پارس ناز پورتال

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنند

مجموعه : اخبار سینما
مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنند

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنند 

برخی از مجری هاي ایرانی همۀ وقت} در رسانه ها تبدیل به سوژه هاي داغ خبری میشوند و زندگی شخصی و اجرای انها همراه با حاشیه بوده هست. حاشیه‌هاي چهره‌هاي برساخته رسانه ملی، اکنون دیگر به موضوعی عادی تبدیل شده استموضوعی که هرچند وقت یک بار دقت مردم را به خود جلب می کند و بعد مجدد فراموش میشود تا باز یکی از ستاره‌هاي اجراهای تلویزیونی دسته گلی اخیر به آب دهد.

 

نکته اینجاست که این طور وقت‌ها مردم نسبت به این اشتباهات و حاشیه‌ها واکنش بیشتری نشان می‌دهندچون بارها و بارها آنها را از پشت شیشه تلویزیون دیده‌اند که درس اخلاق می‌دادند و رفتار دیگران را قضاوت می‌کردندوگرنه به خودی خود هیچ‌کس از اشتباه مبرا نیست.

 

اما این تنها مردم نیستند که نسبت به این حاشیه‌ها واکنش نشان می دهند، خیلی وقت‌ها مسئولان رسانه ملیهم نسبت به این حاشیه‌ها واکنش نشان میدهند؛

 

مروری بر حاشیه هاي مجریان تلویزیون
واکنشی که ژیلا صادقی یکی از مجریان صدا و سیما از آن با عنوان برخورد شلاقی یاد می کند.او که خود پیش از این حاشیه‌هایي درست کرده بود به ایسنا گفته: من اینگونه برخوردهای شلاقی را اصلاً دوست ندارمو اصلاً هم درست نیست، ولی این را هم میگویم که مجریان ما آن‌قدر تعاریف نادرست از اجرا برایشان در ذهن‌شان جا افتادهاست که اگر آن خط کشی و اخطارها وجود نداشته باشد احتمالا رویدادها بدتر از این هم برایشان بیفتد.

 

مجری که فقط درگیر چهره و درگیر شبکه های مجازی‌اش هست، مجری که فقط درگیر سلفی گرفتن از خودش هست،مجری که چیزی به غیر از حرف ساده در ذهنش ملکه نیست مسلماً باید برای او این خطوط قرمزها را پررنگ‌تر کرد،اما نکته‌اي که بر آن تأکید دارم این هست که از ابتدا باید یک فیلتر ‌دقیق‌ برای مجریان قرار داده شودتا زمانی که مجریان جلوی دوربین می آیند هیچ حاشیه‌اي برایشان ایجاد نشود.

 

صادقی همین طور با اشاره به حاشیه‌هاي تلخی که برای مجریان تلویزیون ممکن هست رخ بدهد و پیش از این هماتفاقاتی افتاده هست، گفت‌: در رابطه با ایجاد این حاشیه‌ها خود مجری گناهکار هست.اگر خود مجری مراقبت و آداب را رعایت کند کمتر دچار حاشیه میشود. مردم ما مجریان را یقین کرده‌اند

 

و چهره دیگری از ما را می‌شناسند. به همین علت هست که مراقبت‌هاي ویژه‌اي را می‌طلبداما به بهانه حرف‌هاي صادقی احتمالاً بد نباشد مروری بر حاشیه‌هاي چهره‌هاي مشهور اجرا در تلویزیون داشته باشیم.

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندژیلا صادقی

 

بیوگرافی ژیلا صادقی از زبان خودش
من در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در شهر تهران به جهان آمدم.دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ هستم . تا سال ۱۳۷۷ در تعلیم و پرورش با ابلاغ تدریس میکردم و در روش تدریس در مقطع ابتدایی صاحب سبک هستم که در سال ۱۳۷۴ در تعلیم و پروش منطقه ۵ شهر تهران به ثبت رسیده هست .

 

هم زمان با تدریس در تعلیم و پرورش بعنوان گوینده ، با واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما مشارکت میکردم.درطول این سال ها بازی در چند آلبوم تلویزیونی و فیلم سینمایی را هم تجربه کردم .

