پارس ناز پورتال

طالع هفتگی شما در اینجاست

طالع هفتگی شما در اینجاست

طالع هفتگی شما در اینجاست 

طالع و بخت هفتگی خود را در مطلب زیر جستجو کنید تا ببینید چه در انتظار شما است.برای ماه های مختلف سال طالع ها نوشته شده اند. 

طالع هفتگی شما در اینجاست

فروردین
این هفته به موفقیت هایی می رسید که باعث می شود خودتان را باور داشته باشید. به فرصت هایی دست می یابید که باعث می شود منطقه امن خود را ترک کرده و چیزهای متفاوتی را تجربه کنید. این روزها تصمیم دارید تجدید نظری روی زندگی روزمره خود داشته باشید

 

و تمام چیزهایی که در آن هدف مثبتی وجود ندارد از زندگی خود حذف کنید. بیش از حد تلاش نکنید چون زود ناامید می شوید. ریلکس باشید و آرام پیش بروید.

طالع هفتگی شما در اینجاست

اردیبهشت
با رقص خورشید در بخش سرگرمی های جدول طالع شما لذت ها و سرگرمی های زیادی پیش رویتان قرار می گیرند و فرصت هایی که باید از آن ها استفاده ببرید. اگر به دنبال عشق هستید زمینه خوبی برای آن فراهم می شود. با یکسری مسائل شغلی روبرو می شوید که هر چه بیشتر با آن مقابله کنیدلجوجانه تر به نظر می رسند. سعی کنید حرکت یا تصمیم خیلی بزرگی در رابطه با مسائل کاری نگیرید.

طالع هفتگی شما در اینجاست

خرداد
بخش خانه و خانواده شاد و مثبتی خواهید داشت. این هفته به فکر تکمیل کارهای خانه می افتید. به خصوص کارهایی که مدت ها به تعویق افتاده اند. یکی از آشنایان و نزدیکانتان کمی سماجت و سرسختی به خرج می دهد بهتر است برای مدتی از او کمی دور باشید تا همه چیز به خوبی و خوشی حل شود.

طالع هفتگی شما در اینجاست

تیر
در بخش ارتباط های شما اتفاقات سازنده ای رخ می دهد که تاثیرات آن تا چند هفته آینده باقی خواهد ماند. این بهترین فرصت برای توسعه مذاکرات و بحث در رابطه با مسائل مهم و حیاتی است. با ارتباط مریخ با زحل و نپتون در روز جمعه انرژی شما تنزل پیدا خواهد کرد. پس برنامه هایتان را زیاد شلوغ نکنید و همه چیز را آرام آرام پیش ببرید. تا هفته آینده همه چیز به روال عادی باز می گردد.

طالع هفتگی شما در اینجاست

مرداد
هفته آینده هفته ای بسیار شلوغ خواهد بود. این روزها باید با خودتان محاسبه کنید که آیا بهترین استفاده را از زمان خود می برید یا خیر. یکسری مسائل غیر ضروری هستند که باید آن ها را کاملا کنار بگذارید تا بتوانید روی مسائل مهم تری تمرکز کنید.در اواسط هفته مسئله ای پیش می آید که باعث می شود کارهایتان کمی عقب بیفتد. به جای نگرانی از این فرصت برای استراحت استفاده کنید.

طالع هفتگی شما در اینجاست

شهریور
دوشنبه روز شادکامی شماست زیرا خورشید در نشانه شما به حرکت در می آید تا انرژی شما را تقویت کند و خوش شانسی را در مسیر شما قرار دهد. در طول چهار هفته آینده فرصت های زیادی برای شما ایجاد می شود که انگیزه حرکت در جهت اهداف را بوجود می آورد.

 

یکسری مسائل در خانه ممکن است کمی در کارهایتان تاخیر ایجاد کند. با آن ها مبارزه نکنید. به کارهایتان ادامه دهید همه چیز به خودی خود درست می شود.

طالع هفتگی شما در اینجاست

مهر
خورشید در بخش معنویات نشانه شما در روز دوشنبه به ونوس، عطارد و مشتری ملحق می شود و فرصتی ایجاد می کند تا به گذشته بازگشته و نگاهی به جزئیات زندگی بیندازید. اگر چیزهایی در زندگی هست که به شما حس خوبی نمی دهد الان بهترین فرصت است تا در جهت حل آن کاری انجام دهید.

طالع هفتگی شما در اینجاست

آبان
بخش اجتماعی شما با درخششی که خورشید به آن می دهد در روز دوشنبه رشد چشمگیری خواهد داشت. اکنون با تصادم مشتری و عطارد بهترین زمان برای جشن، دورهمی های خانوادگی و تفریحات دوستانه می باشد. نگرانی هایی در رابطه با مسائل مالی خواهید داشت اما جای نگرانی نیست چون تا هفته آینده همه چیز به روال عادی خود بازمی گردد.

طالع هفتگی شما در اینجاست

آذر
با به رقص در آمدن خورشید در بخش اهداف و آرزوها فرصتی ایجاد می شود تا بتوانید برنامه هایتان را تکمیل و اجرا کنید. در اواسط هفته ممکن است با تاخیراتی مواجه شوید بنابراین زیاد برای پیشروی اشتیاق نشان ندهید. این هفته زمان خوبی برای ایجاد یکسری تغییرات ضروری است.

طالع هفتگی شما در اینجاست

دی
با وارد شدن خورشید به بخش سفر و اکتشافات شما انگیزه زیادی برای بازدید از مکان های جدید و ماجراجویی پیدا می کنید. اواخر هفته فرصت های زیادی در زندگی شما می درخشند که با آغوش باز آن ها را پذیرا هستید. اتفاقات غیرمنتظره ای برنامه های شما را به تعویق می اندازد. اگر آرامش خود را حفظ کنید و شرایط را بپذیرید همه چیز به حالت عادی خود بازمی گردد.

طالع هفتگی شما در اینجاست

بهمن
در طالع این هفته شما در بخش های حساس جدول شما تمرکز شده است. بخش هایی که در ارتباط با منابع به اشتراک گذاشته می باشد. هفته های آتی بهترین فرصت برای خودشناسی و تصمیم گیری هایی در رابطه با مسائل کلیدی زندگی می باشد. در کارهای گروهی با مخالفت ها روبرو می شوید. منتظر فرصت مناسبی باشید. ااسط هفته همه چیز به خوبی پیش می رود.

طالع هفتگی شما در اینجاست

اسفند

روابط گرم تر از همیشه به نظر می رسد. به خصوص زمانی که خورشید وارد بخش روابط شما می شود و انتخاب های زیادی برای روابط اجتماعی، تعامل و مشارکت ها بوجود می آورد. اکنون بهترین فرصت برای انتخاب یک یار، همراه یا شریکی برای کار یا مسائل دیگر می باشد. وقتی به دنبال رسیدن به هدف یا برنامه ای در زندگی هستید دچار سردرگمی می شوید. فقط کافی است آرامش خود را حفظ کنید و ریلکس باشید.