پارس ناز پورتال

رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016

رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016

رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016

مدل ها اگر معروف باشند دستمزدهای بسیار کلانی دارند. با نگاهی به لیست پردرآمدترین مدل ها می توان به پول ساز بودن این شغل پی برد. فوربس هر سال فهرستی از پر درآمد ترین مدل های سال را منتشر می کند و امسال نیز مثل چند سال گذشته ژیزل باندچن در صدر این فهرست قرار دارد.

 

جی جی حدید و کندال جنر دو مدل تازه کار ولی محبوب شبکه های اجتماعی نیز به این فهرست اضافه شده اند و با سال پرکاری که داشتند توانستند جزو مدل هایی شوند که اکثر برندهای مشهور به دنبال استخدامشان هستند.

 

17. جاسمین توکس، درآمد: 4 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016دستمزد شش رقمی از قرارداد با ویکتوریاز سیکرت به علاوه قرارداد شیرینی با لانکوم و همچنین عطر کلوین کلاین،بخش اعظم درآمد جاسمین توکس را تشکیل می دهند.

 

17. باربارا پالوین، درآمد: 4 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016پالوین با مدلینگ برای سه عطر مشهور دی جویا از جورجو آرمانی، دو لون از کارتیه و پرایوت کلاب از لاگرفلد توانست دستمزد بالایی بگیرد. وی که یکی از چهره های تبلیغاتی لورئال پاریس است، برای شنل بیوتی و وینس کاموتو نیز کار می کند.

 

17. تیلور هیل، درآمد: 4 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016تیلور هیل 20 ساله که جوانترین مدل این لیست است، تا حدود زیادی به خاطر قراردادش با ویکتوریاز سیکرت در این لیست جا گرفته است. وی چهره تبلیغاتی لانکوم هم هست و برای تاپ شاپ، ساعت مچی مایکل کورس و برندهای دیگری مانند میو میو و جیمی چو نیز مدلینگ انجام می دهد.

 

17. لیلی آلدریج، درآمد: 4 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016لیلی که اولین بار است در لیست پردرآمد ترین مدل های دنیا قرار می گیرد، از سال 2010 تابحال جزو یکی از فرشته های ویکتوریاز سیکرت است. چهره کلاسیک آلدریج باعث شده که بتواند با برندهایی مانند کارولینا هررا، مایکل کورس و تامی هیلفیگر کار کند.

 

16. جوآن اسمالز، درآمد: 4.5 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016اسمالز که یک مدل پورتو ریکویی است بیشتر از همه مدل های این لیست در فشن شو ها مدلینگ انجام می دهد، ولی دستمزدی که از راه رفتن در همه این دفیله ها می گیرد، چندان زیاد نیست. ولی قراردادی که با برند استه لودر دارد مبلغ بالایی بوده و حضورش در کمپین های تبلیغاتی پوشاک همچون بالمَن، مارک جیکوبز، موسکینو، گَپ، جی. کرو و جو فِرش باعث شد که در این فهرست جا بگیرد.

 

13. داوتزن کروس، درآمد: 5 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016این مدل 31 ساله هلندی از قراردادی که با برند محصولات آرایشی لورئال دارد، دستمزد بالایی می گیرد. داوتزن چهره تبلیغاتی تیفانی اند کو نیز هست و برای خودش خط تولید پلیورهای کشمیر هم دارد.

 

13. آلساندرا آمبروزیو، درآمد: 5 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016آلساندرا که هنوز هم یکی از فرشته های ویکتوریاز سیکرت است، ظاهراً قراردادهایش با این برند 7 رقمی است که همین مبلغ بخش اعظم درآمدش را تشکیل می دهد. علاوه بر آن او چهره تبلیغاتی مایکل کورس و لورئال نیز هست و خط تولید پوشاک، مایو و تتوهای متالیک موقتی هم دارد.

