پارس ناز پورتال

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

مجموعه : اخبار سینما
پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور 

برخی از طلاق های بازیگران و زوج هاي معروف جهانی بوده اند که برای مردان بسیار گران پایان یافته اند.نگاهی داریم به زندگی مشترک این زوجین. انسان هاي ثروتمند و معروف زندگی هاي فانتزی و زیبایی دارند و بیشتر قریب به رخداد ما به زندگی آنها غبطه میخوریم اما انها نیز بی تردید مشکلاتی دارند

 

که تصور انها را هم نمیتوانیم بکنیم. در شمار زیادی از موارد همین شهرت و ثروت برای آنها دردسرساز شده و نمی‌گذارد آنها حتی به اندازه ي یک انسان معمولی از زندگی لذت ببرند. احتمالاً آنها هر چه که بخواهند و آرزو داشته باشند را بدست بیاورند اما گاهی دشواری های زندگی خصوصی انها تبعات بسیار بدی را برایشان به دنبال دارد که برای ما یقین کردنی نخواهد بود.

 

یکی از مشکلاتی که این افراد با آن مواجه می‌شوند جدا شدن از همسران خود هست که چه از لحاظ شهرت و اعتبار و چه از لحاظ مالی و حتی زندگی شخصی شرایط را برای انها بغرنج می سازد. در شمار زیادی از موارد دشواری های زناشویی این افراد با طلاق و مصالحه ي مالی طرفین حل و فصل میشود اما موضوع به همین راحتی

 

نخواهد بود و شوهر ثروتمند باید بخش قابل توجهی از دارایی هاي خود را به همسرش ببخشد. در ادامه ي این مقاله قصد داریم شما را با گران ترین طلاق هاي تاریخ آشنا کنیم که در انها شوهر نگون اقبال پذیرفته با دادن بخش عظیمی از ثروت خود به همسرش از او طلاق بگیرد.

 

۱- دیمیتری و النا ریبولوولف

رقم مصالحه برای طلاق; ۴,۵ میلیارد دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

النا ریبولووف پس از ۲۳ سال زندگی مشترک با شوهرش دیمیتری، در سال ۲۰۰۸ برای گرفتن طلاق از وی اقدام کرده و اعلام نمود که دیگر نمی‌تواند بی مهری ها و خیانت هاي این اولیگارش روس را بردباری کند. حکایت طلاق این دو تا سال ۲۰۱۴ ادامه داشت تا اینکه دادگاه به شوهر او اعلام کرد که باید ۴,۵ میلیارد دلار به همسر سابق خود بپردازد.

 

اضافه بر این حضانت دختر ۱۳ ساله ي آنها به اسم آنا نیز همراه با نیمی از منزل ي بزرگ این دو در کلونی در ژنو نیز به بانو ریبولووف واگذار شد.

 

۲- الک و جاسلین ویلدنشتین

رقم مصالحه برای طلاق; ۲,۵ میلیارد دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

الک ویلدنشتین که یک بازرگان و میلیاردر فرانسوی هست در سال ۱۹۷۸ با جاسلین پریسه ازدواج نمود. این دو در سال ۱۹۹۹ و بعد از اینکه جاسلین متوجه شد همسرش به وی خیانت کرده از هم جدا شدند. جاسلین به دلیل جراحی هاي پلاستیک فراوان و عجیب غریبی که می‌کرد معروف بود.

 

او تمام این کارها را برای این میکرد که شوهرش دقت بیشتری به او داشته باشد اما نخستین تصویر العمل آقای ویلدنشتین بعد از مشاهده صورت جراحی شده همسرش یک فریاد بلند بود. در هنگام جدایی، جاسلین خواهش کرد که شوهر سابقش ماهانه باید یک میلیون دلار به وی بدهد تا بتواند امورات منزل اش را بگذراند.

 

۳- روپرت و آنا مورداک

رقم مصالحه برای طلاق; ۱,۷ میلیارد دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

غول اتریشی دنیای ارتباطات و همسرش پس از ۳۲ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از هم جدا شوند و مصالحه ي انها برای آقای مورداک ۱,۷ میلیارد دلار خرج در برداشت که ۱۱۰ میلیون دلار آن را به صورت پول نقد به همسرش تقدیم نمود. تنها ۱۷ روز بعد آقای مورداک با وندی دنگ ازدواج کرد که زندگی مشترک آنها نیز دیری نپایید.

 

۴- برنی و اسلاویکا اکلستون

رقم مصالحه برای طلاق; ۱,۲ میلیارد دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

در یکی از موارد کمیاب و تعجب برانگیز رییس و مدیر عامل فرمول یک با یک مدل که ۲۸ سال از خودش کوچکتر بود ازدواج کرد. اما این موضوعی نیست که ما را حیرت زده کرده بلکه تعجب ما از بار مالی این ازدواج هست. این مدل کروات بعد از ۲۳ سال زندگی مشترک خواهش طلاق داده و سهم خود به مبلغ ۱,۲ میلیارد دلار را از شوهر سابقش دریافت کرد.

