پارس ناز پورتال

نکات جوان و زیبا ماندن دست های خانم ها

نکات جوان و زیبا ماندن دست های خانم ها

نکات جوان و زیبا ماندن دست های خانم ها 

همه ي می‌دانیم که دست ها اندامی میباشند که روی زیبایی و جذابیت تاثیرگذار میباشند،جوان نگه داشتن پوست دست کاری هست که خانم ها باید به آن دقت کنند. برای خانم ها بسیار مهم هست دستانی بسیار جذاب و جذاب داشته باشن دست ها یکی از مهم ترین قسمت هاي بدن میباشند که جدای از اهمیت بعنوان عضوی از بدن می بایست به زیبایی و جوان ماندن آنها نیز اهمیت داد .

 

در واقع باید با دست هایتان همان طور که با صورتتان رفتار میکنید رفتار کنید . در این مقاله روش هایي برای خوشگل و جوان نگه داشتن دست ها ارائه میدهیم .همانند صورت ، دست هایتان را از آفتاب در امان نگه دارید .همانگونه که برای پوشش صورتتان در مقابل آفتاب از کرم ضد آفتاب و یا کلاه و روسری بهره گیری میکنید می بایست دست هایتان نیز پوششی در برابر آفتاب داشته باشند . میتوانید از کرم ضد آفتاب و یا دست کش بهره گیری نمائید .

 

اگر دقت کرده باشید با پوست صورت با ملایمت و لطافت برخورد میشود یعنی مرتب مرطوب شده و شستشو داده میشود ، برای پوست دستتان نیز شوینده و مرطوب کننده مناسب داشته باشید.میتوانید با بهره گیری از شکر و روغن زیتون نرم کننده ي پوست دست خانگی تهیه کنید . نصف به نصف روغن زیتون و شکر را به خوبی مخلوط کنید

 

و بر روی دستانتان ماساژ دهید . پس از نیم ساعت دست هایتان را بشوئید .گلیسیرین یکی از برترین مرطوب کننده ها برای دست هایتان می باشد که تاثیر بی نظیر اي در جوانسازی پوست دارد . مقداری گلیسیرین را هرروز بر روی دست هایتان ماساژ دهید .

 

دست ها در معرض مواد شیمیایی ، گرد و خاک ، میکروب ها و … زود پیر می‌شوند و میتوانید با بهره گیری از دستکش این زمان را کندتر کنید . پوست اطراف ناخن بسیار حساس بوده و نقش مهمی در زیبایی دست ها دارد که اکثرا با بی توجهی سلامت و زیبایی خود را از دست میدهد . می‌توانید با چرب نگه داشتن پوست اطراف ناخن به زیبایی و جوانی دست ها کمک کنید .

 

با دست هایتان کارهای سنگین انجام ندهید . در اثر فشار و یا بلند کردن وسایل سنگین رگ هاي دستتان تحت فشار قرار می‌گیرند و با برجسته شدن آنها دست هاي شما به سمت پیری می‌روند .