پارس ناز پورتال

راز بین لباس پوشیدن مردها و شخصیت انها

راز بین لباس پوشیدن مردها و شخصیت انها
 

زنان برای فهم روحیات و خصوصیات مردان باید بـه هزار حیله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع كنند تا بتوانند شناخت كافی نسبت بـه مرد زندگی‌شان بـه دست بیاورند. شـما هم اگر جزو خانم‌هایي هستید كه می خواهید همسر یا نامزدتان را بهتر بشناسید، می توانید از نوع لباس پوشیدنش بـه ویژگی‌هاي اخلاقی او پی ببرید و بهترین و درست‌ترین عكس‌العمل را در مقابل او انجام دهید. بـه‌خاطر داشته باشید هرچه شناخت شـما كامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگی مشترك شیرین‌تری را تجربه خواهید كرد.

 

رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون

در بحث روانشناسی مبحثی بنام «روانشناسی رنگ» وجوددارد كه شدیدا در روحیه انسان تاثیر گذار اسـت. بـه‌عنوان مثال رنگ قهوه‌اي یك رنگ مرده و بی‌جان بوده كه در تضاد با رنگ قرمز اسـت، یا رنگ آبی آرام بخش اسـت. بخاطر همین اسـت كه میگویم دریا آرامبخش اسـت. رنگ مشكی را مـن بعنوان رنگ عزا قبول ندارم، بنظر مـن رنگ مشكی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا بـه نظرم صلح می‌آورد و ناخودآگاه آرامش رابه شـما هدیه میدهد. بهمین دلایل میشود از روی رنگ لباس افراد بـه ویژگی‌هاي اخلاقی‌شان پی برد. طبیعتا كسی كه از رنگ‌هاي شاد استفاده می‌كند آدم فعال و شادی اسـت و روحیات درونی‌اش زنده اسـت و بالطبع هركه از رنگ‌هاي سرد و بی‌روح استفاده كند آدم شاد و سرحالی نیست.

 

آنهایی کـه تی‌شرت‌ها و پولیورهای یقه هفت میپوشند

در پولیورهای یك مرد جنس و نوع آن بـه اندازه تركیب و بافتش اهمیت دارد. مردانی كه از این مدل لباس‌ها استفاده می‌كنند، مردان خودخواهی هستند كه در درجه اول بـه خودشان اهمیت میدهند و بیش از آنكه بشما عشق و محبت بدهند هدف‌شان این اسـت كه از شـما عشق و محبت بگیرند. زودرنج هستند و بالطبع خیلی هم زود بـه انها برمی‌خورد، توقع دارند كه شـما احترام‌شان را نگه دارید و تحمل كوچك‌ترین بی‌احترامی را ندارند.

 

آنهایی کـه تی‌شرت‌ و پیراهن‌هاي گشاد روی شلوار انداخته می‌پوشند

مردهایی کـه بـه این نوع پوشش علاقه دارند خیلی آسان‌طلب هستند و زندگی آرام و بی‌سروصدایی دارند و حرف مردم برایشان مهم نیست و اصلا افراد دهن‌بینی نیستند. از كنار مشكلات بـه‌اسانی رد میشوند و انها را جدی نمیگیرند. بیش از هرچیزی در زندگی بـه دنبال آرامش هستند و برای رسیدن بـه آرامش از هیچ كاری دریغ نمی‌كنند. در پول خرج كردن هم خیلی آسان هستند و پول را برای خرج كردن میدانند نه برای جمع كردن.

 

بلوزهای یقه اسكی و پیراهن‌هاي یقه ایستاده

مردهایی کـه بـه این نوع پوشش علاقه دارند، خیلی محافظه‌كار هستند ودر کل با مسائل منطقی برخورد می‌كند، اصلا احساساتی نیست اما در عین حال عاشق خانواده و همسرش اسـت. سیاستمدار اسـت و با حساب و كتاب كار می‌كند. بدون فكر حرف نمی زند و بدون فكر عمل هم نمی‌كند. خیلی دیر قول میدهد اما وقتی قولی رابه شـما بدهد محال اسـت آنرا زیر پا بگذارد.

