پارس ناز پورتال

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از نیسان تا هیوندای

 

در اینبخش بـه معرفی بهترین خودرو هـای ژاپنی می‌پردازیم. این خودروها در ایران طرفداران زیادی دارند، از نیسان تا مزدا و هیوندای همیشه پای ثابت جاده هاي ایران بوده اند، بهمین منظور امروز لیستی از محبوب ترین مدلهای این خودرو هـای ژاپنی رابه همراه هم مرور میکنیم. امروز همچنین مقایسه جالبی بین کیا و هیوندای را نیز بررسی می‌کنیم، با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

خودرو نیسان مورانو مدل 2018

جالب اسـت بدانید این کراس‌اور ژاپنی نام خودش را از شهر مورانو در ایتالیا بـه امانت گرفته و با یک کراس‌اور متوسط طرف هستیم کـه بـه نسبت قیمتی کـه دارد از امکانات خوبی برخوردار اسـت. تعداد زیادی از مراجع کارشناسی اتومبیل، نیسان مورانو را بهترین گزینه برای خانواده‌ها می‌شناسند، این اتومبیل مصرف‌ بسیار بهینه‌اي نسبت بـه رقبای خود دارد و این امر را مدیون پیشرانه ۳.۵ لیتری از نوع V6 اسـت.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این پیشرانه چیزی حدود ۲۶۰ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد و انصافاً باید گفت شتاب خوبی هم دارد. نیسان مورانو در گروه خودرو هـای لاکچری قرار نمی گیرد اما بازهم نیسان برای این اتومبیل خوش‌سلیقگی بـه‌ خرج‌ داده و با تجهیزات خوب و باکیفیتی در داخل ماشین طرف هستیم. نیسان مورانو مدل ۲۰۱۸ بـه لحاظ رانندگی نیز تجربه بسیار شیرین و دلچسبی را در اختیار راننده قرار میدهد.

 

خودرو تویوتا سیه‌ نا مدل 2018

تویوتا این اتومبیل را از سال ۱۹۹۷ تا کنون تولید کرده اسـت و با خودرویی طرف هستیم کـه در طول بیست سال حضور خود در جاده‌ها بـه بلوغ کامل رسیده اسـت. تویوتا سیه‌نا از بیشتر آزمایش‌ها و بررسی‌هاي ماشین سربلند بیرون آمده و پیشرانه ۳.۵ لیتری از نوع V6 کـه دراین اتومبیل تعبیه شده میزان ۲۹۶ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار میدهد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این مقدار نیرو بـه تمامی چرخ‌ها منتقل می شود ودر داخل تویوتا سیه‌نا نیز با خودرویی آسان و جادار طرف هستیم کـه بـه اسانی ۸ سرنشین را در خود جای میدهد. مدل‌هاي پایه سیه‌نا ۲۰۱۸ تجهیزات داخلی معمولی دارند اما نسخه‌هاي بالاتر این اتومبیل بـه شیک‌ترین تجهیزات داخلی مجهز هستند.

 

خودرو تویوتا پریوس پرایم مدل 2018

تجربه نشان داده این ماشین همیشه مشتری‌هاي خاص خودش را داشته اسـت و امتیازهای بسیار خوبی در زمینه حفظ امنیت سرنشین دارد تا بـه خودرویی مناسب برای خانواده‌ها تبدیل شود. البته انصافاً باید اعتراف کرد پریوس پرایم مدل ۲۰۱۸ نسبت بـه قیمتی کـه دارد عمل‌کرد خوبی ندارد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

اما از آنجایی کـه با یک خودروی هیبریدی طرف هستیم بـه گزینه‌اي کم‌مصرف تبدیل شده اسـت کـه توجیه خرید دارد. یک پیشرانه چهار سیلندر با ظرفیت ۱.۸ لیتر در تویوتا پریوس پرایم تعبیه شده و دو موتور الکتریکی را دراین اتومبیل شاهد هستیم تا میزان ۱۲۱ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد.

