پارس ناز پورتال

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

مجموعه : اخبار سینما
سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند 

تعداد زیادی از سلبریتی ها هستند که اصلا میانه خوبی را آنجلینا جولی ستاره مشهور هالیوودی ندارند و دراین پست آنها رابه ما معرفی کرده ایم. آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان هالیوودی برای بسیاری شخصیتی دوست داشتنی و برای بسیاری دیگر شخصیتی منفور است. بسیاری وی را به خاطر فعالیت هاي انسان دوستانه اش

 

در مناطق جنگ زده و تصمیمش برای به فرزند خواندگی پذیرفتن 3 کودک از کشور های رو به پيشرفت یک قدیسه می‌دانند. برخی دیگر نیز وی را قهرمان مسایل مربوط به سلامتی زنان می‌دانند زیرا بطور مبسوط در مورد تصمیم خود مبنی بر انجام جراحی پیشگیرانه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه نوشته است.

 

او و همسر سابقش برد پیت یکی از بانفوذ ترین و دوست داشتنی ترین زوج هاي هالیوودی بودند. اما گرچه میلیونها نفر این سلبریتی دوست داشتنی را می ستایند اما همه ی عاشق او نیستند. در ادامه این پست به سلبریتی هایي اشاره خواهیم کرد که به هیچ وجه در زمره طرفداران آنجلینا جولی قرار نمیگیرند.

 

1- جنیفر آنیستون

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

جنیفر آنیستون زمانی که فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در حال انجام بود، هنوز همسر قانونی برد پیت محسوب می شد. این همان فیلمی بود که درسال 2005 باعث به وجود آمدن عبارت برانجلینا شد و خیلی زود مشخص گردید که برد پیت و آنجلینا جولی به هم نزدیک شده اند.. تیم آنیستون در برابر تیم جولی بسیار جنجالی شد

 

و حتی تیشرت هایي با طرح هایي از رویارویی این دو به بازار عرضه شد. وقتی که آنجلینا علناً اعلام کرد که برای همکاری با برد پیت عجله دارد آنیستون سخنان وی را تقبیح کرد و بعد از مدتی اعلام کرد که این دو از اعتماد او سوء استفاده کرده و باهم وارد رابطه شده اند. وی گفت که در همان ابتدا رسانه ها در مورد رابطه این دو خبرسازی کرده بودند اما آنیستون به این حواشی توجهی نداشته بود. آنیستون زمانی متوجه ماجرا شد که دیگر خیلی دیر شده بود.

 

2- چلسی هندلر

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

چلسی هندلر دریک برنامه زنده تلویزیونی آنجلینا جولی را «شیطان» نامید. گرچه هندلر همواره به خاطر زبان تند و سخنان تمسخرآمیزش شناخته می‌شود اما وقتی جولی را شیطان نامید به آن اعتقاد داشت. وی ادعا کرد که سخنانش در مورد جولی هیچ ربطی به ظلمی که وی در حق آنیستون کرده ندارد:” هیچ ارتباطی با جنیفر ندارد. بعنوان یک زن وقتی

 

یک دختر شیطان صفت وارد حریم خصوصی شما می‌شود متوجه میشوم. من از آنجلینا جولی متنفرم”. او جولی را یک «خانمانسوز» نامید و صفات دیگری نیز در وصف او بکار برد که قابل نقل نیستند. وی گفته که به هیچ وجه نمیتواند با جولی رابطه اي دوستانه داشته باشد.

 

3- اسکات رودین

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

اسکات رودین یکی از تهیه کنندگان هالیوودی است که شاید کمتر کسی وی را با اسم بشناسد اما در پروژه هاي مشهوری بعنوان تهیه کننده حضور داشته است. درسال 2014 که هک ایمیل هاي شرکت سونی خبرساز شد، انتقاد شدید او از جولی که البته قرار نبود کسی ازآن خبردار شود در دسترس دید عموم مردم جهان قرار گرفت.

 

وی ادعا کرده است که جولی قصد داشته دیوید فینچر رابه کارگردانی فیلم «کلئوپاترا» که خود میخواست تهیه کنندگی و نقش اول آنرا در اختیار داشته باشد ترغیب نماید در حالی‌که در آن زمان فینچر قصد داشت روی پروژه زندگینامه اي استیو جابز به تهیه کنندگی رودین کار کند.

 

دراین ایمیل جنجالی رودین به ایمی پاسکال، رییس استودیو سونی در آن زمان چنین گفته است:” من حرفه ام رابه خاطر یک دختر لوس بی هنر که 18 ماه است به این رویه خود ادامه میدهد تا یک فیلم را کارگردانی کند خراب نمیکنم. من هیچ میلی به ساختن فیلم با او و هر شخصی که او هدایتش را برعهده داشته باشد و ما هیچ قدرتی روی او نداشته باشیم ندارم”.