 

مردانی کـه دستمال گردن می‌بندند

مردانی كه از دستمال گردن استفاده می‌كنند افرادی با اعتمادبه‌نفس هستند و درضمن سخاوتمندند. اهل تجملات و پول خرج كردن هستند و علاقه خاصی بـه مادیات دارند. بـه‌طور كلی پول در زندگی این افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌كند. اصولا بـه سلامت بدنشان خیلی اهمیت می دهند ودر زندگی بـه دنبال رفاه هستند و همسری را انتخاب می‌كنند كه مثل خودشان باشد. انها بـه رستوران‌هاي پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس‌هاي كلاسیك استقبال می‌كنند.

 

كفش‌هایي کـه شخصیت مردان را آشکار می کنند

هیچ چیزی در مرد گویاتر از كفش او نیست، یك ضرب‌المثل ایتالیایی اسـت كه می گوید: «اگر می خواهي مردی را بشناسی اول بـه كفش او نگاه كن.» از آنجاكه مدل‌هاي متفاوتی از كفش‌هاي مردانه در بازار وجوددارد مـا آن ها رابه بخش‌هاي كلی تقسیم كردیم؛


كفش‌هاي نوك چهارگوش

این كفش‌ها پا را بزرگ تر از حد واقعی نشان می دهند. مردی كه این مدل كفش را انتخاب می‌‌كند مردی صادق، راستگو و قابل اعتماد اسـت و از لحاظ روحی هیچ مشكلی ندارد. اعضای خانواده وی را دوست دارند اما مرد فداكاری نیست و بـه دیگران تاحدی كمك می‌كند كه خودش بـه دردسر نیفتد.

 

با مردی كه كفش چهارگوش می پوشد چگونه برخورد كنیم؟

شـما بـه اسانی می توانید بـه او اعتماد كنید. اگر انتقادی از او دارید مستقیما بـه او نگویید چون از انتقاد خوشش نمی آید. برای این كار بهتر اسـت ابتدا یكی از نكات قوت وی را برایش بازگو كرده سپس خیلی آرام از او انتقاد كنید. اما اگر می خواهید از او تشكر و قدردانی كنید، بهتر اسـت این كار را خیلی مستقیم انجام دهید. گذشته از این موارد او مردی اسـت كه می توانید بـه او تكیه كنید و مطمئن باشید كه پشت شـما را خالی نخواهد كرد.

 

كفش‌هاي نوك گرد

كفش‌هاي نوك گرد نشانه قدرت و مردانگی اسـت. مردانی كه بـه این مدل كفش علاقه دارند كمی دیكتاتور هستند و همیشه با دیسیپلین زندگی می‌كنند. زندگی انها قوانین خاص خودش را دارد كه بـه هیچ وجه نباید زیرپا گذاشته شود. این مرد، لاك تنهایی دارد و هروقت كه دلش بخواهد در آن لاك فرو می رود. پس دراین شرایط بهتر اسـت از او دوری كنید.

 

با مردی كه كفش نوك گرد بپا می‌كند چگونه برخورد كنیم؟

مهم ترین نكته در مورد این مرد، رعایت قوانین زندگی‌اش اسـت، بنابر این پیش از هرچیز لازم اسـت كه با قوانین او آشنا شویم و حتی‌المقدور آن ها را رعایت كنید. اگرهم با یكی از قوانین او مشكل دارید باید با حرف وی را متقاعد كنید. شـما با این كار میتوانید بـه هدف‌تان برسید مشروط بـه اینكه تا بحال تخطی نكرده باشید.

 

كفش‌هاي ورزشی

مردانی كه علاقه بـه كفش‌هاي ورزشی دارند و غالبا كفش‌هاي ورزشی بپا می‌كنند، خیلی عاشق طبیعت هستند، اهل شلوغی نیستند و از مكان‌هاي شلوغ فراری‌اند و هیچ چیزی بـه اندازه طبیعت انها را آرام نمی‌كند. مهمترین زن در زندگی انها مادرشان اسـت و اما خودشان تمایلی بـه تشكیل خانواده و ازدواج ندارند، ولی ممكن اسـت در سنین بالا تن بـه ازدواج بدهند.