 

خودرو تویوتا کورولا مدل 2018

تویوتا کورولا مثال واقعی یک خودروی کارآمد و جذاب اسـت و بـه‌رغم این کـه در کلاس خودرو هـای کامپکت شاهد رقابت زیادی هستیم، مدل‌هاي مختلف تویوتا کورولا همیشه توانسته‌اند از خجالت رقبا در بیایند.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

در مدل ۲۰۱۸ این ماشین شاهد حضور یک پیشرانه چهار سیلندری با ظرفیت ۱.۸ لیتر هستیم. این پیشرانه مصرف بسیار کمی دارد و تویوتا برای مدل جدید کورولا فناوری‌هاي جدید زیادی رابه خدمت گرفته اسـت تا این اتومبیل درکنار امنیت، تجربه دلنشینی از رانندگی را در اختیار راننده قرار دهد.

 

خودرو مزدا CX-9 مدل 2019

این شاسی‌بلند مزدا در تمامی لیست‌هاي بررسی خودرو هـای ژاپنی درمقام‌هاي بالا جا خوش کرده اسـت و با یک شاسی‌بلند متوسط طرف هستیم کـه رانندگی چابک و سریعی دارد و با آن بـه اسانی می توان در خیابان‌ها جولان داد. مزدا برای خودروی CX-9 مدل ۲۰۱۹ خود از یک پیشرانه چهارسیلندری با ظرفیت۲.۵ لیتر بهره گرفته کـه میزان ۲۲۷ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این شاسی‌بلند زیبای مزدا بـه لحاظ تجهیزات داخلی نیز چیزی کم و کسر ندارد و سازندگان در طراحی آن حسابی خوش‌سلیقگی‌ بـه خرج داده‌اند. مزدا CX-9 بـه اسانی ۷ سرنشین را در خود جای میدهد و بالاترین مدل این ماشین بـه تجهیزات شیک و اشرافی مزین شده اسـت و امکانات پیشرفته‌اي نیز دارد.

 

خودرو هوندا پایلوت مدل 2019

این ماشین برای خانواده‌هاي پرجمعیت کـه بـه لحاظ اندازه نیز افراد بلندقامتی دارند گزینه مناسبی اسـت. هوندا پایلوت ممکن اسـت چالاکی سایر خودرو هـای همرده خودرا نداشته باشد اما انصافاً باید گفت رانندگی دلنشینی دارد ودر جاده‌هاي پر پیچ و خم مانور خوبی عرضه می کند.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

یک پیشرانه ۳.۵ لیتری از نوع V6 را در مدل ۲۰۱۹ هوندا پایلوت شاهد هستیم کـه میزان ۲۸۰ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد. این اتومبیل بـه لحاظ قیمتی نیز قابل حرف‌هاي زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد و از بهترین امکانات روز دنیا برای حفظ سلامت جان راننده و سرنشین‌ها بهره گرفته اسـت.

 

خودرو نیسان ماکسیما مدل 2018

تجربه نشان داده اسـت ماکسیما یکی از امن‌ترین خودرو هـای آسیایی اسـت و مدل ۲۰۱۸ این ماشین نیز امتیازهای بسیار خوبی را از آزمایش‌هاي امنیتی کسب کرده. دراین ماشین با یک پیشرانه V6 طرف هستیم کـه ظرفیتی برابر با ۳.۵ لیتر دارد و میزان ۳۰۰ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار میدهد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این پیشرانه درکنار قدرت زیادی کـه دارد از مصرف بسیار کمی برخوردار اسـت و شتاب و سرعت چشمگیری دارد. این موارد دست بـه دست هم داده اسـت تا تعداد زیادی از صاحب‌نظران صنعت اتومبیل، نیسان ماکسیما را بعنوان یکی از بهترین خودرو هـای ژاپنی بشناسند. تجهیزات داخلی این سدان بزرگ نیز بسیار کامل و پیشرفته اسـت و کاملاً مشخص اسـت نیسان در حق مدل ۲۰۱۸ ماکسیما چیزی کم و کسر نگذاشته.