 

13. کیت ماس، درآمد: 5 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016کیت ماس هنوز هم از تبلیغات دیوید یورمان و بربری دستمزد بالایی می گیرد. اولین بار 15 سال پیش بود که برای برند ریمل کار کرد و هنوز هم برای این برند بریتانیایی کار می کند. ماس با 42 سال سن، مدل ارشد این لیست محسوب می شود.

 

11. ناتالیا وودیانوا، درآمد: 5.5 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016تنها مدل روسی این لیست، وودیانوا است که برای عطرهای گوئرلن و کلوین کلاین مدلینگ انجام داده است. وی قراردادی نیز با محصولات آرایشی گوئرلن و همچنین لباس زیر ایتم دارد.

 

11. لارا استون، درآمد: 5.5 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016بیشتر درآمد لارا استون از قراردادش با محصولات آرایشی لورئال به اضافه کمپین های تبلیغاتی برای عطرهای استلا مک کارتنی، تام فورد و دی کی ان وای است.

 

10. میراندا کِر، درآمد: 6 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016میرندا کر، سوپرمدل استرالیایی، قراردادهای پردرآمدی با واندربرا و عطر اسکادا دارد، هر چند که در ماه مه با کارلی کلاس به عنوان چهره تبلیغاتی سواروفسکی جایگزین شد. وی همچنین در ماه جولای انگشتر الماسی از نامزد میلیاردرش، اوان اشپیگل، یکی از مؤسسین اسنپ چت دریافت کرد. این مدل 33 ساله قراردادهایی با محصولات آرایشی کورا ارگانیکز و یک سری ظروف چینی و بلور رویال آلبرت دارد.

 

8. لیو وِن، درآمد: 7 میلیون دلار

رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016لیو ون هم چهره و هم اندام یک مدل واقعی را دارد. قراردادهای دائمی اش با استه لودر و برند لاکچری لباس زیر لا پِرلا، بخش زیادی از درآمد او را تشکیل می دهند. لیو اولین سوپرمدل چین است که قراردادهای انحصاری آسیایی با ویدال ساسون و پوما دارد و همچنان برای برندهای جهانی مانند اچ اند ام و منگو کار می کند.

 

8. کَندیس سوانِپول، درآمد: 7 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016این فرشته ویکتوریاز سیکرت که اهل آفریقای جنوبی است، قرارداد بزرگی با ویکتوریاز سیکرت دارد و در کنار آن با بایوترم و مکس فاکتور نیز قراردادهای خوبی بسته است. این مدل 27 ساله که به تازگی اولین فرزندش را به دنیا آورده، در اصل در یک بازار محلی کشف شد و حالا برای برندهای مهمی مانند عطرهای ورساچه و ژیوانشی مدلینگ انجام می دهد.

 

7. کارا دلوین، درآمد: 8.5 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016کارا دلوین که سال 2015، رتبه دوم این لیست را داشت، حالا دو رتبه سقوط کرده، ولی باید گفت که این سقوط با اختلاف 500 هزار دلاری رخ داده است. او بیش از 33 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و دومین مدل پر طرفدار در این شبکه اجتماعی است. کارا که از مدلینگ به بازیگری رو آورده است، هنوز هم چهره تبلیغاتی عطرهای ایو سن لوران بیوتی و بربری است و قراردادی هم با تَگ هویِر بسته است. 

 

5. جی جی حدید، درآمد: 9 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016این مدل 22 ساله تازه وارد که در دو سال گذشته، شهرت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی را تبدیل به دلار کرده، سال خیلی خوبی را از لحاظ درآمدی گذراند. او با برند آرایشی میبلین، برند فشن تاپ شاپ و تامی هیلفیگر و همچنین کمپانی خودروسازی بی ام دبلیو و عطر دیلان بلوی ورساچه قرارداد دارد.

 

با آنکه سرش با راه رفتن در دفیله های طراحان مد مشهور دنیا در هفته های مد نیویورک و لندن گرم است، ولی فعالیت آنلاین خوبی دارد و رابطه اش با زین مالک، خواننده سابق گروه وان دایرکشن نیز سوژه رسانه هاست.

