پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران در آخر هفته (364)

عکس های بازیگران در آخر هفته (364)

عکس های بازیگران در آخر هفته «364»

جدید ترین و جالب ترین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام پیش روی شماست.

 

شروع می کنیم با این سلفی عباس جمشیدی در کنار رفیق اش آقا مجید که در حال استراحت میان روزی میباشند.

عکس های بازیگران در آخر هفته (364)کاوه جان یغمایی راکر چیره دست موسیقی ایران, تعبیر خودش از خلاقیت در موسیقی را کپشن کرده هست. کاوه 50 سال سن دارد و از قدیمی هاي موسیقی راک در ایران هست.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)سلفی هلیا امامی در کنار رضا یزدانی و میترا حجار در پشت صحنه کار جدیدشان, سریال تاریخی /از یادها رفته/ ساخته اخیر بهرام بهرامیان.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)تصویر بانمک حمید لولایی و رضا شفیعی جم در پشت صحنه کار اخیر و مشترکشان, پروژه /سرود تنهایی/ به کارگردانی آرش سجادی حسینی. برجسته ترین کار آرش سجادی حسینی در طول این سال ها فیلم /موج سوم/ بود که مفید دیده نشد.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)آذر ماه رسید و امثال هر ماه دیگری تعدادی از هموطنان به تاج و تخت نشستند و قرار هست به مدت 30 روز پادشاهی کنند. حمیرا ریاضی هم نگذاشت 12 شب بشود و فرارسیدن این ماه را به همسرش علی اوسیوند تبریک گفت.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)تصویر هنری پانته آ پناهی ها در باغ فین کاشان.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)بای بای شهرام حقیقت دوست با دوربین در آخرین شب هاي اجرای نمایش مفید /کلنل/. تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)شیوا خسرومهر با این پست از افرادی که تولد وی را تبریک گفته بودند تشکر کرد, ولی درواقع با این پست اعلام کرده که تولدش هست! وگرنه ما مفید می‌دانیم که جز اقوام و رفقا نزدیک کسی تولد این بازیگر را نمی دانست.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)لادن مستوفی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در یک مراسم توزیع در پردیس کوروش. فکر کنم توزیع /وقتی برگشتم/ وحید موساییان باشد.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)پست آموزشی پوریا پورسرخ در مورد دلبری کردن از بانو ها.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)متین ستوه هم با تیپی پاییزی در توزیع /وقتی برگشتم/ حضور پیدا کرده بود.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)تصویر زیبای امیر کاظمی و رفقا در یکی از شب هاي معرکه کویر.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)رامبد با این تصویر در کنار همسر جان در یک جشنواره خارجی, برای همه ي آرزوی سلامتی و حال خوش کرد و ضمن اعلام همدردی با مردم زمین لرزه زده کرمانشاه, از توزیع دوباره خندوانه از عید نوروز خبر داد.

 

ادامه خبر ها

 

ارتش سوریه در ادامه پیش روی هاي خود در سزمین هاي تحت اشغال تروریست ها, یک دور کامل کره زمین را دور زد.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)پانته آ بهرام و فریبا متخصص در نشستی که شهردار اخیر استان تهران با هنرمندان و مردمان فرهنگ داشت.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)خاطره بازی بهاره رهنما با عکسی قدیمی و بیست ساله در کنار رضا ایرانمنش, مانی کسرائیان, نیما رئیسی و سروش صحت.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)عکسی از بزرگمهر حسینپور در نمایشگاه آثارش که مهناز افشار هم در گوشه اي از آن دیده می شود.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)سلفی آسانسوری بهنوش طباطبایی با کپشنی که نشان می دهد بهنوش هیچوقت از رفیق شانس نیاورده هست. ما که می‌دانیم, ولی هر که هم نداند با مشاهده ظاهر بهنوش متوجه می شود که از سادات عزیز هست.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)الناز شاکردوست و همکاران عزیز در فیلم /سراسر شب/. گرچه نام این فیلم این روز ها اکثر /سراسر اینستاگرام/ هست, تا توزیع شود و ببینیم چه آشی هست.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)معصومه کریمی دارد از نجابت این موجود عزیز سوء بهره گیری می‌کند.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)لیلی رشیدی و احترام برومند, مادر و دختر دوست داشتنی سینما, در توزیع خصوصی فیلم /وقتی برگشتم/ که احترام بانو در آن هنرنمایی کرده هست.
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)با این تصویر نسبتا قدیمی که استاد عزت الله انتظامی و عزیزان اش, از جمله پسرش استاد مجید انتظامی را در جشن تولد 90 سالگی ایشان «4 سال پیش» نشان می‌دهد, 
عکس های بازیگران در آخر هفته (364)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «363»

عکس های بازیگران و ستاره ها «277»

عکس های بازیگران و هنرمندان «276»

عکس های بازیگران سری جدید «275»