 

خودرو سوبارو اسنت مدل 2019

این اتومبیل یکی از بزرگ ترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط بازار اسـت و ۳ ردیف صندلی دارد. سوبارو اسنت از آزمایش‌هاي امنیتی سربلند بیرون آمده و بـه اسانی هفت تا هشت سرنشین را در خود جای میدهد. یک پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری را دراین ماشین شاهد هستیم کـه ۲۶۰ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

از‌ آنجایی کـه کاملاً مشخص اسـت سوبارو اهمیت زیادی بـه فضای زیاد داخل این اتومبیل و صندوق عقب آن داده، با یک خوروی بسیار جادار و بزرگ طرف هستیم کـه تمامی نیازهای خانواده‌هاي پرجمعیت را برآورده می کند.

 

خودرو سوبارو فارستر مدل 2018

چیزی حدود ۲ دهه اسـت کـه سوبارو این ماشین را تولید می کند و بـه لحاظ کارآمدی و عمل‌کرد با یک شاسی‌بلند کامپکت تمام‌عیار طرف هستیم کـه یار و یاور راننده‌ها در خیابان‌ها اسـت. در فارستر بـه لحاظ فضای داخلی نیز شاهد تعبیه شدن فضای زیاد و جاداری برای سرنشین و صندوق عقب هستیم.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این اتومبیل ممکن اسـت بـه لحاظ کیفیت تجهیزات داخلی ضعف‌هایي داشته باشد اما قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبا این ضعف را جبران می کند. یک پیشرانه کم‌مصرف ۲.۵ لیتری با چهار سیلندر در سوبارو فارستر تعبیه شده اسـت کـه میزان ۱۷۰ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد و نیروی این پیشرانه بـه چهار چرخ اتومبیل منتقل میشود.

 

خودرو مزدا 6 مدل 2018

حتما طرفدار خودرو هـای ژاپنی نباشید بازهم بـه احتمال زیاد تعریف‌هاي مزدا ۶ را شنیده‌اید، این ماشین نسبت بـه رقبا قیمت مناسبی دارد و رانندگی بسیار دلنشین و لذت‌بخشی را برای راننده عرضه میکند. تجهیزات داخلی مزدا ۶ نیز بسیار شیک و آسان طراحی شده ودر مدل پایه این ماشین با ویژگی‌ها و امکانات خوبی روبه‌رو هستیم.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

مدل پایه مزدا ۶ مدل ۲۰۱۸ بـه یک پیشرانه ۲.۵ لیتری با چهار سیلندر سر و کار داریم کـه ۱۸۷ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار میدهد. این موارد مزدا ۶ رابه خودروی مناسبی برای حمل و نقل درون شهری و استفاده‌هاي خیابانی تبدیل کرده اسـت.

 

خودرو مزدا 3 مدل 2018

همان‌گونه کـه حتما میدانید این اتومبیل در ایران طرفداران زیادی دارد و با خودروی ژاپنی طرف هستیم کـه بـه اسانی توانسته رقبا را کنار بزند و از آنجایی کـه در دو مدل سدان و هاچ‌بک عرضه شده نظر طرفداران هردو مدل اتومبیل را جلب کرده اسـت.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

کسی را سراغ نداریم کـه سوار مزدا ۳ شده باشد و از رانندگی با این ماشین شکایت داشته باشد. یک پیشرانه با چهار سیلندر و ظرفیت ۲.۰ لیتر میزان ۱۵۵ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده مزدا ۳ قرار می دهد و مدل‌هاي بالاتر این اتومبیل بـه پیشرانه‌هاي پرظرفیت‌تری با قدرت بیشتر نیز مجهز شده‌اند.