 

5. رُزی هانتینگتون-وایتلی، درآمد: 9 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016بخش اعظم درآمد رزی از خط تولید پوشاک زیر خودش، لوازم آرایش و عطر فروشگاه های مارکز اند اسپنسر است. او نیز مانند کارا دلوین هم مدلینگ انجام می دهد و هم بازیگری، ولی قراردادهایی نیز با عطر بربری و دیگر برندهای پوشاک دارد.

 

3. کِندال جنر، درآمد: 10 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016این عضو جوان خاندان کارداشیان، امسال بالاترین نرخ رشد درآمد را در میان مدل های دیگر این لیست داشت و در مقایسه با درآمد 4 میلیون دلاری اش در سال 2015، 150 درصد رشد درآمد داشت. کندال علاوه بر آنکه فالوئرهای اینستاگرامی عظیمی در کنار خواهرانش دارد، امسال بسیار پرکار بود

 

و در دفیله های فراوانی راه رفت. این مدل 20 ساله برای کمپین های فشن استه لودر، کلوین کلاین و همچنین منگو، بنشاپ، فندی، مارک جیکوبز، کارل لاگرفلد و تاپ شاپ نیز مدلینگ انجام داده است.

 

3. کارلی کلاس، درآمد: 10 میلیون دلار (رتبه مشترک)
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016کارلی در کنار کندال رتبه سوم این لیست را تشکیل دادند. وی در سال 2015 از سمت فرشته ویکتوریاز سیکرت کناره گیری کرد و حالا دیگر نیازی به قراردادهای این برند ندارد. وی درآمدش را با حضور در کمپین های تبلیغاتی اکسپرس، لورئال و سواروفسکی دو برابر کرد. این مدل آمریکایی 24 ساله که اهل شیکاگو است

 

و یکی از دوستان صمیمی تیلور سوئیفت است، چهره تبلیغاتی دو عطر گود گرل از کارولینا هررا و کوکو نوآر از شنل است و در دفیله های طراحان مد مشهور دنیا نیز راه می رود.

 

2. آدریانا لیما، درآمد: 10.5 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016آدریانا در واقع فرشته ارشد ویکتوریاز سیکرت و یکی از سوپرمدل های اصلی این برند است که اولین بار در سال 2000 با آن قرارداد بست و همین سابقه طولانی فرشته بودنش باعث شد که قراردادهای بزرگی با این برند ببندد. لیما که حالا چهره تبلیغاتی میبلین، عینک ووگ و ساعت مچی آی دبلیو سی است،

 

امسال در سن 35 سالگی، بیشترین درآمد عمرش را داشته است. این سوپرمدل برزیلی هنوز هم در دفیله های طراحان مد مشهور راه می رود.

 

1. ژیزل باندچن، درآمد: 30.5 میلیون دلار
رکورد دستمزد زیباترین مانکن ها در سال 2016این سوپرمدل و ستاره برزیلی کار مدل های دیگر را سخت کرده و رسیدن به این سطح از پتانسیل درآمدی برای مدل های دیگر به این آسانی ها نیست. ژیزل 36 ساله برای یازدهمین سال متوالی رتبه اول پردرآمدترین مدل دنیا را حفظ کرده و به این زودی ها تصمیم ندارد از میدان خارج شود.

 

وی با رژه اش روی سکوی افتتاحیه بازی های المپیک ریو 2016 با پیراهنی طلایی، عنوان سوپرمدل واقعی و همیشگی را برای خود در تاریخ ثبت کرد. همسرش تام بریدی درباره اش گفته بود: «او زنی شگفت انگیز و مادری شگفت انگیز است و نماینده بهترین چیزهای برزیل است.»

 

او هنوز هم برای عطر و محصولات زیبایی شنل، کارولینا هررا و پانتن کار می کند و علاوه بر آن خط تولید لباس زیر و محصولات مراقبت از پوست خودش را دارد.