پارس ناز پورتال

سفر عجیب یک مرد با پاهای برهنه (عکس)

سفر عجیب یک مرد با پاهای برهنه (عکس)
دویدن به دور دنیا یا فعالیت های ورزشی خاص از جمله مواردی هستند که می توان برای خیریه انجام داد و تا به حال افراد بسیاری بوده اند که سفرهای دور دنیا را تنها با هدف کمک به خیریه آغاز کرده اند. در این میان نیز افرادی هستند که با حرکات عجیب قصد انجام کار خوب و خیر را دارند.

"جوزف مایکل" یک مهندس ساکن مونترال است که راهی عجیب را برای کمک به خیریه آغاز کرده است. این مرد قصد دارد برای کمک به این موسسات خیریه مسیر 19 هزار کیلومتری میان کانادا تا آرژانتین را با پای برهنه بدود.
 

 


 این مرد که در اصل دو رگه مکزیکی-چینی است نزدیک به یک سال برای این سفر طولانی و عجیب خود تمرین کرده تا بتواند با انواع مشکلات پوستی و البته خاصی که ممکن است برای پایش به وجود آید آشنا شود.

این مرد 32 ساله باید از خانه خود کار را شروع کرده و از 14 کشور مختلف عبور کند. این مسیر 19 هزار کیلومتر طول دارد که 7 هزار کیلومتر از قطر زمین بلندتراست. این مرد اولین کسی نیست که این مسیر را می دود اما اولین فردی است که با پای برهنه این کار را انجام خواهد داد.

او اعتقاد دارد این کار هم برای خیریه مفید است و هم از خریدن کفش های اضافی جلوگیری می کند. او قصد دارد سفر خود را پس از 18 ماه به پایان برساند که به نظر زمان مناسبی برای این مسیر طولانی است.