 

خودرو تویوتا هایلندر مدل 2018

اگر نگاهی بـه بازارهای جهانی شاسی‌بلند‌هاي متوسط داشته باشید متوجه خواهید کـه خودروسازان ژاپنی همیشه حرف‌هاي زیادی دراین گروه دارند و تویوتا هایلندر یکی از بهترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط بازار شناخته میشود. امنیت این اتومبیل از سطح استانداردهای جهانی بیشتر اسـت و کابین بسیار شیک و اسانی دارد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

تویوتا هایلندر بـه اسانی ۸ سرنشین را در خود جای میدهد و دستاورد جدیدی در دنیای فناوری خودروها نیست کـه دراین ماشین شاهد آن نباشیم. دراین بین باید بـه این نکته نیز اشاره کرد کـه مدل پایه تویوتا هایلندر ۲۰۱۸ پیشرانه‌اي چهار سلیندری با ۱۸۵ اسب‌ بخار نیرو دارد کـه این پیشرانه برای این خودروی نیرومند کفایت نمی کند.

 

خودرو مزدا CX-5 مدل 2018

اگر بـه برند مزدا علاقه داشته باشید حتما بـه خوبی می دانید کـه این برند درکنار کیفیت بالا، سعی در متعادل‌نگه داشتن قیمت دارد و مزدا CX-5 بعنوان یکی از بهترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط بازار شناخته می شود کـه قیمت آن کاملاً قابل رقابت با رقبا اسـت. در مدل پایه این ماشین یک پیشرانه با ظرفیت ۲.۵ لیتر تعبیه شده کـه ۱۸۷ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

این پیشرانه درکنار قدرت، مصرف بسیار پایینی دارد و سیستم تعلیق مزدا CX-5 نقطه قوت این ماشین بـه‌حساب می آید. بـه لطف این امکانات، مزدا CX-5 در جاده‌هاي خیابان و مسیر‌هاي بیرون از شهر مانور بسیار خوبی دارد و کابین بزرگ این اتومبیل آن رابه گزینه‌‌اي مناسب برای علاقه‌‌مندان بـه خودرو هـای ژاپنی تبدیل کرده اسـت.

 

خودرو هوندا CR-V مدل ۲۰۱۸

این ماشین شاسی‌بلند کامپکتی اسـت کـه تجربه رانندگی بسیار شیرین و دلنشینی دارد و بـه لحاظ قیمتی نیز از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار اسـت. هوندا CR-V نه تنها در خیابان‌هاي شهری خودروی خوش‌فرمانی اسـت بلکه در جاده‌هاي بیرون از شهر نیز مانور خوبی دارد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

داخل این اتومبیل از چیزی کـه انتظارش را دارید بزرگ تر بنظر میرسد ودر قسمت صندوق عقب نیز فضای زیادی برای بار دارد. مدل پایه هوندا CR-V بـه یک پیشرانه ۲.۴ لیتری با چهار سیلندر مجهز اسـت و ۱۸۴ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد کـه مصرف بسیار کمی نیز دارد.

 

خودرو هوندا سیویک مدل 2018

همان‌گونه کـه اشاره شد تجربه ثابت کرده اسـت ژاپنی‌ها ید طولایی در ساخت خودرو هـای خوش‌قیمت و سدان‌هاي کوچک دارند. دراین زمینه می توان بـه هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ اشاره کرد کـه در مدل‌هاي سدان، کوپه و هاچ‌بک عرضه شده اسـت تا علاقه‌مندان بـه این اتومبیل بسته بـه سلیقه خود، بهترین مدل را انتخاب کنند.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

هوندا سیویک بـه لحاظ رانندگی نیز تجربه شیرین و لذت‌بخشی دارد و مدل پایه آن بـه یک پیشرانه ۲.۰ لیتری با چهار سیلندر مجهز اسـت کـه ‍۱۵۸ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد. این ماشین در مدل‌هاي بالاتر با موتورهای قوی تر برای رانندگانی کـه بـه دنبال قدرت اتومبیل هستند نیز عرضه شده اسـت.

