پارس ناز پورتال

وقتی زن از بستر شوهرش خارج شد مرد غریبه در اتاق بود

وقتی زن از بستر شوهرش خارج شد مرد غریبه در اتاق بود

وقتی زن از بستر شوهرش خارج شد مرد غریبه در اتاق بود 

زن شوهردار وقتی دید آزار و اذیت هاي همسرش چندان شده هست با مرد غریبه اي ارتباط گرفت و نقشه شوم قتل شوهرش کشیده شد.  راز جنایت هولناک در رخت خواب مرد متاهل با اعتراف معشوق زن وی فاش شد.زن معشوقه اش را به بستر شوهرش آورد تا … + تصویر زن دستگیر شده، علی فیصل رئیس بخش پلیس Police کاراگاهان گزارشی از کشف جسد یک مرد در باغ دریافت کرد و در ادامه دستور آغاز تحقیقات برای پی بردن به راز آن را داد.

 

بررسی ها روی جسد نشان داد که مقتول از ناحیه شکم و قفسه سینه دچار جراحت شده هست. با معلوم شدن هویت مقتول کاراگاهان به سراغ همسر وی رفتند. در بازجویی ها از امال دسوقی، همسر مقتول که یک زن منزل دار هست مشخص شد او از مدتی گذشته با همسر خود اختلافات شدیدی داشته و مقتول بارها و بارها همسر خود را کتک زده و او را تهدید کرده که با شخص دیگری ازدواج خواهد کرد.

 

تحقیقات پلیس نشان داد پشت این جنایت Crime یکی از بستگان همسر مقتول به نام عبدالناصر دسوقی که یک راننده هست قرار دارد.تحقیقات پلیسی برای دستگیری عبدالناصر ادامه پیدا کرد تا این که ماموران پیروز شدند او را در یکی از باغ هاي اطراف شهر دستگیر کنند.

 

عبدالناصر هنگامی که متوجه شد راهی به جز گفتن حقیقت ندارد در اعترافات خود به کاراگاهان گفت: زمانی که حرف هاي امال را در مورد اختلافاتش با شوهرش شنیدم خیلی ناراحت شدم و زمانی که فهمیدم او را تهدید کرده که دوباره قصد ازدواج دارد تصمیم گرفتم تا امال را از شر او خلاص کنم.

 

وی در بخش دیگر اعترافات خود گفت: به همین علت نقشه قتل Murder او را کشیدم و با امال در بین گذاشتم؛ قرار شد تا یک چاقو در بالای کمد اتاق خواب خود قرار دهد. حوالی ساعت 12 شب به منزل آنها رفتم و چون از گذشته با امال هماهنگ کرده بودم درها باز بود و من به راحتی وارد منزل شدم.

 

 به گزارش پارس ناز عبدالناصر در ادامه گفت: چند لحظه اي در منزل منتظر بودم و پس از دقایقی امال با من تماس گرفت؛ از گذشته با هم هماهنگ کرده بودیم که هر بار همسرش خوابید با من تماس بگیرد، زمانی که امال با من تماس گرفت مطمئن شدم مقتول به خواب رفته هست. در ادامه به اتاق خواب انها رفتم و امال از بستر شوهرش خارج شد

 

و من با برداشتن چاقو بالای کمد به داخل بستر رفتم، سپس چند ضربه چاقو به شکم و سینه او زدم و کار او را تمام کردم. پس از این که از مرگ او مطمئن شدم او را به باغی در خارج از شهر بردم و چاقو را به داخل سطل زباله انداختم.با اعتراف دو متهم این قتل، پرونده این جنایت برای ادامه رسیدگی راهی دادستانی بساتین مصر شد