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندعکس ژیلا صادقی

 

از سال ۱۳۷۱ عضو انجمن خوشنویسان ایران هستم و مسلط به خوشنویسی با دو دست هستم :دست راست : دوره فوق ممتاز ، خط اول استاد محمد علی مرزی ، خط دوم استاد حیدری ، سبک میر عماد ، شاگرد غیر حضوری دوره فوق ممتاز استاد امیر خانی

 

دست چپ : درحال گذراندن دوره ممتاز ، خط اول استاد علی تقوی ، خط دوم استاد حیدری ، سبک استاد کلهر از سال ۱۳۷۴ تذهیب را زیر نظر استادان محمد طریقت و صالحی فرا گرفتم .سوار کاری را از سال ۱۳۸۵ در باشگاه شبنم شروع کردم و در غواصی مدرک دو ستاره از کشور مالزی دارم .

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندژیلا صادقی و همسرش

 

آزاده نامداری
پیش از همه ي آزاده نامداری که اگرچه در جلوی دوربین، هماهنگ با باید و نبایدهای مادام العمر رسانه ملی رفتار میکند.اما حاشیه‌هایش از زندگی شخصی و خصوصی‌اش هر زمان باعث می شود به کانون بحث و حدیث‌هاي مجازی تبدیل شود.

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندآزاده نامداری

 

عکسهای بدون حجاب ؛ آخرین ازدحام بانو مجری
وقتی فیلم و عکسهای بدون حجاب نامداری در سوئیس حسابی خبرساز شد. عکس هایي که گویاست مخفیانه از او و خانواده‌اش تهیه شده و نامداری را وارد فاز تازه‌اي از حاشیه‌ها کرده هست.پس از اکران این عکسهای، نامداری در فیلمی که از خودش منتشر کرد ، گفت که در مکانی خصوصی بودهو افراد آماده در آنجا، محارمش بوده‌اند.

 

بعد گفت که روسری‌اش تنها برای چند لحظه از سرش افتاده هست و کوشش کرد ماجرا را جمع کنداما تناقض حرف‌هایش، حکایت را پیچیده‌تر کرد. مجبور شد کامنت‌هاي صفحه‌ اینستاگرامش را ببندد.

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندآزاده نامداری و سجاد عبادی

 

عده‌اي وی را ریاکار خواندند و از این که درست چند روز گذشته عکسی با چادر در سفر از خودش منتشر کرده بود، شاکی شدند.برخی‌ها آرشیوهایشان را زیر و رو کردند و صحبت‌هایش را درمورد حجاب و چادر نشر دادند و به تناقض حرف و عملش پرداختند.

 

افراد زیادی هم کسی که عکس‌ها را گرفته بود، سرزنش کردند و برخی هم نظر مخالف داشتند.این وسط عده‌اي سودجو هم به چادر و چادری‌ها حمله کردند و خلاصه کسی نبود که درخصوصابعاد گوناگون این ماجرا نظرش را بیان نکند!مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندبیوگرافی آزاده نامداری
آزاده نامداری «زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه» مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران هست.او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی استان تهران استو با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید..در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌اي و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود.

 

اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدندو در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌اي گشت.وی الان همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی هست. /حاشیه هاي مجریان تلویزیون

 

احسان علیخانی
احسان علیخانی هم که با برنامه ماه عسل هر سال کلی ازدحام درست می کند یکی دیگر از این چهره‌هاست.چه آن زمان که چشم توی چشم دوربین گفت دختران مجرد به‌علت کمبود شوهربه خواستگاران خود پاسخ مثبت دهند، چه زمانی که بچه بی‌سرپرستی را بی‌هماهنگی به یک زوج تازه فرزند از دست داده تحمیل کرد.مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندماجرای ماه عسل

احسان علیخانی؛ گفت‌و‌گوهای داغ و غوغایی علیخانی با مهمان‌هایش در برنامه ماه‌عسل و گرچه برنامه‌هاي تحویل سال نو یکی دو بار برایش دردسرساز شد.علیخانی که باپشتکار و هوش بالا از پشت‌صحنه برنامه‌هاي اجتماعی به مقابل دوربین رسید و محبوبیت و شهرت زیادیبه دست آورد

 

یک بار به دلیل گفتن این که مردم باید بروند از محله رئیس‌جمهور گوجه‌فرنگی بخرندبه حاشیه رفت و سال گذشته با دو برنامه ماه‌عسل در کانون دقت قرار گرفت. دعوت از یک مدل لباس عروس به برنامهو حاشیه‌هایي که این مسئله ایجاد کرد به‌علاوه صحبت‌هاي علیخانی درمورد همسریابی دختران مجردو نگرانی‌اش از این مسئله حکایت‌ساز شد.