 

با مردی كه كفش ورزشی می پوشد چگونه برخورد كنیم؟

این مرد بیش از هرچیزی در زندگی بـه دنبال یك دوست صمیمی اسـت تا بتواند درددل‌هایش رابا او بازگو و بتواند بـه‌اسانی با او صحبت كند بدون اینكه توقعی داشته باشد. اگر میخواهید بـه او نزدیك شوید باید كاری كنید كه با شـما آسان باشد. بـه او پیشنهاد دهید باهم بـه پیك‌نیك بروید و هروقت میخواهید هدیه‌اي برایش بخرید هیچ‌وقت سراغ گل‌هاي مصنوعی نروید. این مرد همانقدر كه بـه طبیعت علاقه‌مند اسـت، از چیزهای مصنوعی متنفر اسـت.

 

كفش‌هاي نوك باریك و ظریف

مردانی كه این مدل كفش را انتخاب می‌كنند مردانی كم‌جرات و محافظه‌كار هستند. این مردها اهل رفیق‌بازی‌اند و اصلا مسئولیت‌پذیر نیستند و تا جایی كه می توانند از بار مسئولیت شانه خالی می‌كنند. زندگی مجردی رابه زندگی متاهلی ترجیح می دهند اما چون دم‌دمی مزاج هستند در دوران مجردی دوست دارند متاهل باشند ودر دوران متاهلی هم دوست دارند، مجرد باشند.

 

با مردی كه كفش نوك باریك و ظریف میپوشد چگونه برخورد كنیم؟

هیچ‌وقت سعی نكنید وی را وادار بـه انجام كاری كنید چون نتیجه‌اي جز پشیمانی ندارد، اجازه دهید خودش بـه نتیجه درست برسد. هرچند كه زندگی كردن با این مرد خیلی سخت اسـت اما اگر كمی صبور باشید میتوانید از ویژگی‌هاي منفی او ویژگی‌هاي مثبتی خلق كنید. تنها كاری كه باید انجام دهید اول از همه ی صبر اسـت و بعد ازآن كمی خلاقیت!

 

مردان دلير

كلاه نزد مرد نشانه جسارت و جرات اوست و گاهی نیز نشانه عدم سلامت مزاج اسـت. اما انچه خیلی اهمیت دارد، اندازه كلاه اسـت، چون رابطه مستقیمی با میزان احساس مسئولیت مرد دارد. هرچه كلاهی كه همسر شـما روی سرش میگذارد بزرگ تر باشد، نشان ‌دهنده این اسـت كه او مردی استقلال‌طلب و حاكم اسـت.

 

با مردی كه تی‌شرت گشاد می پوشد چگونه برخورد كنیم؟

در ساده ترین كلام بگوییم؛ هركاری دل‌تان میـــخواهد انجام دهید اما آرامش وی را نگیرید و اجازه بدهید آسان زندگی كند. برای این كار باید بطور كلی با غر زدن خداحافظی كنید و گلایه را كنار بگذارید. مزاحم خواب و خوراك او نشوید، خوابش باید بـه اندازه باشد و غذایش هم باید سروقت آماده شود. خلاصه كلام اینكه هركاری از دست‌تان برای فراهم كردن آرامش او برمی‌آید، انجام دهید.

 

با مردی كه از دستمال گردن استفاده می‌كند چگونه برخورد كنیم؟

اگر همسر شـما جزو این گروه از مردان اسـت باید بدانید كه بـه هیچ‌وجه دوست ندارد شـما را در حالت نامرتب و بی‌حوصله ببینید. این مرد اعتقاد دارد كه برای زندگی كردن بدنیا آمده اسـت بنابر این سعی می‌كند در تمام لحظات زندگی شاد و خوش باشد. اگر روزی بیمار شدید اصلا نباید از او انتظار پرستاری داشته باشید او قطعا شـما را نزد پزشك میبرد و اگر احتیاج داشته باشید برایتان پرستار هم می گیرد اما بـه‌طور قطع خودش پرستاری از شـما رابه عهده نخواهد گرفت.

