافقی شان به مپلز پرداخت شد. این در حالی بود که طلاق توافقی او از همسر اولش, ایوانا ترامپ, با پرداخت رقم سرسام آور 25 میلیون دلار به او انجام گرفت.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

خودداري بانوی اول از زندگی در واشنگتن

در نوامبر سال 2016 اعلام شد که ملانیا ترامپ; همسر سوم ترامپ, به رغم راهیابی همسرش به قصر سفید همراه به پسر 10 ساله اش, بارون, همان‌ گونه در پنتهاوس شان در نیویورک باقی خواهند ماند ودر ماه ژانویه 2017 همراه با همسرش به خیابان 1600 پنسیلوانیا نقل مکان نخواهد کرد. علت این تصمیم نیز تمام نشدن سال تحصیلی

 

برای بارون عنوان . بر اساس ادعای رسانه ها بارون و مادرش بسیار به هم وایسته بوده و این نزدیکی در طول رقابت هاي انتخاباتی بیشتر نیز شده هست. از آنجایی که زمان رقابت هاي انتخاباتی برای بارون سخت بود مادرش نمیخواست که بیش از این فرزندش تنها بماند. در آن زمان هنوز سال تحصیلی برای بارون که کلاس جهارم دریک مدرسه ي خصوصی با هزینه ي 40.000 دلاری درسال بود هنوز به آخر نرسیده و با پایان سال تحصیلی این دو به دونالد ترامپ پیوستند.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکسبرج ترامپ; قصر سفید دوم

ازآن جاییکه برای مدتی پس از اقامت دونالد ترامپ در قصر سفید هنوز ملانیا و پسرش در برج ترامپ باقیمانده بودند, تیم حفاظتی امنیتی رییس جمهور وادار شدند تدابیر امنیتی نمونه قصر سفید را دراین برج نیز برقرار کنند به نحوی که بر اساس گفته هاي رییس یک کمپانی امنیتی خصوصی, این برج به قصر سفید دوم تبدیل شده بود

 

و این حاوی بعضی برنامه ریزی ها برای محدود کردن نزدیک شدن به این ساختمان از بیم بمب گذاری می شد. بدین ترتیب بعضی از کوچه هاي اطراف این برج برای مدتی بسته شدند. البته دونالد ترامپ دراین مدت نیز باید به خانواده اش در نیویورک سر می زد و این موضوع به معنای تدابیر شدیدتر در اطراف برج ترامپ بود.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

خانواده اي بسیار نرمال

به رغم سبک زندگی پرشکوه و تعدد همسرها و درگیریهای خانوادگی, فرزندان ترامپ بسیار طبیعی رفتار کرده و با این مشکلات کنار آمده اند و هیچ مشکل خاصی در کل خانواده وجود ندارد. دونالد ترامپ والدین بسیار محکم و معقولی داشته و هیچوقت به مصرف مواد و مشروبات الکلی دست نزده هست و البته خانواده اش نیز چندان در انظار عمومی ظاهر نمی‌شوند.

 

گرچه وی جدایی هاي بیشماری همراه با درگیری به علت حضور زنی دیگر در زندگی اش داشته اما کمتر شنیده شده که او به عیاشی و خوشگذرانی بی بند و بارانه بپردازد. دونالد ترامپ بجای این‌که یک زندگی مصنوعی پرشکوه را برای خانواده اش در برج ترامپ ایجاد کند کاری کرده که آنها زندگی بسیار معمولی و بدور از ریخت و پاشی داشته باشند و ارزش هاي خانوادگی برای آنها اهمیت بالایی دارد.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

عادت نداشتن به جنجال رسانه اي علیرغم شهرت فراوان

شاید دونالد ترامپ نخستین رییس جمهور ایالات متحده باشد که فرزندانش در ملاقات با مقامات بینظیر رتبه ي کشور های دیگر همراه او میباشند. در نوامبر 2017, تصویر هایي از ملاقات ترامپ با شینزو آبه, نخست وزیر ژاپن توزیع شد در حالی‌که ایوانکا و جارد کوشنر, دختر و داماد ترامپ درکنار آنها حضور داشتند

 

و آبه بعد ها اعلام کرد که در آن زمان گفتگوهای آنها صرفاً دوستانه و غیر رسمی بوده هست. گرچه بعضی از مقامات وزارت امور خارجه اینچنین دیدارهایی را خلاف رسم رسمی دانسته و گفتند که در واقع بین دو مقام بلند پایه گفتگوی غیر رسمی وجود ندارد اما یکی از منابع نزدیک به ترامپ دراین مورد گفت:” آقای ترامپ همواره ایوانکا و فرزندانش

 

را تشویق کرده که در نشست هاي رسمی به او بپیوندند. این نشست بسیار غیر رسمی بوده هست اما انها باید با شرایط اخیر خودرا وفق دهند و اینکار نیز انجام خواهد شد”.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

مشارکت فرزندان در فعالیت هاي اقتصادی پدر

این‌که ایوانکا, اریک و دونالد ترامپ کوچک دریک خانواده ي ثروتمند به جهان آمده اند به این معنا نیست که انها با کار کردن آشنایی ندارند یک پیمانکار ساختمانی که با خانواده ي ترامپ مشارکت داشته دراین مورد چنین گفته هست:”من فکر میکردم که آنها روسایی ظاهری میباشند که با فعالیت هاي روزمره کمپانی خود آشنایی ندارند