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنند

عکس احسان علیخانی

 

او دریکی از برنامه‌هایش درمورد دختران مجرد حرف زد و به آن‌ها گوشزد کرد که به علت کمبود شوهر به خواستگاران خود پاسخ مثبت دهند. این حرف‌ها پیام‌هاي اعتراض‌آمیز متعددی را برای این برنامه به همراه داشت تا جاییکه علیخانی مجبور شد توضیحاتی را در مورد این پیشنهاد خود مطرح کند.

 

بیوگرفی احسان علیخانی
اسم : احسان
اسم خانوادگی : علیخانی
تاریخ تولد : 1358/8/15
محل تولد : شهر تهران
محل سکونت : استان تهران خیابان هروی
تحصیلات : فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانى از دانشگاه شهر تهران
تاهل : مجرد

 

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در شهر تهران هست و ساکن خیابان هروی هست ،فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهر تهران هست ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند پایان خانواده هست.مادرش پرستار بازنشسته هست و به قول خودش برترین دوستش هست.

 

در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیرر مدرسه وی را مبصر کلاس کرد.در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پادیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

 

برپا کننده اعیاد و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده هست.سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه استان تهران شددر سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلمهای سینمایی واردد کار هنری شد مثل پرونده هاي مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

 

با مشاهده اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ،نخستین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مثل صبح آمد وو ماه عسل و.. را برعهده داشته هست.سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

 

علی ضیا
علی ضیا دیگر مجری تلویزیون هم یکی دیگر از چهره‌هایي هست که کار دست مسئولان رسانه ملی داده هست.توهین او به پرویز مظلومی در جریان اکران دربی، یکی از این حاشیه‌ها بود که او به سختی توانست جبرانش کند.مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندکافه، مظلومی، ضیا

علی ضیا؛ پسر جوان چشم رنگی اهل کاشان که برای نخستین بار مثل جوان‌هاي امروزی لباس می‌پوشیدو آستین‌هایش را تا آرنج تا می کرد تا غیر از گفتار و رفتارش در پوشش هم متفاوت باشدخیلی زود به محبوبیت رسید تا جاییکه کلی طرفدار نوجوان پیدا کرد و کار به جایی رسید که هوادارانشبا هواداران علیخانی در شبکه‌هاي مجازی و سایت‌ها جنگ و جدلی جانانه راه انداختند که ضیا فلان هست و بیسار.

 

بااین‌حال همین علی ضیا «که در برخی از گفت‌و‌گو‌هایش مسائلی را باعث شده و ناراحتی‌هایي به مخاطبش تحمیل کرده بود دوسال به دلیل همراهی در یک جمع هواداری، بزرگ‌ترین حاشیه دوران کاری‌اش را تجربه کرد. دربی رفت سرخابی‌هاي استان تهران تا لحظات پایانی با یک گل به سود استقلال در جریان بود که

 

پرسپولیس در دقیقه ۹۶ به گل مساوی رسید. این گل باعث شد ضیا و برخی رفقا بازیگرش که در کافه‌اي مشغول تماشای بازی بودند، از خود بی‌خود شده و مثل سکوهای ورزشگاه علیه حریف دیرینه‌شان شعار دهند.در این شعار‌ها گرچه پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم سیبل قرارگرفته و همراهی ضیا با این شعار‌هادردسر بزرگی براش به وجود آورد.

 

انتشار فیلم این شادمانی عجیب باعث شد حملات و انتقادهای زیادیعلیه این مجری جوان صورت گیرد و گرچه ممنوع‌التصویر شود.بعد از مدتی ضیا شخصاً سراغ مظلومی رفت و از او دلجویی و معذرت‌خواهی کرد ندامت نامه‌اي نوشت تا روی آنتن برگردد و گرچه مادرش وی را از فوتبال مشاهده محروم کند!مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندعکس علی ضیا

 

بیوگرافی علی ضیا
اسم: علی

اسم خانوادگی: ضیاء

تارخ تولد:1364/6/26

محل تولد: کاشان

تحصیلات: کارشناسی مکانیک طراحی جامدات

تاهل: مجرد

 

علی ضیاء متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان و فارغ التحصیل مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هست.یک خواهر دارد که متاهل هست.علی ضیا سال ۱۳۸۴ یه شهر تهران آمد و از ۱۹ سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوانبا برنامه خنده دار پسری از کاشانه شروع کرد

 

که بعنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو،به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و نخستین کار خود را در سیما با برنامه انتخاب جوان تجربه کرد.گرچه هم زمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می کرد.