 

جالبتر اینکه پس از جدایی این دو در سال ۲۰۰۹، برنی اکلستون حدود نیم میلیارد دلار از حساب امانی همسر خود دریافت نمود.

 

۵- عدنان و ثریا خاشقجی

رقم مصالحه برای طلاق; ۸۵۰ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

عدنان خاشقجی یک بازرگان سعودی اصالتاً ترک بود که در سال ۱۹۶۱ با زنی به اسم ساندرا دالی ازدواج کرد و پس از گرویدن به اسلام اسم خود را به ثریا خاشقجی تغییر داد. در سال ۱۹۸۰ ثروت خالص عدنان ۴ میلیارد دلار برآورد می شد. وی ۱۴ عمارت مسکونی بزرگ در ماربلا، پاریس، کَن،

 

مادرید و مونت کارلو داشت. اضافه بر این وی شمار زیادی اسب اصیل عربی و ۲۰۰ جانور کمیاب نیز در کشتزار ي مجهز خود نگه داری میکرد. جدای از این وی ۱۰۰ لیموزین و یک قایق تفریحی ۷۵ میلیون دلاری نیز خریده بود. اما در اسل ۱۹۸۲ این دو از هم جدا شدند و ثریا ۸۵۰ میلیون دلار از همسرش بعنوان سهم المصالحه دریافت نمود که با دقت به تورم امروزه مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد دلار می شد.

 

۶- کرِگ و وندی مک کا

رقم مصالحه برای طلاق; ۴۶۰ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

کرگ مک کا که یک بازرگان اهل سیاتل هست و همسرش وندی در سال ۱۹۹۸ و تنها چند سال بعد از اینکه مک کا شرکتش را به کمپانی بزرگ AT&T به مبلغ ۱۲ میلیارد دلار فروخت از هم جدا شدند. وقتی که این دو برای طلاق با هم به توافق رسیدند بانو وندی مک کا در لیست ۴۰۰ زن ثروتمند دنیا قرار گرفت.

 

۷- مل و رابین گیبسون

رقم مصالحه برای طلاق;۴۲۵ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

مل گیبسون در دهه ي ۱۹۷۰ و گذشته از آن که به شهرت کنونی برسد با همسر رابین مورد که در آن زمان دستیار دندانپزشک بود آشنا شد. این دو ۳۰ سال در کنار هم زندگی کردند و زمانی که در سال ۲۰۰۹ رابین خواهش طلاق داد ۷ فرزند داشتند که گرچه یکی از آنها از زن اول مل گیبسون بود. در نهایت وی نیمی از ثروت همسر مشهورش را با خود برد که طلاق این دو را به گران ترین طلاق تاریخ هالیوود تبدیل کرد.

 

۸- رابرت و شیلا جانسون

رقم مصالحه برای طلاق; ۴۰۰ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

موسس شبکه ي «بلک انترتینمنت تلویژن» و همسرش که بیش از ۳۰ سال در کنار هم زندگی کرده بودند در سال ۲۰۰۰ و یک سال بعد از اینکه آقای جانسون شبکه ي خود را به قیمت ۳ میلیارد دلار به کمپانی ویاکام فروخت از هم جدا شدند. شیلا که در مصالحه با آقای جانسون ۴۰۰ میلیون دلار دریافت کرده بود بی درنگ با ویلیام تی نیومن جونیور، قاضی پرونده ي طلاقش ازدواج کرد.

 

۹- آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور

رقم مصالحه برای طلاق; ۳۲۵ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

فرماندار سابق کالیفرنیا نیز مثل مل گیبسون از همسر خود فرزند داشت و همسر او پس از ۲۵ سال زندگی مشترک خواهش طلاق داده و در ادامه نیمی از ثروت ترمیناتور نیرومند را با خود برد.

 

۱۰- رومن و آیرینا آبراموویچ

رقم مصالحه برای طلاق; ۳۰۰ میلیون دلار

پرهزینه ترین طلاق های توافقی زوج های مشهور

مالک باشگاه چلسی با دقت به اینکه در دادگاه هاي روسی معمولا نیمی از ثروت شوهر به همسرش می‌رسد، از این طلاق ضرر زیادی نکرد. اگر چه آیرینای بیچاره می توانست با ۹ میلیارد دلار ثروت از شوهر اولیگارش خود جدا شود اما مجبور شد تنها با ۳۰۰ میلیون دلار به اینکار رضایت بدهد.