پارس ناز پورتال

میزان بهره هوشی رئیس جمهورهای آمریکا

میزان بهره هوشی رئیس جمهورهای آمریکا

میزان بهره هوشی رئیس جمهورهای آمریکا 

بهره هوشی رئیس جمهورهای ایالات امریکا را برای شما در این پست آورده ایم تا بدانید کدام یک از آنها باهوش ترین و کدام یک بهره هوش پایینی دارند.موضوع دانستن بهره هوشی روسای جمهور امریکا چیزی هست که خیلی ها علاقمند به فهمیدن آن میباشند. در این مطلب ۱۰ باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور ایالات امریکا به ترتیب بهره هوشی معرفی مي شوند.

 

اما چیزی که کاملا مشخص نیست نفر اول این لیست یعنی دونالد پرحاشیه هست! چرا که تا به حال هیچ جا به طور علنی چیزی اعلام نشده هست و این گمان وجود دارد که بهره هوشی او خیلی خیلی بالا یا خیلی پایین باشد.در ادامه با این ۱۰ باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور ایالات امریکا به ترتیب بهره هوشی آشنا مي شویم:

 

۱.دونالد ترامپ ـ بهره هوشی اعلام نشده اما براساس یک تخمین ۱۲۰-۱۳۰

با وجود آن‌که دونالد ترامپ بهره‌ي هوشی خود را به صورت علنی اعلام نکرده هست، بر زمینه سطح تحصیلات، از دانشگاه پنسیلوانیا و با مدرک کارشناسی علوم اقتصاد و مردم‌شناسی فارغ‌التحصیل شده هست.ترامپ هرگز کارنامه‌هاي دوران دبیرستان و دانشگاهش را منتشر نکرد، یعنی ممکن هست از آن‌چه فکر مي‌کنیم

 

خنگ‌تر باشد یا شاید هم از انچه فکر می‌کنیم خیلی باهوش تر باشد. به هر حال باید دید آدمی که این ثروت افسانه اي را برای خودش فراهم کرده، کتابهای مهم نوشته و حالا هم رییس جمهر ایالات امریکا شده از چه بهره هوشی برخوردار هست.

 

۲.جرج دبلیو بوش ـ بهره هوشی: ۱۲۴

رسانه‌ها دائما هوش ۴۳مین رئیس جمهور ایالات متحده را به دلیل آن همۀ لغزش‌هاي زبانی زیر سوال مي‌بردند، اما او به اندازه‌ي یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی در ایالات متحده باهوش هست.باید ببینیم آیا این مقدار بهره هوشی برای او مفید هست یا به ضرر کشور آمریکا هست.

 

۳.جرالد فورد ـ بهره هوشی: ۱۲۷

جرالد رادولف فورد ۳۸مین رئيس جمهور ایالات متحده بود. او در دبیرستانی از ایالت‌هاي جنوب تحصیل مي‌کرد و همان‌جا در ورزش و دروس آکادمیک مهارت کسب کرد. او عضو انجمن سرافرازان و تیم‌هاي فوتبال آل‌سیتی و آل‌استیت نیز بود. پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشگاهی در میشیگان رفت و مدرک خود را در رشته‌ي اقتصاد و علوم سیاسی گرفت.

 

فورد پیشنهاداتی مبنی بر ملحق شدن به تیم گرین‌بی ‌پکرز و دیترویت‌لاینز دریافت کرد اما تصمیم گرفت در ییل دستیار مربی فوتبال تیم اول دانشگاه شود.

 

۴.هربرت هوور ـ بهره هوشی : ۱۲۹.۷۷

هوور که در شهر کوچکی در قسمت غربی آیوا به جهان آمد و بزرگ شد، ۹ سال اول زندگی‌اش را به انجمن فرندز پسیفیک در نیوبرگ، اروگان مي‌رفت.در پالو آلتو کالیفرنیا وارد دانشگاه اسنفورد شد، اگره امتحان ورودی را به زور پاس کرد. او در رشته‌ي زمین‌شناسی تحصیل کرد و برای تیم‌هاي فوتبال و بیسبال نماینده‌ي کلاس بود. او به دلیل رئیس جمهور بودن در آغاز رکود بزرگ مشهور هست.

 

۵.رونالد ریگان ـ بهره هوشی: ۱۳۰

۴۰مین رئیس جمهور ایالات متحده، بین سال‌هاي ۱۹۸۱ – ۱۹۸۹ این سِمت را در اختیار داشت و گذشته از آن‌که سیاستمدار شود، هنرپیشه بود. او یکی از موثرترین رؤسای جمهور دوران خود شناخته مي‌شود و در بین بهرتین رؤسای جمهور معاصر ایالات متحده قرار گرفته هست.

 

۶.جرج اچ‌دبلیو بوش ـ بهره هوشی: ۱۳۰.۱

بوش تا پایان جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی خدمت مي‌کرد. سپس از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد و عضو انجمن برادری دلتا کاپا اپسیلون و کاپیتان تیم فوتبال دانشگاه بود.

 

۷.ریچارد نیکسون ـ بهره هوشی: ۱۳۱

۳۷مین رئیس جمهور ایالات متحده، در سال ۱۹۳۴ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ویتیر دریافت کرد و در سال ۱۹۳۷ مدرک حقوق خود را از دانشگاه دوک گرفت.

 

۸.دوایت دی آیزنهاور ـ بهره هوشی: ۱۳۱.۹

گذشته از آن‌که ۳۴مین رئیس جمهور ایالات متحده شود «۱۹۵۳-۱۹۶۱» در جنگ جهانی دوم یک ژنرال پنج ستاره‌ي ارتش بود. طی دوران ریاست جمهوری‌اش به اغو تبیض نژادی در مدارس دولتی کمک کرد و قانون حقوق شهروندی را برای محافظت از حق رای آفریقایی‌آمریکایی‌ها امضا کرد.

 

۹.باراک اوباما ـ بهره هوشی: ۱۴۵

 به گزارش پارس ناز نخستین رئیس جمهور آفریقایی‌آمریکایی ایالات متحده با قرار گرفتن در بین ۱۵٪ برترین‌هاي دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. حتی استاد حقوق او به نام لارنس ترایب گفت اوباما یکی از برترین دانشجویان او بوده هست.

 

۱۰.بیل کلینتون ـ بهره هوشی: ۱۵۶

۴۲مین رئیس جمهور ایالات متحده که بین سال‌هاي ۱۹۹۳-۲۰۰۱ خدمت کرد بورس تحصیلی ورود به دانشگاه آکسفورد را برنده شد. او در ۱۹۷۳ در ییل مدرک حقوق گرفت و در ۱۹۷۸ فرماندار آرکانزاس بود.امیدوار هستیم این مطلب ده باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور ایالات امریکا به ترتیب بهره هوشی برای شما دیدنی باشد. شاد مي شویم نظرات خود را از طریق همین صفحه با سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.