 

اما قضیه دقیقاً بالعکس بود. در هر زمانی از روز من تماسی از طرف اریک یا ایوانکا دریافت می‌کردم که می‌گفتند بیایید در مورد پنجره ها حرف بزنیم. آنها در واقع از سختکوش ترین مشتریانی بودند که تا کنون با ان ها مشارکت کرده بودم. این چیزی نیست که کسی از فرزندان یک میلیاردر انتظار دارد”.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

عادات و سرگرمی هاي بحث برانگیز فرزندان

دونالد ترامپ کوچک و اریک ترامپ سرگرمی بسیار بحث برانگیزی دارند: شکار جایزه اي. این دو حتی بعد از این‌که عکسهایی از انها بعد از شکار چیتا و فیل در رسانه ها توزیع شد نیز سرگرمی غوغایی خودرا مخفی نکردند. دونالد ترامپ کوچک درسال 2012 در گفتگو اي با مجله فوربس دراین مورد چنین گفته هست:”هر شخصی که فکر میکند

 

شکارچیان انسان هاي خونخوار سبک مغزی میباشند یقیناً در مورد شکار چیزی نمی‌داند. اگر برای مدتی در ساعات سرد در جنگل با کمانی در دست چشم براه مشاهده یک گوزن شده باشید یا اگر چند روز را در بوته هاي صحراهای آفریقا در تعقیب یک بوفالو بوده و صدای غرش شیرها را در اطرافتان شنیده باشید خواهید فهمید که شکار ربطی به کشتار ندارد”.

 

وی گفته که شکار و ماهیگیری صبر و تحمل و استقامت رابه انسان فرهیخته و شما را عاشق طبیعت خواهد کرد. بهمین علت هست که شکارچیان همواره به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهند. با این وجود دونالد ترامپ پدر گفته که وی با این سرگرمی پسرانش موافق نیست.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

نزدیکی بیش از حد با داماد

بر اساس گزارشات, دونالد ترامپ ارتباط ي بسیار نزدیکی با دامادش, جارد کوشنر دارد. یکی از نزدیکان ترامپ دراین باره گفته هست که در بین نزدیکان ترامپ وی بیش از همه ی به جارد کوشنر اطمینان دارد و وی یکی از اصلی ترین بازیگران زمان رقابت هاي انتخاباتی و بعد ازآن در تیم مدیریتی دونالد ترامپ هست.

 

همینطور گفته شده که جارد کوشنر به علت این‌که دادستان سابق نیوجرسی, کریس کریستی, درسال 2005 پدر جارد رابه علت فرار مالیاتی به زندان فدرال فرستاده بود, جارد پس از رسیدن پدرزنش به مقام ریاست جمهوری موجبات اخراج کریستی از مقامش را فراهم کرده هست. البته این ادعا از طریق تمامی افراد آماده دراین مسئله رد شده هست.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

تیفانی ترامپ; عشق موسیقی پاپ

تیفانی ترامپ, تنها فرزند دونالد ترامپ از ازدواجش با مپلز, از سال 2011 وارد دنیای موسیقی پاپ شد هر چند دراین اساس موفقیتی کسب نکرده هست. وی در گفتگو اي با اپرا وینفری دراین باره چنین گفت:” من عاشق موسیقی هستم و موسیقی همواره برای من جذابیت بی امثال اي داشته هست.

 

اما حالا بیشتر به یک سرگرمی برای من تبدیل شده هست. اما در چند سال آینده خواهیم دید که آیا میتوانم یک مرحله بالاتر بروم و خود رابه سطح حرفه اي برسانم. با این وجود تقدم اول من مدرسه و رفتن به یک دانشگاه کارساز هست”. او در می 2016 از دانشگاه شناخته شده پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس

جدایی تیفانی از دیگر اعضای خانواده

تیفانی حالا بیشتر از قبل با خواهر و برادران ناتنی اش زندگی می‌کند اما در زمان کودکی به علت زندگی با مادرش در لس آنجلس کمتر مهلت میکرد با خانواده ي پدری اش باشد. وی در گفت و گو اش با اپرا وینفری دراین مورد نیز چنین گفت:” برادران و خواهران من در زندگی شان به موفقیت زیادی دست پیدا کرده اند

 

و به چیزهای زیادی رسیده اند.. ازآن جاییکه من در ساحل غربی بزرگ شده ام بی شک نسبت به آنها که در ساحل شرقی به جهان آمده اند شرایط متفاوتی داشته ام.بی شک سبک زندگی متفاوتی هست, کالیفرنیا در مقابل نیویورک. پدرم به نحوی بنگاه ثقل شهر نیویورک سیتی هست”.

 

او ارتباط ي بسیار نزدیکی با خواهر بزرگ ناتنی اش ایوانکا دارد به نحوی که ایوانکا در یکی از گفت و گو هایش در مورد خواهرش چنین گفت: او خواهر کوجولوی من هست! من در تمام عمرش با او ارتباط ي نزدیکی داشته ام و واقعاً وی را دوست دارم. این فوق االعاده هست زیرا او نیز همین جا در نیویورک حضور دارد. او بعضی اوقات با من و همسرم به تعطیلات می اید و همه ی وقت درکنار بچه هایم هست. او شخصیت بسیار مفید و مهربانی هست”.

همه چیز درباره خاندان دونالد ترامپ در آمریکا +عکس