پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان «340»

تازه ترین و خوشگل ترین تصاویر جالب بازیگران و سلبریتی هاي ایرانی را برایتان جمع آوری کرده ایم که از شبکه اجتماعی اینستاگرام گزینه شده اند. شروع می کنیم با این سلفی استوری سوگل طهماسبی در کنار سامیه لک بازیگر پرکار این روز ها در کنار بازیگر بیکار این روزها گرچه سامیه در گفت و گو هاي اخیرش از بازگشت مجدد به سینما و تلویزیون خبر داده هست.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)ارسلان کوچولوی خشمگین. حتماً علتی داشته هست و ما از آن بی خبریم.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)فریدون زندی از بازگشت مجدد خود به ایران خبر داد فریدون جان آن موقع بازیکن تیم ملی بودی کاریت نداشتند, مراقب باش به محض رسیدنت به فرودگاه راهی پادگانت نکنند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)قبل تر ها تعریف عمومی از فود استریت فلافل و بندری و سمبوسه بود, ولی امروزه عزیزان سوشی! را در خیابان میل می‌کنند.

 

! ماهی خام را با کمی لجن و برنج شفته در هم میپیچند, ترکیبی جادویی که طعم زهرمارِ گندیده می‌دهد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)و اما پاسخ سوال روز عدد قبل, همان طور که بیشتر عزیزان درست خیال زده بودید تصویر متعلق به کودکی هاي لعیا زنگنه بود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)یکی از عجیب ترین سلفی هاي تاریخ روز قبل در مغازه رفیق امید دنیا گرفته شد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)فرزاد فرزین با این استوری مجوز داشتن یک هفته ي مفید را, از روز سومِ آن به بعد صادر کرد. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)تصویر زیبای شاهرخ استخری و پناه بانو, در لحظه تماس تیغ هاي پدرانه بر پیشانی پناه.

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)در این روز ها که هر رهگذر یک پس گردنی به منصوریان می‌زند, این تیکه ي مهرداد میناوند, نچسب ترین حمله به سرمربیِ مستعفی استقلال بود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)خلاصه کلام این که ارژنگ و شتر این حرف ها را ندارند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)تصویر را می توان با کپشن /از طفل آزاری بپرهیزید/ در شبکه هاي مجازی ترند کرد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)یک عده دغدغه نان و لباس و کتاب فرزندشان برای مدرسه دارند, یک عده هم دغدغه نداشتن تصویر از روز اول مهر. سطح عقده ها و کمبود هاي مردم چقدر متفاوت هست.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)تسلیت می‌گوییم به مرجانه بانو گلچین, درگذشت عموی محترمشان استاد کمیاب گلچین را. خداوند به بازماندگان صبر عنایت بفرماید.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)علیرضا جهانبخش, یکی از خوشتیپ هاي فوتبال ما در حال عزیمت به یک جاییکه چنین خوشتیپ کردنی برای آن لازم بوده هست.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)نیکی کریمی در نمایی از فیلم /آذر/ به کارگردانی محمد حمزه اي که نا امید از توزیع در میهن, در کانادا به توزیع درآمد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)اکنون بیشتر استراحت کن رستاک جان. تا بعد ماه صفر صبر کن شتاب اي که نیست

عکس بازیگران

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)هنوز سه روز از پاییز نگذشته برخی عزیزان ژست ها و تیپ هاي پاییزی را نخست کرده اند. برای اینستاگرام روزهایی سخت و پر از زخم پیش بینی می شود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)والا آتوسا بانو با این وضعیت سوژه انرژی اي برایمان نمانده, ولی چشم ته باقیمانده اش را با پست برایتان ارسال می‌کنیم.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)رامبد جوان تصور می کند که آمارِ فروش سینما گیشه هم مانند آماری که رفقای تلویزیونی اش می دهند, رقم خواهد خورد, ولی خب اینطوری نیست و سینما با تلویزیون خیلی فرق دارد و در اینجا مردم تصمیم میگرند چه فیلمی را ببینند یا نبینند. /نگار/ به نسبت تبلیغاتی که برایش می‌شود, اصلا پیروز نبوده هست, اکنون آقای جوان هر روز تیشرت جدیدی منقش به نگار بپوشد, باز تغییری حاصل نخواهد شد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)سحر قریشیِ پرطرفدار در توزیع خیریه فیلم سینمایی /من و شارمین/ ساخته بیژن شیرمرز که شب قبل در یکی از پردیس هاي شهر تهران برگزار شده بود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)خب پس از مدت ها باز هم دست به دامن اعضای آماده در فهرست آلترناتیو چهره ها برای پر کردن مقاله شدیم. سپیده گلچین, عزیزی که وقتی نامش را سرچ می‌کنیم عنوان بازیگر پشت نامش می‌آید, در کنار کلاه قرمزی و پسر خاله.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)پست جالبی که تغییر و تهولات نگار فروزنده را در طول این سال ها نشان می‌دهد. گرچه تغییر و دگرگونی که نیست, کوبیده و از نو ساخته!

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)تصویر بانمک بهداد سلیمی و سلین بانو در حال خرید از فروشگاه لوازم بهداشتی طفل.عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)سلفی شهرام لاسمی در کنار نیما فلاح و سحر ولدبیگی و آقا پسری که در سایت ها و پیج ها آمده بود که پسرِ شهرام هست, ولی خب ما تایید یا تکذیب نمی‌کنیم.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)خدا به داد یونتوس و طرفدارهایش برسد!

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)مهران احمدی با این تصویر از حرم امام رضا «ع», ما را در حال و هوای خاص و بی همتای این روزهای حرم شریک کرد. التماس نیایش مهران جان.

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)پیمان معادی از به آخر رسیدن مراحل تدوین فیلم سینمایی جدیدش یعنی /بمب/ خبر داد. فیلمی که تهیه کنندگی اش بر عهده مانی واقعی هست و به زودی در فهرست توزیع قرار خواهد گرفت. احتمالا هم اکرانش را برای جشنواره نگه دارند. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)بهنام صفوی و پدر جان در حال گشت و گذار در کشور آلمان. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)مجید صالحی, سیاوش خیرابی, زهره حمیدی و نیلوفر پارسا هم در مراسم توزیع خیریه /من و شارمین/ حضور داشتند. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)استاد محمدعلی کشاورز در کنار دختر عزیزش نلی بانو که برای این پدر و دختر آرزوی سلامتی داریم. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)محمدرضا فروتن برای شرکت در یک جشنواره فیلم به استکهلم سوئد رفته هست که علیرضا واقعی هم در آنجا حضور پیدا کرده و این سلفی را در کنار هم گرفته اند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)قوی باش کیمیا جان, خیلی زود همه ي مصدومیت ها رفع می شود و قوی تر از همۀ وقت} به مسابقات بازمیگردی و باز هم برای کشورت سربلندی آفرینی می کنی. کامنت زیبای پدر کیمیا در زیر پست چیزی از خود پست کم ندارد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان (340)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها «339»

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس «338»

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها «337»

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها «336»