 


 

در ادامه مقیاسه جالبی بین کیا و هیوندای

 

همان‌‌گونه کـه کـه حتما میدانید کیا و هیوندای زیرمجموعه یک شرکت هستند اما سبک و سیاق ساخت خودرو هـای کیا با هیوندای از زمین تا آسمان تفاوت دارد و بـه لحاظ تجاری با دو برند کاملاً متفاوت سر و کار داریم کـه هر کدام سیاست‌هاي خاص خودرا در ساخت ماشین در پیش گرفته‌اند. هیوندای تمایل زیادی بـه ساخت خودرو هـای شاسی‌بلند و شیک دارد و کیا تمرکز بیشتری بـه ساخت خودرو هـای کم‌ هزینه‌ دارد.

 

چندین مدل خودروی گران‌قیمت و شیک را نیز در بین خودرو هـای کیا شاهد هستیم. از طرف دیگر کیا خودروهایی می‌سازد کـه کـه خبری ازآن‌ها در سبد کالای کیا نیست. دراین زمینه می توان بـه مینی‌ون سدونا «Sedona» و خودروی لاچکری و جمع و جور استینگر اشاره کرد. هیوندای نیز خودرو هـای اسپرتی را مانند ولوستر در بازار دارد کـه کیا برنامه‌اي برای تولید چنین محصولاتی ندارد.

 

عملکرد و کارآیی برنده هیوندای

بی شک استینگر بهترین خودروی کیا بـه لحاظ کارآیی بـه‌حساب می آید ودر مقایسه‌ها توانسته اسـت بیشترین امتیازهای فنی را ازآن خود کند اما این خودروی کیا بـه تنهایی نمی تواند بار تمامی محصولات تولید شده توسط هیوندای رابه دوش بکشد و از لحاظ عمل‌کرد و کارآیی هیوندای نسبت بـه کیا برتری دارد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

بـه‌طور معمول عملکرد و کارآیی خودرو هـای ساخت دست هیوندای امتیازهای بیشتری را نسبت بـه خودرو هـای کیا بدست می‌آورند ودر مقایسه‌ها محصولات کیا با امتیاز ۸.۱ نسبت بـه خودرو هـای هیوندای با امتیاز ۸.۰ برتری دارند و تنها این خودروی هیوندای ولستر مدل ۲۰۱۹ اسـت کـه امتیاز ۸.۸ از ۱۰ را بدست آورده اسـت.

 

طراحی داخلی برنده کیا

وقتی صحبت از طراحی داخلی بـه میان می آید با توجه بـه این کـه این امر بـه میزان زیادی بـه سلیقه رانندگان بستگی دارد نمی توان نظر قطعی در خصوص طراحی داخلی کیا یا هیوندای مطرح کرد اما بازهم مراجع معتبر بررسی اتومبیل کیا رابه هیوندای ترجیح داده‌اند.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

دراین زمینه می توان بـه کیا اوپتیما هیبرید و کیا سول مدل ۲۰۱۹ اشاره کرد کـه بـه ترتیب امتیازهای ۸.۷ از ۱۰ رابه لحاظ رعایت اصول زیباشناختی در طراحی داخلی کسب کرده‌اند. مدل‌هاي ۲۰۱۸ کیا کادنزا و کیا فورته درکنار مدل ۲۰۱۹ کیا اپتیما نیز امتیاز ۸.۶ از ۱۰ را برای طراحی داخلی ازآن خود کرده‌اند تا میانگین امتیاز طراحی داخلی خودرو هـای کیا نسبت بـه هیوندای بیشتر باشد.

 

ناگفته نماند برندهای کیا و هیوندای در مدل‌هاي ارزان‌قیمت‌تر خودرو هـای خود از مواد پلاستیکی و ارزان‌تری در داخل اتومبیل استفاده میکنند کـه این امر باعث شده اسـت تا طراحی داخلی خودرو هـای ارزان‌قیمت‌تر کیا و هیوندای در قسمت داخل زیبایی کمتری نسبت بـه مدل‌هاي گران‌قیمت این برندها داشته باشند.

