پارس ناز پورتال

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترس

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترس

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترس 

برخی از قبرستان ها در جاهای مختلف دنیا ترس خاص و عجیبی دارند و این به خاطر اتفاقاتی است که در آن ها بوجود آمده است. گورستان و یا آرمستان ها در بیشتر اوقات باعث اندوه و غرق شدن در افکار تیره و تار می شود.با این اوصاف وقوع حوادث غیر طبیعی در گورستانها دور از ذهن نیست.

 

اکثر ما تحمل دیدن گورستان ها در طول شب را نداریم حتی اگر عزیز در گذشته ای مهمان آن مکان باشد. اما هستند اماکنی که در طول روز هم باعث وحشت افراد زیادی شده اند.

 

(اگر مشکل قلبی و یا ترس از مطالب خوفناک دارید. لطفا ادامه مطلب را مطالعه نفرمایید.)

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان گلاس نوین ایرلند

یکی از معروفترین گورستانهای ایرلند بی شک گورستان شهر دوبلین است. در این مکان چند فرد بسیار مشهور به خواب ابدی فرو رفته اند. اما مسئله ای که آن را در سالهای اخیر سر زبان ها انداخته است. دزدی از اجساد است. به همین دلیل محافظینی برای گورستان در نظر گرفتند

 

که همراه سگ های شکاری در ساعات شب نگهبانی دهند. اما هیچکس در این رابطه دستگیر نشد. همچنان اجساد این مکان از دل خاک بیرون کشیده شده رو به آسمان می خوابند.

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان قیامت ایالت متحده آمریکا

در ارتباط با گورستان قیامت شیکاگو داستان ناراحت کننده ای وجود دارد. در مراسم تدفینی که در این گورستان برگزار شد دختر کوچکی شرکت کرد. به محض ترک گورستان دختر کوچک به قتل رسید.از آن روز به بعد افرادی که سوار بر خودروهایشان از نزدیک گورستان می گذرند.

 

دختر کوچکی را می بینند گوشه خیابان ایستاده است و از رانندگان می خواهد او را سوار کرده جلوی در گورستان پیاده کنند. به گزارش پارس ناز  افرادی که خواهش او را بر آورده کرده او را مقابل در گورستان پیاده کرده اند ادعا میکنند دخترک به راحتی از جلوی چشمانشان محو شده است.

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان بوناونتور بلغارستان

شهدای ملی این کشور در این گورستان آرمیده اند. اما بیشتر از ارواح مجسمه های بسیار عجیب این مکان باعث شهرتش شده است.یکی از مجسمه های عجیب متعلق به گریس واتسن دختر کوچکی است که در این گورستان آرمیده است. اطراف مجسمه دختر هدایای زیادی قرار دارد. و بنا به ادعای افراد محلی اگر یکی از هدیه ها از کنار مجسمه برداشته شود مجسمه اشک می ریزد!

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترس گورستان گری فریرز کی رک یارد ادینبورگ

در پایتخت اسکاتلند گورستانی قرار دارد که خانه آخرت عده زیادی از افراد مشهور این کشور است. مشکل این گورستان از وقتی آغاز شد که عده ای بدون اجازه و کاملا دزدانه وارد مقبره مرد بی خانمانی به نام جرج مک کنزی شدند.

 

از آن پس افرادی که برای سر زدن به گور آشنایان و اعضای خانواده خود به این گورستان می روند. از طرف موجودی نامرئی مورد حمله قرار می گیرند. در مواردی حتی زخمی شده و یا از طرف موجودی مجهول گاز گرفته میشوند. عده ای نیز در این مکان بیهوش شده اند.

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان سن میشل ونیز ایتالیا

ونیز یکی از جاذبه های توریستی جهان است. اما گورستان سن میشل جایی است که گذر کمتر کسی به آن می افتد. از ۱۸۰۷ تا امروز عده زیادی از مردم روح در این مکان دیده اند. این شایعات باعث شده است گورستان به حال خود رها شود.

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان سالم ایالت متحده آمریکا

جادوگران زیادی در این شهر زندگی می کردند. یک روز مردم شهر قیام کرده تمام جادوگران را دستگیر و به قتل رساندند. برای آنها کلیسای کوچکی ساخته در حیاط کلیسا کشته هایشان را دفن کردند. از گورستان جادوگران چه چیز ترسناک تر وجود دارد!

قبرستان های مخوف با دنیایی از ترسگورستان هایگ گیت لندن

گورستان از ۱۹۶۰ شاهد اتفاقات عجیبی بوده که تا امروز پاسخی برایش پیدا نشده است. مردم محلی ادعا می کنند. پشت نرده های محافظ این گورستان یک خون آشام زندگی می کند. شاهد این مدعا پیدا شدن حیوانات مرده ای است که تا آخرین قطره خونشان از بدن کشیده شده است. مردم محلی برای شکار خون آشام دست به کاوش های بسیاری زدند. اما کوچک ترین اثری از او نیافتند.