 

4- بیلی باب تورنتون

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

رابطه ي عاشقانه و ازدواج جولی و بیلی باب تورنتون نمونه زیاده روی عاشقانه در ملاء عام بود. انها قوطی هاي کوچکی به گردن انداخته بودند که خون طرف مقابل در آن قرار داشت و جولی نیز عبارت «بیلی باب» را روی دست خود خالکوبی کرده بود. اما تجربه آن دوران چیزی نیست که تورنتون با خوشحالی و لبخند آن رابه یاد بیاورد.

 

وی دراین باره در گفتگو اي چنین گفته است:” زمان عجیب غریبی بود. هیچوقت ازآن خوشم نمی آمد”. تورنتون در مورد زمانی بین سال هاي 1995 تا 2003 صحبت می‌کرد و نه خود جولی. اما بعد ها جولی مقدمه کتاب زندگینامه بیلی باب تورنتون را برای او نوشت که می‌تواند بدین معنا باشد که تورنتون با گذشته خود آشتی کرده است.

 

5- لارا درن

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

لارا درن اظهارنظر زیادی در مورد دیدگاهش نسبت به آنجلینا جولی نکرده است اما بنظر می‌رسد که نیازی به اینکار نبوده است. دیرزمانی لارا درن و تورنتون باهم نامزد بودند که درن بازی دریک فیلم را پذیرفت، ناگهان وقتی برگشت دید که نامزدش عاشق جولی شده است، درست مانند همان کاری

 

که برد پیت با جنیفر آنیستون کرد. وی در گفتگو با اي بی سی نیوز دراین مورد چنین گفته است:” من خانه را برای بازی دریک فیلم ترک کردم و وقتی که من بیرون از خانه بودم نامزد من ازدواج کرده بودو دیگر هیچگاه خبری از او نشنیدم”.

 

6- امل کلونی

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

برد پیت رابطه دوستانه اي با جورج کلونی دارد. این دو بسیار خوش چهره، شیک پوش، ثروتمند و با استعداد هستند اما نباید انتظار داشت که آنها معاشرت خانوادگی داشته باشند زیرا مشخص شده که امل کلونی به شدت از آنجلینا جولی بیزار است. گفته می‌شود که جولی علیرغم دعوت شدن به حضور در مراسم عروسی جورج و امل کلونی در آن شرکت نکرد زیرا با دیدگاه هاي سیاسی عروس موافق نبود. امل کلونی

 

یک فعال مدنی، نویسنده و حقوقدان متخصص در حوزه حقوق بشر و قوانین بین الملل است. او وکالت جولین آسانژ، موسس ویکی لیکس که در منتشر کردن ایمیل هاي رودین در مورد آنجلینا جولی دست داشت را بر عهده گرفته بود بهمین دلیل جولی دل خوشی از همسر کلونی نداشته و ندارد.

 

7- جان وویت

سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزار هستند

آنجلینا جولی در طول زندگی خود رابطه ي متلاطمی با پدر مشهور خود جان وویت داشته است. وی اسم خانوادگی پدرش را استفاده نکرده و بارها گفته که خیانت او به مادرش باعث شده که هم او و هم مادرش به شدت آسیب ببینند. جولی دراین باره چنین گفته است:” داشتن رابطه صمیمانه

 

با یک مرد متاهل زمانی که پدر خودم به مادرم خیانت کرد چیزی نیست که بتوانم آنرا نادیده بگیرم”. این عبارات انسان را دچار سردرگمی میکند زمانی که ببینید وی درست همین کار رابا جنیفر آنیستون کرد. جولی و پدرش در فیلم «تام ریدر» درسال 2001 همبازی بودند اما رابطه این دو ازآن زمان سردتر از قبل نیز شده است. وویت ادعا کرد که دخترش به روان درمانی نیاز دارد.

 

وی در گفت و گو اي دراین مورد چنین گفت:” من در طی این ده سال هیچ گاه در مورد مشکلات روانی که وی همواره در رسانه ها به آن اشاره کرده است صحبت نکرده ام اما در پشت صحنه به طرق مختلف برای حل این مشکل اقدام کرده ام”. گرچه این دو به مدت بیش از یک دهه باهم صحبت نمی‌کردند

 

اما درسال 2011 بالاخره باهم آشتی کردند و وویت به صف تحسین کنندگان جولی پیوسته است. وی در گفت و گو اي درسال 2013 درباره دخترش چنین گفت:” عشق و تحسین من نسبت به دخترم را نمیتوانم در قالب کلمات بیان کنم”.