 

قیمت برنده مساوی

خودرو هـای مدل پایه هردو برند کیا و هیوندای را میتوان با مقایسه با سایر رقبا در بین خودرو هـای خوش‌قیمت بازار قرار دارد و از آنجایی کـه این دو برند کره‌اي توجه ویژه‌اي بـه بازارهای آسیایی دارند ‌قیمت خودرو هـای تولید‌ این برند‌ها برای مشتریان وسوسه کننده‌ بنظر می رسد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

دراین زمینه میتوان بـه مدل‌هاي پایه کیا ریو و هیوندای اکسنت اشاره کرد کـه اختلاف قیمت چندانی ندارند. از طرف دیگر مدل‌هاي ۲۰۱۹ کیا اسپورتیج و کیا سورنتو قیمت بیشتری نسبت بـه هیوندای توسان مدل ۲۰۱۸ و سانتافه مدل ۲۰۱۹ دارند اما این قیمت چیزی نیست کـه بتوان یکی از این برند‌هاي خودروساز را نسبت بـه دیگری ارجح دانست.

 

ثبات و دوام خودرو برنده کیا

تجربه نشان داده اسـت بـه صورت میانگین خودرو هـای کیا نسبت بـه هیوندای دوام و ثبات بیشتری دارند. بـه لحاظ آمار نیز تمامی خودرو هـای ساخت برند کیا و هیوندای امتیاز ۳.۵ از ۵ و بیشتر را برای دوام و ثبات کسب کرده‌اند کـه این امر از کیفیت خودرو هـای این برند‌هاي کره‌اي حکایت دارد. در بین تمامی خودرو هـای اخیر ساخت کیا و هیوندای، خودروی کیا ریو توانسته اسـت با امتیاز ۴.۵ از ۵ بیشترین امتیاز دوام و ثبات ماشین را ازآن خود کند.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

البته این سکه روی دیگری نیز دارد و کیا سدونا تنها ۳.۵ امتیاز از ۵ دراین زمینه بدست آورده اسـت. از طرف دیگر خودرو هـای آیونیک، کونا، سانتا‌فه، سوناتا و سوناتا هیبرید امتیاز ۳.۵ از ۵ را کسب کر‌ده‌اند و توسکان و النترا ۴ از ۵ امتیاز را بدست آورده‌اند. با این حساب می توان گفت در مجموع این برند کیا اسـت کـه خودرو هـای باثبات‌تری تولید کرده و دوام این خودروها نسبت بـه هیوندای بـه لحاظ آماری بیشتری اسـت.

 

امنیت سرنشین برنده کیا

امنیت سرنشین یکی از مهمترین موارد برای خرید یک اتومبیل اسـت و خودرویی کـه خریداری میکنید باید تا حد امکان جان شـما را در تصادف‌ها حفظ کند. دراین زمینه آزمایش‌هاي تصادف ماشین ثابت کرده اسـت کـه کیا خودرو هـای مطمئن‌تری نسبت بـه هیوندای می‌سازد ودر این زمینه بـه کیا کادنزا مدل ۲۰۱۸ میتوان اشاره کرد کـه بیشترین امتیاز را برای حفظ جان سرنشینان دارد.

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی | از ماشین نیسان تا هیوندای +عکس

صنعت‌خودروسازی اینروزها توجه بیشتری بـه امنیت سرنشینان دارد و فناوری‌هاي جدیدی را شاهد هستیم کـه جان سرنشین را بیشتر از گذشته حفظ میکنند، این امر باعث شده تا در مدل‌هاي اخیر ساخت کیا و هیوندای شاهد فناوری‌هاي پیشرفته‌اي مانند تشخیص نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و ترمز اضطراری را شاهد هستیم.