 

با مردی كه بلوز یقه اسكی و پیراهن‌هاي یقه ایستاده می پوشد چگونه برخورد كنیم؟

از آنجا كه او اهل مشورت كردن اسـت باید در انجام كارها با او مشورت كنید و هیچ تصمیمی را بی‌هماهنگی با او اتخاذ نكنید. این مهمترین اصل كنار آمدن با چنین مردی اسـت. اهل جروبحث نیست اما از تبادل‌نظر و گفتمان خوشش می آید، بنابر این بـه اسانی می توانید با صحبت كردن نظر خودتان رابه او بقبولانید. چون خودش نسبت بـه قول‌هایي كه بشما میدهد پایبند اسـت درنتیجه از شـما نیز توقع دارد كه روی حرف‌هایتان بایستید.

 

با مردی كه كلاه سرش می گذارد چگونه برخورد كنیم؟

از آنجاكه مردی استقلال‌طلب اسـت باید در هرشرایطی طوری رفتار كنید كه او احساس نكند استقلالش تحت‌الشعاع قرار می گیرد. او مردی اسـت كه از ریاست خوشش می آید اما تشنه آن نیست، بنابر این می توانید با استفاده از سیاست‌هاي زنانه‌تان وی را آرام نگه دارید. این مرد را می توانید بـه‌اسانی آرام كنید اما بحث كردن با او هیچ فایده‌اي نخواهد داشت.

 

مـن آدم مهربانی هستم و بـه دنبال جنگ و جدل نیستم. عاشق آرامش و سفرم حتی در مواقعی كه خشمگین ‌می شوم، عصبانیتم را در خودم فرو می برم و آنرا بروز نمی دهم. خانواده‌دوست هستم و برای رفیق هركاری كه از دستم ساخته باشد، انجام می دهم. اگر کسی از مـن کمک بخواهد شك نكنید كه تا ته خط با او خواهم رفت. عاشق سفر هـای خارج از كشور هستم و اهل خودرو بازی‌ام.

 

مردانی کـه عاشق ساعت مچی هستند

مردی كه ساعت مچی گرانقیمت بـه دست دارد و آستین لباسش رابه اندازه‌اي كه ساعتش مشخص شود بالا میزند مثل قهرمان جنگی اسـت كه همیشه باید آن علامت قهرمانی رابه سینه بزند. این مرد فاقد اعتمادبه‌نفس اسـت ودر این ساعت گرانقیمت بـه دنبال اعتمادبه‌نفس گم شده‌اش می گردد. او در انتخاب همسر هم همین‌طور رفتار می‌كند و همسر آینده‌اش باید شخصی باشد كه اعتمادبه‌نفس او شود و او بتواند با افتخار همسرش رابه همه ی معرفی كند.

 

كسانی كه دنبال مارك و برند هستند

خوش‌پوش بودن، تمیز بودن و مرتب بودن برای انسان یك حسن اسـت اما ملاك اصلی برای زندگی نیست و این كار اشتباهی اسـت كه بعضی‌ها تمام زندگی‌شان را صرف خرید لباس‌هاي مارك و برند می‌كنند. اینكه شـما حس زیبایی‌شناسی داشته و برای لباس‌هایي كه میپوشید از قبل طراحی ذهنی داشته باشید، خیلی خوب اسـت اما نه در حدی كه دیگر بخش‌هاي زندگی‌را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

باید باتوجه بـه استایل و بلند قد یا قد كوتاه بودن یا چاغ و لاغر بودن مدل لباسی را كه می پوشیم انتخاب كنیم یا حتی مدل مو مهم اسـت كه با استایل و شخصیت شـما هماهنگ باشد. فرهنگ لباس زیبا پوشیدن چندسالی اسـت كه در جهان اپیدمی شده، بـه‌خصوص در ایران رشد بیشتری داشته اسـت.