 

فرزاد حسنی
فرزاد حسنی هم که در اساس ساخت حاشیه بی‌رقیب به نظر میرسد؛ چه آن زمان که آزاده نامداری همسر سابقش عکس چهره کتک خورده‌اش را در شبکه‌هاي اجتماعی به اشتراک گذاشت، چه آن زمان که با سردار رادان جر و بحث کرد. بدتر از همۀ تحقیر یک شرکت‌کننده در مسابقه اکسیر بود که صدای همۀ را درآورد.مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندفرزاد حسنی

 

حواشی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی؛ مجری همواره آراسته سیما که گرچه تصور می کند به لحاظ دانش در حوزه‌هاي گوناگونی ازجملهادبیات، شعر، سینما، تئا‌تر، ترانه‌سرایی، موسیقی، بازیگری و… اطلاعات جامعی دارد و در هر مقولهتنه به تنه بزرگان آن هنر می زند همواره مجری غوغایی و پرحاشیه‌اي بوده هست.

 

حسنی سال ۸۶ در گفت‌و‌گو با سردار رادان در برنامه کوله‌پشتی انتقاداتی را نسبت به برخورد بد مأموران نیروی انتظامیبا مردم و خودش مطرح کرد که باوجود تحسین عمومی، دردسرهای زیادی برایش داشتو باعث شد پس از مدتی شانس حضور در کوله‌پشتی و تلویزیون را از دست بدهد و ممنوع‌التصویر شود.مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندحسنی کم‌کم با رادیو و اجرای برنامه سال‌تحویل به دوران یکه‌تازی‌اش در میان مجریان خوش سروزبان سیما نزدیک شداما رویدادها عجیب و غریب جدایی‌اش از آزاده نامداری بار دیگر وی را به حاشیه کشاند. عکس منتشرشدهاز همسر سابقش که با ضرب و شتم حسنی به‌روز بدی افتاده بود و گرچه پست‌هاي غوغایی نامداری وی را به قهقرا برد.

 

هرچند حسنی هم جوابیه‌اي مفصل به نامداری داد و همۀ‌چیز را از بیخ و بن تکذیب کرد اما باوجود تأکیدبر این که نباید مسائل زندگی خصوصی‌اش به مدیران سیما ارجاع داده شود و گرچه رسانه‌اي شوداما خودش بد‌تر این آش را هم زد و با طرح مسائلی برای تکذیب حرف‌هاي نامداری وضعیت را خراب‌تر کرد.

 

یک سال بعدازآن ماجرا‌ها حسنی با برنامه اکسیر به تلویزیون برگشت و با تحقیر فرد شرکت‌کنندهدر این مسابقه مجدد به چهره منفوری در تلویزیون تبدیل شد. هرچند او با انتشار پشت‌صحنه این برنامهسعی در تلطیف فضای موجود دارد اما به همین پشت‌صحنه هم نقدهای جدی وارد استو ظاهرا او، بار دیگر آش شور خود را هم زده و وضعیت را خراب‌تر کرده هست. /حاشیه هاي مجریان تلویزیون

مجری های ایرانی که هر روز خراب کاری می کنندفرزاد حسنی

 

بیوگرافی فرزاد حسنی
فرزاد حسنی در سال ۱۳۵۶ در محله خانی آباد شهر تهران متولد شد.او دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی میباشد.حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاس‌هاي استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده هست.برنامهٔ تلویزیونی صحبت محور کوله‌پشتی که به مجری‌گری او بین سال‌های ۸۳ تا ۸۶ اکران می‌گردیدباعث شهرت او شد.وی هم‌چنین در رادیو هم اجرای برنامه میپردازد.

 

در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ایو در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود.اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.از فعالیت‌هاي فرزاد حسنی در ترانه سرایی میتوان به تیتراژ ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳ اشاره کرد که با صدای احسان خواجه امیری اکران شد.